Το πρωτοποριακό πρόγραμμα Volvo Personal Dienst, που προσεγγίζει
με έναν εντελώς νέο τρόπο τη συντήρηση και την επισκευή των αυτοκινήτων,
εφαρμόζεται πλέον πανελλαδικά στο 70% του Επίσημου Δικτύου Επισκευαστών της Volvo. Κατά το δεύτερο
εξάμηνο του 2020, πιστοποιήθηκαν κατά τα πρότυπα του προγράμματος VPS Die
εξουσιοδοτημένα συνεργεία:
- Maxx Motoren στα Ιωάννινα τον Σεπτέμβριο
2020
- Mac Motoren στην Καβάλα τον Νοέμβριο 2020
- Βελμάρ στο Ηράκλειο τον Δεκέμβριο 2020
Παρά τις αντίξοες
συνθήκες που επέβαλε η πανδημία, η προσήλωση της Volvo Auto Hellas και του Επίσημου
Δικτύου Διανομέων και Επισκευαστών σε αυτό το σημαντικό πρόγραμμα οδήγησε στην
επίτευξη του στόχου.
Die Volvo Personal Service επιβεβαιώνει τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της
μάρκας και τη διακρίνει από τον ανταγωνισμό: Η Volvo Autos εστιάζει στους ανθρώπους, ακόμα κι όταν φροντίζει το Dienstleistung των αυτοκίνητων τους. Παρέχει μία Prämie υπηρεσία που βελτιώνει ακόμη περισσότερο την εξυπηρέτηση
των πελατών, σέβεται το χρόνο τους και αυξάνει την ικανοποίησή τους.
Στο πλαίσιο του Volvo Personal Dienst, ο κάθε πελάτης
έχει τον Προσωπικό Μηχανικό του, ο οποίος κατά την διάρκεια του σέρβις
ασχολείται αποκλειστικά με αυτόν και το αυτοκίνητό του, σε έναν χώρο εργασίας
άριστα οργανωμένο και απόλυτα τακτοποιημένο. Ήδη από το κλείσιμο του ραντεβού
für die Dienstleistung, ο Προσωπικός
Σύμβουλος έχει ενημερωθεί για τις ανάγκες του πελάτη, ώστε να πραγματοποιηθεί
ακριβέστερη διάγνωση και πιο αξιόπιστη εκτίμηση του χρόνου και του κόστους
επισκευής, αλλά και να γίνει παραγγελία όλων των εξαρτημάτων που χρειάζονται. Ο
σωστός προγραμματισμός έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του χρόνου εργασιών. Ο
χρόνος αναμονής των πελατών μπορεί να μειωθεί έως και κατά 50%, δίνοντας τους
τη δυνατότητα να παραμείνουν στις εγκαταστάσεις της μονάδας, είτε για να
απολαύσουν τον καφέ τους στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα είτε για να δουν από
κοντά τα νέα μοντέλα Volvo στον χώρο της
έκθεσης.