Categories: UncategorizedNEWS

Why the plan for the production of Pony was shot down

His ambitious plan Peter Kontogouri and NAMCO for the production of the legendary Pony,  φαίνεται ότι έχει βαλτώσει για τα καλά. Pony, μην περιμένετε να παραχθεί στην Ελλάδα. Ιδανική ευκαιρία να μιλήσουν κάποιοι για “σαμποτάζ” από τους Ευρωπαίους, ή από Έλληνες “προδότες”. Η αλήθεια, ωστόσο, φαίνεται να απέχει, όσο και αν πονάει. Γιατί, όπως θα δούμε, ο ίδιος ο κ. Κοντογούρης, περιμένει (!) ακόμα το ελληνικό Δημόσιο να πάρει πρωτοβουλία και να του δώσει έγκριση Τύπου, παρότι δεν υπάρχει αρμόδια υπηρεσία στη χώρα μας (η ΕΒΕΤΑΜ μόλις πριν ένα μήνα αναγνωρίστηκε και δεν λειτουργεί ακόμα, άρα πώς μπορεί να δώσει έγκριση τύπου;) και παρότι το κράτος δεν μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο. Κι όμως. Περιέργως, ακόμα και αν ίσχυαν τα περί σαμποτάζ και προδοτών, η εμπειρία, απτά παραδείγματα που θα σας παρουσιάσουμε παρακάτω, δείχνουν ότι αν η Namco ήθελε, θα υπήρχε… ορθάνοιχτος δρόμος παραγωγής.

The statement of the Chargé d'Affaires for Commercial and Economic Relations of the Russian Embassy in Greece, Valery Nikolayev, to Ria Novosti on the possible cooperation of the Lada- Avtovaz with Namco for the production of the Pony (so that Pony can fill the gap of the interruption of imports from Lada in Greece and the rest of Europe) raised hopes and let intentions become apparent. However, Kontogouris says the cooperation he wants with Lada is only at the level of supplying some spare parts for the African market. So, he is against Russian assistance.

Και τι σχεδίαζε λοιπόν να κάνει ο κ. Κοντογούρης; Πολύ απλά, το ελληνικό Δημόσιο να δημιουργήσει μια υπηρεσία που θα του δώσει έγκριση τύπου και άρα, άδεια παραγωγής, παρακάμπτοντας τις ευρωπαϊκές υπηρεσίες και διαδικασίες και, παρόλα αυτά, να το παράγει και πουλάει σε ευρωπαϊκό έδαφος (έστω και αν αυτό αφορούσε μόνο την Ελλάδα). Πρακτικά, αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει ποτέ. Γιατί, πώς θα γινόταν παραγωγή αυτοκινήτου που δεν θα πέρναγε τα crash tests; Που δεν θα φόραγε αερόσακους; Που δεν θα τηρούσε τους στοιχειώδεις από τους κανόνες ασφαλείας τους οποίους θέτουν ως στάνταρ για την παραγωγή ενός αυτοκινήτου οι ευρωπαϊκές αρχές; Έγιναν δοκιμές εξέλιξεις, ώστε να ληφθεί η έγκριση τύπου, ώστε να μη χαρακτηρίζονται τα ελληνικά αυτοκίνητα ως “φονικά”, όπως χαρακτηρίστηκαν κάποια κινέζικα; Προφανώς και όχι και είμαστε ανοιχτοί στις περί του αντιθέτου τοποθετήσεις/αποδείξεις. Γιατί, το ερώτημα είναι αν θέλουμε η Ελλάδα να παράγει πραγματικά αυτοκίνητα, ή κόπιες της δεκαετίας του ’80…

So getting the Pony, or even the Pony project, to get type approval from a European body, whose standards are too tough, was probably impossible. And, if (we say, IF) the Greek government would write in its old shoes the demands of the European automotive market and allow the production of the Pony on Greek soil, then it would be faced with two possibilities: The first, a few good fines from the Commission for breach of Community law and the second, billion euro lawsuits by European and other car manufacturers, who spend enormous sums of money to obtain type approval, even for the smallest detail, such as a door handle, a mirror, a radio antenna. Why, there would be a question of distortion of competition.

Let's look a little beyond the conspiracy scenarios and the sterile whining about the bad state and the bad Europeans who don't want Greece to produce, especially cars, because they don't want competition. The bitter truth is easy to see if we look at the example of two other Greek efforts. By Replicar Hellaswhich has a factory, which works normally in Katerini (and indeed exports all over the world, with Germany having a large share) and Corres P4. The first Greek supercar. In the case of Korres, the Dimitris Korres πήρε, όπως μας λέει ο ίδιος, “εύκολα και γρήγορα” έγκριση τύπου από τον αρμόδιο οργανισμό, τον TUV, στη Γερμανία. . «Κανένα πρόβλημα», μας λέει. «Η Ελλάδα –ευτυχώς- δεν έχει οργανισμό πιστοποίησης και έγκρισης αυτοκινήτων. We have been supervised, as far as the specifications are concerned, by TUV in Munich. And, to say that, it made it very easy for us that we are in the EU and the Eurozone.". The Korres P4, has thus received the necessary Permissions and is already running the production to be made in Greece (at the Replicar plant in Katerini) and in the USA (at the Kirkham Motors plant in Utah). TopSpeed.gr will have a full report on the Korres P4, the first supercar of purely Greek production.

