NEWS

Duesmann (Audi): in Germany we must accelerate the energy transition

Ο Markus Duesmann επανέρχεται για να μιλήσει για τα μεγάλα ζητήματα που αφορούν το μέλλον της Γερμανίας μετά την υποστήριξη των ηλεκτρονικών καυσίμων: “Η κλιματική αλλαγή”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Audi στη Σύνοδο Κορυφής του Ludwig Erhard, “μας αναγκάζει να στραφούμε σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας το συντομότερο δυνατό, ενώ ο πόλεμος στην Ουκρανία είναι ένας ακόμη καταλύτης που μας απομακρύνει από τις εισαγωγές ορυκτών καυσίμων. Πρέπει να επιταχύνουμε την ενεργειακή μετάβαση στη Γερμανία. Εκτός από την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, χρειαζόμαστε επίσης νέες ιδέες σε επίπεδο συμπράξεων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, τόσο όσον αφορά την παραγωγή ενέργειας όσο και την αποθήκευση ενέργειας”.

Γερμανική ανταγωνιστικότητα

Ο Duesmann, ενώπιον ενός ακροατηρίου πολιτικών, διαμορφωτών της κοινής γνώμης και επιχειρηματιών, αναφέρθηκε επίσης σε ένα άλλο ζήτημα ιδιαίτερης σημασίας, όπως η σταδιακή απώλεια της ανταγωνιστικότητας της γερμανικής βιομηχανίας: “Οι υψηλές βιομηχανικές τιμές ηλεκτρικής ενέργειας επιβαρύνουν τις επιχειρήσεις. Οι τιμές αυτές απειλούν το καθεστώς της Γερμανίας ως τόπου δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων”, τόνισε ο διευθυντής, ζητώντας “εκπτωτικά” τιμολόγια ενέργειας που θα βοηθήσουν στη “διασφάλιση των θέσεων εργασίας”. Επιπλέον, ο προστατευτισμός των ΗΠΑ παίζει ρόλο στις επιλογές των εταιρειών: “Ο νόμος των ΗΠΑ για τη μείωση του πληθωρισμού έχει πραγματικό αντίκτυπο ως καταλύτης για τη βιώσιμη τεχνολογία. Μια εταιρεία που επικεντρώνεται στην κερδοφορία δεν μπορεί να αγνοήσει τόσο μεγάλες επιδοτήσεις. Γι’ αυτό εξετάζουμε προσεκτικά πώς μπορούμε να αναπτύξουμε την επιχείρησή μας στη Βόρεια Αμερική”. Επιπλέον, ο Duesmann τόνισε ότι “η Audi ήταν η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που όρισε ημερομηνία σταδιακής κατάργησης της τεχνολογίας κινητήρων εσωτερικής καύσης” και ότι “τώρα, πολιτικές πρωτοβουλίες όπως ο νόμος για τη μείωση του πληθωρισμού επιβεβαιώνουν ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο”. Ωστόσο, για το νούμερο ένα του Ingolstadt, “η ενεργειακή μετάβαση είναι μια μεγάλη ευκαιρία για τη Γερμανία και την Ευρώπη να γίνουν ακόμη πιο ανταγωνιστικές. Βασιζόμενοι σε βιώσιμες τεχνολογίες αιχμής, μπορούμε να αναπτύξουμε μια ανεξάρτητη ευρωπαϊκή θέση, την οποία μπορούμε να εκπροσωπήσουμε στην παγκόσμια αγορά. Κατά την άποψή μας, η προστασία του κλίματος και η αύξηση των εξαγωγών δεν αποκλείουν η μία την άλλη”.

Nikolaos Michalopoulos

Recent Posts

Fia to European politicians: "Mobility is a right, stay accessible"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

15 hours ago

Apple Car: the project may be revived with an alliance with Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

16 hours ago

Toyota challenges the dominance of the Mazda MX-5 by developing its own roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

17 hours ago

DS Automobiles presents the DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

4 days ago

Källenius (CEO Mercedes): 'We will modernise all engines, then customers will choose'

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

4 days ago

Ford rethinks 2030 target for exclusive BEV adoption in Europe

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

4 days ago