Es regnet und schneit, der VW 4Motion fährt immer weiter!

 

  Fantastisch
verschneite Landschaften, Temperaturen weit unter Null - ein Wintermärchen.
Im Straßenverkehr ist dies jedoch eine ganz besondere Herausforderung für
Fahrer und Fahrzeuge, wobei der Allradantrieb in der heutigen Zeit die Lösung darstellt
verhindert das Durchdrehen der Räder und verbessert die Traktion. Mit Lager
ein Land in Nordeuropa, in dem die Winter oft streng sind und das Wetter oft
schwierigen Bedingungen, die
Volkswagen entwickelt und perfektioniert seit Jahrzehnten Allradantriebssysteme,
die unter dem bezeichnenden Titel " " angeboten werden4
MOTION".

 

  Die
1984, η
Volkswagen präsentiert mit dem Passat Nachlass GT syncro ein brandneues Modell mit Allradantrieb. Von
dann die
Volkswagen mit vier Antriebsrädern sind die Eckpfeiler der Produktpalette
der Marke. Seit 1996 ist die Bezeichnung "
syncro" ersetzt durch "4MOTION". Heute ist die
4-Rad-Antriebssystem
MOTION ist mit den führenden Assistenzsystemen verbunden und bietet bessere
Leistung als je zuvor. Dies macht Modelle mit Allradantrieb zur idealen Wahl für
zu jeder Jahreszeit.

 

  "Wir stellen Modelle mit Allradantrieb seit etwa
40 Jahre",
sagt der Thomas Ulbrich, Mitglied des Verwaltungsrats
Rat der
Volkswagenverantwortlich für die technische Entwicklung. "Dank der jahrzehntelangen Entwicklung und
Fortschritt können wir diese Technologie heute zu attraktiven Preisen anbieten.
Preis. Infolgedessen kann eine große Anzahl unserer Kunden die
Vorteile des Allradantriebs - ein Vorteil in Bezug auf die
Sicherheit und Fahrspaß".

 

  Allradantrieb
Versionen sind für fast alle Modelle des
Volkswagen. Ihre
Wintermonate, in Gebieten, in denen Schnee und Eis üblich sind
Wetterbedingungen, Modelle
Volkswagen ausgestattet mit 4MOTION ist ein in ganz Europa verbreitetes Phänomen. Allerdings ist der Verkehr in allen
Räder sind nicht nur in verschneiten Bergregionen oder in extremem Gelände sinnvoll
abseits der Straße. Diese Technologie verbessert die Traktion und die dynamische Leistung
Eigenschaften des Fahrens auf fast jedem Terrain und daher
schafft die ideale Schnittstelle zwischen dem Auto und der Straße.
Darüber hinaus werden alle
Volkswagen mit Allradantrieb sind ideal für
das Ziehen von Boots- oder Pferdeanhängern.

 

  Η
Intelligenter Allradantrieb 4
MOTION, ελεγχόμενη από ηλεκτρονική μονάδα, παρακολουθεί
συνεχώς τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου και των τροχών και κατανέμει
έξυπνα τη ροπή χάρη στους αστραπιαίους χρόνους απόκρισης. Τα πλεονεκτήματα
είναι μεταξύ άλλων τα εξής:

  • Καλύτερη
    Haftung
  • Κορυφαία
    οδική συμπεριφορά
  • Βέλτιστη
    λειτουργία κινητήρα, π.χ. για κίνηση σε δρόμο με στροφές ή ρυμούλκηση
  • Εξελιγμένη
    κατανομή ροπής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα
  • Maximum
    ευστάθεια τόσο στην άσφαλτο όσο και πέρα από αυτή

 

  Η Volkswagen Angebote
διάφορες εκδόσεις της τετρακίνησης 4
MOTION. Η πιο συνηθισμένη είναι αυτή με τον ηλεκτρονικά
ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη και χρησιμοποιείται σε μοντέλα με εγκάρσια
τοποθετημένους κινητήρες (π.χ.
TRoc, Tiguan, Passat, Arteon κ.λπ.). Αυτή η έκδοση κινεί κατά κύριο λόγο τους
μπροστινούς τροχούς. Εάν το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου εντοπίσει απώλεια
πρόσφυσης, ενεργοποιεί αμέσως και τους πίσω. Αυτό γίνεται τόσο γρήγορα και τόσο
ομαλά που σχεδόν δεν παρατηρεί κάποιος πως η τετρακίνηση βελτιώνει την οδηγική
εμπειρία. Όταν οι συνθήκες είναι καλές, η κίνηση μεταδίδεται μόνο μέσω των
εμπρός τροχών, κυρίως για λόγους οικονομίας καυσίμου. 