Το ερώτημα λοιπόν, είναι γιατί οι ξένοι και οι Έλληνες… προδότες δεν σαμποτάρισαν την παραγωγή ενός αυτοκινήτου που έχει τα φόντα να τους κάνει τεράστια ζημιά στο image, αφού είναι πρωτοποριακό και να τους κλέψει μερίδια από την πίτα των πωλήσεων των υπερπολυτελών SUV και ασχολήθηκαν με ένα… Pony, που, το μόνο το οποίο θα μπορούσε να ανταγωνιστεί, είναι τα πάμφθηνα Tata στην Ινδία; Τα συμπεράσματα, είναι δικά σας, αφού διαβάσετε και μια ανακοίνωση- ερώτηση στη Βουλή που κυκλοφορεί για τη Namco.

“Τα γραφειοκρατικά εμπόδια που μπλοκάρουν την κατασκευή των θρυλικών αυτοκινήτων “PONY” στη Θεσσαλονίκη, από την ελληνική εταιρεία “NAMCO A.E.”, στερώντας από την πόλη περίπου 400 νέες θέσεις εργασίας καθώς και το ενδεχόμενο ανάπτυξης νέας βιομηχανικής ζώνης στην ανατολική της πλευρά, απ’ όπου η κατασκευάστρια εταιρεία θα μπορούσε να προμηθευτεί εγχώρια παραγόμενα καθίσματα αυτοκινήτου, φανάρια και ελαστικά, επαναφέρει στο προσκήνιο ο Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας, κ. Θεόδωρος Καράογλου, με ερώτηση που κατέθεσε σήμερα (Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015) στον αρμόδιο Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών. Εντύπωση προκαλεί, μάλιστα, το γεγονός πως η εταιρεία, χωρίς να έχει ξεκινήσει ακόμα την παραγωγή ελληνικών αυτοκινήτων τελευταίας τεχνολογίας, έχει ήδη 400 παραγγελίες σε αναμονή, ενώ επεξεργάζεται παράλληλα πλάνο για να αναπτύξει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα.

The problem that prevents the start of the production process, is focused on the fact that while the company has submitted for about five months the relevant file to the Ministry of Transport and Communications, in order to be certified by EVETAM (Anonymous Company for Industrial Research, Technological Development and Laboratory Testing, Certification and Quality SA), however, until today it has not received any response.

The above "hostage", has the result that on the one hand the manufacturer company is financially damaged for every day that passes, as it maintains the factory located in the area of Thermi in Thessaloniki and the 35 employees and on the other hand the business plan for the immediate recruitment of 120 people, which in a reasonable time is expected to reach 400 employees, is not implemented.

Με αφορμή τα παραπάνω, ο κ. Καράογλου ρωτά τον αρμόδιο Υπουργό για ποιούς λόγους δεν έχει προχωρήσει η διαδικασία πιστοποίησης της “NAMCO A.E.” από την ΕΒΕΤΑΜ, καθώς και σε ποιές ενέργειες θα προβεί προκειμένου να ολοκληρωθούν οι απαραίτητες γραφειοκρατικές διαδικασίες και να μην εξαναγκαστεί σε φυγή σε γειτονική χώρα, η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που μπορεί να λειτουργήσει άμεσα εντός των ελληνικών συνόρων”;

George Karagiannis

Recent Posts

Η VW διακόπτει τις συνομιλίες με τη Renault για EV χαμηλού κόστους

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

59 mins ago

DS 3 : Available immediately, with the Premium Upgrade programme

DS Automobiles announces the new "Premium Upgrade" program that gives enthusiasts the opportunity to...

1 day ago

Porsche ready to launch the first hybrid 911 with higher performance

Porsche adds a battery to the 911 sports car for the first time, with the electric motor...

2 days ago

The European car industry turns its back on electrification

With European carmakers expressing widespread reaction from the slowdown in sales of pure...

2 days ago

Ford Performance announces its entry into the 2025 Dakar Rally

Ford Performance is delighted to announce today its participation in the 2025 Dakar Rally,...

2 days ago

Driving Volkswagen ID.3 Pro Performance: the symbol of transition (Video)

But is this the case? Volkswagen's mid-size all-electric hatchback, differs aesthetically and...

2 days ago