NEWS

Euro 7: European Parliament gives green light to new standards

By 297 votes in favour, 190 against and 37 abstentions, the European Parliament ratified the agreement reached with the European Commission and the Council of the EU during the trilateral dialogue last December on emission standards Euro 7. Before it enters into force, the new legislation will have to be ratified by the European Council itself.

The main additional features

Το Euro 7 θέτει νέα πρότυπα εκπομπών για τα αυτοκίνητα, τα φορτηγά και – για πρώτη φορά – για τα λεωφορεία και τα ρυμουλκούμενα. Όσον αφορά τα όρια καυσαερίων για τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά, οι απαιτήσεις παραμένουν αμετάβλητες από το Euro 6, ενώ τα σωματίδια καυσαερίων από τα φρένα και τα ελαστικά θα μετρώνται ως PM10 αντί για PM23, προκειμένου να λαμβάνονται υπόψη τα μικρότερα σωματίδια. Εισάγονται επίσης απαιτήσεις ελάχιστης διάρκειας ζωής της μπαταρίας, καθώς και ένα περιβαλλοντικό πιστοποιητικό οχήματος, το οποίο περιέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα όρια, την κατανάλωση, τις εκπομπές, την εμβέλεια και τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Τα φορτηγά και τα λεωφορεία θα διατηρήσουν τις ίδιες συνθήκες δοκιμής με το πρότυπο Euro 6, αλλά τα όρια θα είναι αυστηρότερα.

The comment from Strasbourg

"We have found the right balance between environmental objectives and the vital interests of manufacturers," commented rapporteur Alexandr Vondra. "We want to ensure that smaller cars with internal combustion engines remain affordable for private customers and at the same time help the automotive industry prepare for the future transformation."

Acea's reply

Η ευρωπαϊκή ένωση κατασκευαστών επιβεβαιώνει την εκτίμησή της για το αποτέλεσμα που πέτυχε η Ευρωπαϊκή Ένωση, ιδίως όσον αφορά τα αυτοκίνητα: “Η σημερινή ψηφοφορία θέτει το επίκεντρο εκεί που έχει μεγαλύτερη σημασία, δηλαδή στις μελλοντικές προκλήσεις που σχετίζονται με τις εκπομπές ρύπων από τα φρένα και τις απαιτήσεις για τις μπαταρίες”, σχολίασε σε δελτίο Τύπου η Sigrid de Vries, γενική διευθύντρια της Acea. “Οι νομοθέτες πρέπει να κάνουν περισσότερα για να αντικαταστήσουν τους παλαιότερους στόλους αυτοκινήτων με ασφαλέστερα και πιο ενεργειακά αποδοτικά μοντέλα, και δεν μιλάμε μόνο για κίνητρα, αλλά για τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου ρυθμιστικού πλαισίου που θα εγγυάται στους Ευρωπαίους πολίτες την πρόσβαση στην κινητικότητα”.

 

 

Nikolaos Michalopoulos

Recent Posts

Turkey: Advanced talks with Chinese BYD and Chery for construction of EV factories

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

2 days ago

VW breaks off talks with Renault on low-cost EV

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

2 days ago

DS 3 : Available immediately, with the Premium Upgrade programme

DS Automobiles announces the new "Premium Upgrade" program that gives enthusiasts the opportunity to...

3 days ago

Porsche ready to launch the first hybrid 911 with higher performance

Porsche adds a battery to the 911 sports car for the first time, with the electric motor...

3 days ago

The European car industry turns its back on electrification

With European carmakers expressing widespread reaction from the slowdown in sales of pure...

3 days ago

Ford Performance announces its entry into the 2025 Dakar Rally

Ford Performance is delighted to announce today its participation in the 2025 Dakar Rally,...

4 days ago