Categories: UncategorizedNEWS

Alfa Romeo improves the Giulia QV to beat the C63 AMG

Η Alfa Romeo προκάλεσε ένα κύμα απογοήτευσης με τη διαρροή της πληροφορίας (την οποία αποφεύγει να σχολιάσει) ότι θα καθυστερήσει για ένα εξάμηνο (μέσα του 2016) το launch της Giulia QV. Και, ενδεχομένως, να προκαλεί και άλλο, οι πληροφορίες μας ότι θα καθυστερήσει για ένα εννιάμηνο (για το Summer of 2017) το SUV της (δες here τις πληροφορίες μας για το SUV). Και, αν είναι έτσι, ποια είναι η “έκπληξη” που θα παρουσιάσει στο επόμενο car show, οπως υποσχέθηκε, στις ΗΠΑ; 

Ενδεχομένως και να παρουμε μια πρώτη γεύση από το Giulia-based SUV της Alfa Romeo. Όμως αυτό που έχει σημασία, είναι οι νεότερες leaks, οι οποίες εξηγούν τους λόγους για τους οποίους πήγε πίσω το πλάνο του Μαρκιόνε. Και αυτοί, δεν είναι άλλοι από τις… βελτιώσεις

Εξηγούμαστε: Η Alfa έφερε με έπαρση τη Giulia QV ως “M3 killer“. Όμως, ήταν αυτό αρκετό; Εντάξει, προφανώς και έκανε τα τεστ της στο ‘Ring (βιντεάκι ακόμα δεν είδαμε) και απέδειξε -στον εαυτό της, προς το παρόν- ότι είναι κάτι παραπάνω από γρήγορη, υπό όλες τις συνθήκες. Και ότι “σκοτώνει” τον ανταγωνισμό. Το ζητούμενο όμως, για τους Ιταλούς, είναι να το κάνει σε όλα τα επίπεδα

Οι πληροφορίες μας λένε λοιπόν, πως ο στόχος που έκανε τη Giulia να παρεκκλίνει της χρονικής πορείας της, είναι η C63 AMG. Οι Ιταλοί, έχουν πέσει με τα μούτρα επάνω στο τελευταίο θεϊκό δημιούργημά τους, με σκοπο να το κάνουν πιο… θεϊκό. Πηγές μας από τις ΗΠΑ (FCA γαρ), μας λένε ότι το τιμ της Alfa έκρινε πως ήταν άκρως απαραίτητες βελτιώσεις στο ride quality και κάποια επιμέρους χαρακτηριστικά κύλισης της Giulia και σε “τομείς ασφαλείας“. Περισσότερα δεν μας λένε, μας τονίζουν όμως με νόημα πως “δεν αρκεί να είμαστε καλύτεροι σε μερικούς τομείς. Πρέπει και θα είμαστε καλύτεροι σε όλους τους τομείς από τους ανταγωνιστές μας“…

Όπως και να χει, η αναθεώρηση αυτή του πλάνου για τη Giulia, θα οδηγήσει, καθώς φαίνεται και σε review of the business plan Marquione's estimate of Alfa sales in the US, which may prove to be over-optimistic. Then again, maybe it won't have to be. The TopSpeed.gr θα έχει νεότερα, σύντομα…

George Karagiannis

Recent Posts

Ιδού, η νέα BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

14 mins ago

Οδηγούμε Mercedes – Benz CLA 200 7G-DCT: Κομψοτέχνημα με άποψη (Βίντεο)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

1 hour ago

XTERRA Greece | Vouliagmeni 2024 with the support of Jeep

Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…

23 hours ago

BMW Group enters the next phase with Catena-X

Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…

1 day ago

Olivier Francois: Four new Fiat cars in the pipeline

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…

2 days ago

TSF1 Podcast - WEC | 6 Hours of Imola

Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…

2 days ago