 

  Η τρίτη
γενιά του
Touareg διαθέτει επίσης στάνταρ μόνιμη τετρακίνηση 4MOTION, η οποία συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8
σχέσεων. Εδώ υπάρχει τεχνολογία αλλαγή σχέσεων “
Schicht von Draht”, με εμφάνιση ένδειξης ταχύτητας στον επιλογέα
και στον πίνακα οργάνων. Ένα κεντρικό μπλοκέ διαφορικό με ασύμμετρη δυναμική
κατανομή της ροπής λειτουργεί ως κιβώτιο μεταφοράς για την κατανομή της ροπής, μεταξύ
του εμπρός και του πίσω άξονα. Στον εμπρός άξονα φτάνει έως το 70% της
διαθέσιμης ροπής ενώ στον πίσω έως το 80%.

 

  Die Touareg und die
τετρακίνητες εκδόσεις των
TRoc, Tiguan und Tiguan Allspace παρέχουν στους οδηγούς τους τη δυνατότητα να
ενεργοποιήσουν ξεχωριστά προγράμματα οδήγησης – ανάλογα με το έδαφος. Μπορούν
να το κάνουν εύκολα μέσω του περιστροφικού και πιεστικού διακόπτη του 4
MOTION Aktiv Kontrolle, που βρίσκεται
πίσω από τον επιλογέα ταχυτήτων. Αυτός ο πολυλειτουργικός και διαισθητικός
διακόπτης ελέγχει τις λειτουργίες της τετρακίνησης και, μαζί τους, τα
αντίστοιχα προγράμματα οδήγησης. Ο οδηγός τον χρησιμοποιεί για να ενεργοποιήσει
τέσσερα υψηλού επιπέδου προγράμματα και διάφορα αναδυόμενα μενού. Όταν ο οδηγός
γυρίσει τον στρογγυλό διακόπτη προς τα αριστερά, έχει πρόσβαση σε δύο
προγράμματα δρόμου, τα
Street und Snow. Εάν ο διακόπτης περιστραφεί προς τα δεξιά, είναι
διαθέσιμα δύο προγράμματα εκτός δρόμου:
Offroad (αυτόματη ρύθμιση των παραμέτρων εκτός δρόμου)
und
Offroad Einzelne (μεταβλητές, ατομικές ρυθμίσεις).

 

  Το 4MOTION Aktiv Kontrolle kann sein
χρησιμοποιηθεί για την προσαρμογή όλων των σχετικών συστημάτων υποβοήθησης στην
τρέχουσα κατάσταση οδήγησης μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Τα προγράμματα
Komfort, Normal, Sport, Öko und Einzelne, που επιλέγονται μέσω του 4MOTION Aktiv Kontrolle, είναι επίσης
ενσωματωμένα. Αυτά τα προφίλ χρησιμοποιούνται για την προσαρμογή παραμέτρων
λειτουργίας του κινητήρα, του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, του κλιματισμού και
του ηλεκτρομηχανικού συστήματος διεύθυνσης.

 

  Jenseits von
από τις αντίξοες καιρικές συνθήκες και το κακό οδόστρωμα, η τετρακίνηση 4
MOTION είναι επίσης μια ασφαλής επιλογή για τα κορυφαία σπορ μοντέλα της Volkswagen. Τα καλύτερα παραδείγματα για αυτό είναι τα νέα Golf R, Tiguan R, Arteon R und Arteon R Shooting Bremse: έρχονται με ένα πρόσφατα εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης με επιλεκτικό
έλεγχο ροπής στον πίσω άξονα – γνωστό ως 4
MOTION von RLeistung Drehmoment Vectoring. Ένα περίπλοκο όνομα, αλλά μια συναρπαστική
καινοτομία: η ροπή δεν κατανέμεται μόνο μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα,
αλλά και μεταξύ των δύο πίσω τροχών. Έτσι, όταν στρίβει το μοντέλο
R, έως και το 100% της ροπής καταλήγει στον εξωτερικό τροχό της στροφής, με
αξιοσημείωτα οφέλη για τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την ασφαλή κίνηση με
μεγάλη ταχύτητα.

 

  Τέλος, για πρώτη φορά παγκοσμίως το σύστημα τετρακίνησης είναι
δικτυωμένο μέσω ενός Vehicle Dynamics Manager με άλλα συστήματα όπως το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό (XDS) και οι ενεργές αναρτήσεις
DCC. Χάρη σε αυτήν τη στενή
ενσωμάτωση και διασύνδεση των διαφόρων συστημάτων μεταξύ τους, τα νέα μοντέλα R προσφέρουν βέλτιστα
χαρακτηριστικά πρόσφυσης, ουδέτερο χειρισμό με το μέγιστο δυνατό επίπεδο ακρίβειας,
και, τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, μέγιστη οδηγική απόλαυση.