Categories: UncategorizedNEWS

The eighth generation Golf will have four-wheel drive and 400 horses

Είτε σου αρέσει, είτε όχι, αποτελεί σημείο αναφοράς. Το VW Golf GTI, ως πρωτοπόρος των hot hatches,  είναι το απόλυτο μέτρο σύγκρισης για όλα τα GTI. Λογικό είναι λοιπόν, τώρα που η τεχνολογία τρέχει και οι κατασκευαστές παρουσιάζουν θηριώδη hot hatches (όπως το Honda Civic Type- R), η VW να ετοιμάζει κάτι… ξεχωριστό για την όγδοη γενιά του Golf.

And what is that special? Three plus one versions of the GTI with staggered horsepower and performance.According to information so far, under the hood of the 8th generation Golf will be the same engine as the 2016 Golf R. The two-cylinder four-cylinder EA888 will be mated to a six-speed manual transmission, or a seven-speed sequential automatic. But the big news isn't here.

The new Golf will have three performance packages, in the GTI version. GTI Classic, will have 265 horses, the GTI Performance 300 and the GTI Club Sport 326. VW has already confirmed that it plans to produce the Golf R400, which will have a horsepower (as its name suggests) 400 horsepower and four-wheel drive. Σε αυτή την περίπτωση, δεν αποκλείεται να “δανειστεί” τον 2,5 TFSI του Audi RS3, καθώς και να φορά το νέο DSG κιβώτιο 10 σχέσεων. Σε αυτή την περιπτωση, οι πληροφορίες το θέλουν να κάνει τα πρώτα 100 χαω από στάση σε περίπου 4 seconds and the final electronically limited to approximately 280 chaos..

There is no comparison with the current generation, which produces 210 hp and does 0-100 in 6.3 seconds. But there is a competition issue. When the Civic Type R comes with 306 horses and 270 ha top speed, or when the Focus RS comes with 345 horses, overboost mode and drift mode, VW is behind the competition at the drop of a hat.

τι θα κάνει λοιπόν για να τον χτυπήσει; Προφανώς, μαθαίνουμε από τη Γερμανία, το νέο Golf, του οποίου θα προηγηθεί μια facelift version της τρέχουσας γενιάς το 2016 και θα παρουσιαστεί το 2018 (το GTI αναμένεται το 2019), θα προσπαθήσει να “φορτωθεί” με τεχνολογία, χωρίς να φορτωθεί με βάρος.

In fact, it's expected to be up to 100kg lighter than the current generation, and the Germans are planning a dedicated infotainment interface just for the GTI as well as a plug-in hybrid version, as well as impressive aerodynamic aids. That's all well and good, but still, something's missing. Or should we wait for the surprises VW has in store for us?

George Karagiannis

Recent Posts

Η Tesla παρουσιάζει την επιλογή βαφής Quicksilver για το Model 3

Η Tesla ανακοίνωσε την ενημέρωση του configurator για το Model 3 με την εισαγωγή μιας…

15 hours ago

Fiat 500: Ο «αιώνιος έφηβος» γίνεται 67 ετών

Η σημαδιακή ημερομηνία 4 Ιουλίου δεν είναι μόνο σημαντική για τον εορτασμό της Ημέρας Ανεξαρτησίας…

17 hours ago

Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24: Ο απόλυτος συνδυασμός πολυτέλειας και αγωνιστικής κληρονομιάς

Αποκλειστική Έκδοση DBX707 AMR24 Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24 Edition, μια μοναδική έκδοση…

17 hours ago

Pagani Huayra Epitome: Ελληνικό όνομα στην πρώτη Pagani με χειροκίνητο κιβώτιο

Η Κορυφή της Εξατομίκευσης και των Επιδόσεων Η Pagani Automobili παρουσιάζει την Huayra Epitome, ένα…

18 hours ago

Οδηγούμε Mercedes-Benz GLC 220d 4Matic 9G-TRONIC MHEV: Μαθήματα πολυτελείας

Η Mercedes - Benz γνωρίζει καλά το «παιχνίδι» των SUV και των Off - Road,…

1 day ago

Kinsen-Saracakis Leasing: Bronze Award στα Sales Excellence Awards

Η Kinsen ανακηρύχθηκε Νικήτρια στα Sales Excellence Awards 2024 κερδίζοντας το Bronze Award για το…

1 day ago