NEWS

Autopromotec research: in 2050, two out of three cars will still be internal combustion engines

Ωστόσο, η απαγόρευση δεν θα οδηγήσει σε εξαφάνιση των θερμικών αυτοκινήτων από τους ευρωπαϊκούς δρόμους ή άλλων γεωγραφικών περιοχών. Αντίθετα, σύμφωνα με μια επεξεργασία του Παρατηρητηρίου Autopromotec που βασίζεται σε μελέτες που διεξήγαγαν οι Bloomberg New Energy Finance, Goldman Sachs και άλλοι, τα παραδοσιακά οχήματα θα συνεχίσουν να είναι τα πιο δημοφιλή παγκοσμίως και θα είναι μέχρι τα μέσα του αιώνα.  Συγκεκριμένα, έως το 2050, τα δύο τρίτα (67%) του παγκόσμιου στόλου οχημάτων που θα κυκλοφορούν θα αποτελούνται από βενζινοκίνητα, ντίζελ και υβριδικά αυτοκίνητα, το 28% από πλήρως ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά ενώ το 5% από εναλλακτικά καύσιμα (υδρογόνο, μεθάνιο και υγραέριο).

The sales

Επίσης, μέχρι το 2050, τα BEV θα γίνουν τα αυτοκίνητα με τις περισσότερες πωλήσεις συνολικά, με μερίδιο αγοράς 56%, ακολουθούμενα από αυτά εσωτερικής καύσης (18%), πλήρη και ήπια υβριδικά (16%), plug-in υβριδικά (5%) και από κυψέλες καυσίμου ή ηλεκτρονικά καύσιμα (5%).  Ως εκ τούτου, «ακόμη και με την ανάπτυξη της ηλεκτρικής κινητικότητας που αναμένεται στο μέλλον, η οποία θα επιταχυνθεί στην Ευρώπη από το 2035, τα παραδοσιακά κινούμενα οχήματα θα συνεχίσουν να είναι τα πιο διαδεδομένα παγκοσμίως για μεγάλο χρονικό διάστημα», σύμφωνα με το Autopromotec Observatory.  Τονίζοντας ότι η εξέλιξη του στόλου οχημάτων και η διάδοση της ηλεκτρικής κινητικότητας θα έχει «σημαντικές συνέπειες» και για τον τομέα επισκευής αυτοκινήτων: «Αφενός, θα είναι όλο και πιο σημαντικό για τους επισκευαστές αυτοκινήτων να ενημερώνονται για τα τελευταία νέα για νέα τεχνολογίες και να προσαρμοστούν στην αυξανόμενη διάδοση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (τα οποία απαιτούν εντελώς διαφορετική συντήρηση σε σύγκριση με αυτή των παραδοσιακών οχημάτων). Από την άλλη πλευρά, το γεγονός ότι τα οχήματα εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να κυριαρχούν στον στόλο δείχνει ότι θα είναι σημαντικό να μην χαθούν οι πρακτικές και οι γνώσεις που έχουν συσσωρευτεί με χρόνια δραστηριότητας από τεχνικούς επισκευής αυτοκινήτων, οι οποίοι θα πρέπει ακόμα να ασχολούνται με κινητήρες βενζίνης και ντίζελ για μεγάλο χρονικό διάστημα».

Nikolaos Michalopoulos

Recent Posts

Ρεκόρ για το IONIQ 5 N στο Pikes Peak International Hill Climb

Η Hyundai συνεχίζει να καταπλήσσει με τις επιδόσεις των ηλεκτρικών της οχημάτων, καθώς τρία Hyundai…

2 days ago

Νέο Mercedes-Benz eSprinter: Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα (Photo και Τιμές)

Το νέο Mercedes-Benz eSprinter ήρθε με πλούσιο βασικό εξοπλισμό, πολλά νέα ψηφιακά πρόσθετα, αναβαθμισμένο σύστημα…

2 days ago

Η Tesla παρουσιάζει την επιλογή βαφής Quicksilver για το Model 3

Η Tesla ανακοίνωσε την ενημέρωση του configurator για το Model 3 με την εισαγωγή μιας…

3 days ago

Fiat 500: Ο «αιώνιος έφηβος» γίνεται 67 ετών

Η σημαδιακή ημερομηνία 4 Ιουλίου δεν είναι μόνο σημαντική για τον εορτασμό της Ημέρας Ανεξαρτησίας…

3 days ago

Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24: Ο απόλυτος συνδυασμός πολυτέλειας και αγωνιστικής κληρονομιάς

Αποκλειστική Έκδοση DBX707 AMR24 Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24 Edition, μια μοναδική έκδοση…

3 days ago

Pagani Huayra Epitome: Ελληνικό όνομα στην πρώτη Pagani με χειροκίνητο κιβώτιο

Η Κορυφή της Εξατομίκευσης και των Επιδόσεων Η Pagani Automobili παρουσιάζει την Huayra Epitome, ένα…

3 days ago