NEWS

CO2 emissions from cars and trucks: EU car manufacturers push for a solution to the current deadlock

The European Automobile Manufacturers Association (ACEA) is calling on the European Commission and the Council to find a solution to the current deadlock over EU legislation on CO2 emissions from cars and trucks, which was due to be signed into law in early March. The fundamental transformation for the European car industry needs design certainty

Η ACEA σημειώνει ότι η τελική συμφωνία για το CO2 – που επιτεύχθηκε τον περασμένο Οκτώβριο μεταξύ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου – περιλαμβάνει αναφορές στον πιθανό μελλοντικό ρόλο των ανανεώσιμων καυσίμων στον τομέα των μεταφορών.

Η ACEA είναι πεπεισμένη ότι οι εθνικοί και ευρωπαϊκοί στόχοι για το κλίμα δεν πρέπει να αμφισβητηθούν. Για την επίτευξη αυτών των στόχων, το τεχνολογικό άνοιγμα παραμένει απαραίτητο. Η Ευρώπη πρέπει να διατηρήσει την ευελιξία να ανταποκρίνεται σε διαφορετικές ανάγκες και να προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες συνθήκες.

Η ACEA καλεί επίσης τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να αντιμετωπίσουν τις εκπομπές από τον υπάρχοντα στόλο οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους.

“Η μαζική ηλεκτροκίνηση είναι ένα σημαντικό μέρος της λύσης προς την οποία όλοι μας ωθούμε, αλλά δεν είναι μια ασημένια σφαίρα”, δήλωσε ο πρόεδρος της ACEA, Luca de Meo. “Ο εχθρός είναι η ενέργεια που βασίζεται στα ορυκτά, όχι μια συγκεκριμένη τεχνολογία”.

“Σημειώνουμε ότι η Ευρώπη είναι η μόνη γεωγραφική περιοχή που πρόκειται να εγκαταλείψει την τεχνολογική ουδετερότητα ως πυλώνα του ρυθμιστικού της πλαισίου”, πρόσθεσε ο de Meo.

Η αυτοκινητοβιομηχανία της ΕΕ είναι ξεκάθαρη και πλήρως δεσμευμένη για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής το συντομότερο δυνατό, σε συνεργασία με όλους τους εταίρους. Κάνει ό,τι μπορεί για να επενδύσει μαζικά στην ηλεκτροκίνηση, να δημιουργήσει την κάθετη αλυσίδα αξίας, να διατηρήσει τις θέσεις εργασίας και να βοηθήσει την ΕΕ να παραμείνει ανταγωνιστική.

Η ACEA καλεί επίσης τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να θέσουν σε εφαρμογή τις συνθήκες-πλαίσιο που είναι απαραίτητες για την ισχυρή και ταχεία διάδοση στην αγορά των αυτοκινήτων και των φορτηγών με μηδενικές εκπομπές. Αυτές περιλαμβάνουν την πρόσβαση στις απαραίτητες πρώτες ύλες και ένα πυκνό δίκτυο υποδομών φόρτισης και ανεφοδιασμού για τα οχήματα αυτά. Στο πλαίσιο της αναθεώρησης του κανονισμού για το CO2 που προβλέπεται για το 2026, θα πρέπει να υπάρξουν σαφείς ΚΔΤ για την παρακολούθηση της προόδου σε αυτούς τους τομείς.

Nikolaos Michalopoulos

Recent Posts

Renault Group : Αυτόνομες αστικές συγκοινωνίες

Το Renault Group έχει θέσει ένα ρεαλιστικό όραμα για την τεχνολογία, βασισμένο στην αρχή ότι…

8 hours ago

Stellantis: Το υβριδικό Fiat 500 επιστρέφει στο Mirafiori

Μετά από αμέτρητες φήμες στον Τύπο, ήρθε η επιβεβαίωση: το Mirafiori θα γίνει το μέρος…

9 hours ago

Το νέο Ford Kuga, είναι εδώ

Το Ford Kuga είναι το μεσαίο SUV που έρχεται για μια ακόμα φορά να ανατρέψει…

10 hours ago

Η Audi επίσημος χορηγός του «Women’s Golf Day»

Η Audi, συνώνυμο του αθλητισμού, της ακρίβειας και του πάθους, συνδυάζοντας άψογα τον ενθουσιασμό του…

11 hours ago

Lancia: Αποκάλυψε την Ypsilon HF των 240 ίππων και ανακοίνωσε την επιστροφή της στα ράλι

Η Lancia παρουσίασε τις πρώτες εικόνες του Ypsilon HF, ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου που ανοίγει μια…

12 hours ago

Tavares: Η ελληνική κυβέρνηση είναι ευχαριστημένη που χρησιμοποιούμε το όνομα Lancia Ypsilon

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της νέας Lancia Ypsilon, ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos…

24 hours ago