Warum der billige Elektroantrieb von Volkswagen das Autofahren verändert

Unter Preis dass δεν ξεπερνά τις 30.000 ευρώ στη Γερμανία, Autonomie ως και 550 χιλιόμετρα, φόρτιση μόλις σε ένα μισάωρο, ισχύ 204 ίππων in einem πισωκίνητη πλατφόρμα und εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων, η Volkswagen, με το πρώτο της (ουσιαστικά) ηλεκτρικό μοντέλο ευρείας παραγωγής, το ID.3, κάνει ό,τι έκανε και με το Beetle: Αλλάζει τον χάρτη της παγκόσμιας αυτοκίνησης, φέρνοντας τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μηδενικής εκπομπής ρύπων, στο λαό

Όπως είχε προβλέψει το TopSpeed.gr, η πλατφόρμα ΜΕΒ του VAG και οι συνέργειές της με τη Ford, ρίχνουν σταδιακά το κόστος εξέλιξης των ηλεκτρικών μοντέλων που έχει σχεδιάσει να ρίξει στην αγορά. Με αυτό τον τρόπο, η Volkswagen κάνει ένα πρώτο βήμα για να ξαναδώσει στο όνομά της την πραγματική του διαστάση, να ξαναφέρει τα “αυτοκίνητα του λαού“, τα ηλεκτρικά, αυτή τη φορά. Και, με δεδομένο ότι αυτή είναι μόνο η αρχή, η VW κάνει το πρώτο βήμα για να οδηγήσει την αυτοκίνηση προς τη νέα εποχή. Όπως έκανε με το Beetle, που έφερε τα αυτοκίνητα στο ευρύ κοινό, όπως έκανε με το Golf, που έκανε δημοφιλέστατα τα ευέλικτα αυτοκίνητα δύο όγκων, έτσι κάνει και τώρα, συστήνοντας την ηλεκτροκίνηση στο ευρύ κοινό με το ID.3 (το οποίο, σημειολογικά, έχει περίπου τις διαστάσεις του Golf). 

O σχεδιασμός του ID.3, με τις 19άρες, ή 20άρες ζάντες, δεν θυμίζει τα extreme σχήματα ηλεκτρικών μοντέλων που έχουμε δει ως τώρα, αλλά περισσότερο ένα σπορ, μοντέρνο hatch

Δεν είναι μόνο το κόστος κτήσης, το οποίο κινείται κοντά σε αυτό των συμβατικών hatchback. Είναι μια σειρά προτερημάτων που συστήνει το ID.3 στο ευρύ κοινό, το οποίο εξηγεί και τη φρενίτιδα που έχει προκαλέσει, καθώς ήδη έχει ξεπεράσει τις 30.000 προπαραγγελίες, παρότι θα κυκλοφορήσει το 2020. Είναι οι μηδενικοί ρύποι και θόρυβοι που εκπέμπουν αυτά τα αυτοκίνητα, είναι το κόστος χρήσης -αφού το κόστος φόρτισης επ ουδενί δεν ξεπερνά αυτό του υγρού καυσίμου- με δεδομένο ότι τα service και οι φθορές είναι σαφώς αραιότερα και λιγότερες από τα συμβατικά (λόγω του τρόπου λειτουργίας του ηλεκτροκινητήρα). Είναι η ευκολία χρήσης, αφού η αυτονομία είναι πλέον βελτιωμένη και βιώσιμη. Όλοι αυτοί οι παράγοντες που ως τώρα ήταν εν πολλοίς αποτρεπτικοί για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, δείχνουν να ξεπερνιούνται, σιγά- σιγά.

Η μεταβλητή πλατφόρμα ΜΕΒ της Volkswagen ρίχνει το κόστος εξέλιξης των ηλεκτρικών μοντέλων της. Η εταιρεία έχει ήδη δρομολογήσει περισσότερα από 20 νέα μοντέλα που θα “πατάνε” επάνω στη συγκεκριμένη πλατφόρμα

Φυσικά, πρέπει να έχουμε στο νου ότι αυτή είναι η πρώτη, ουσιαστικά, προσπάθεια της Volkswagen στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ότι, πάντα, το ντεμπούτο είναι ακριβότερο. Όπως και να έχει όμως, θα πρεπει να θεωρήσουμε βέβαιο ότι, αναλόγως και της πορείας που θα έχει το ID.3, οι υπόλοιπες Automobil θα επιχειρήσουν να απαντήσουν. Και, αυτό δεν αφορά μόνο το λανσάρισμα μοντέλων παρόμοιων specs, αλλά και την τιμολόγηση. Οπότε, η λογική πορεία είναι ότι θα “φουντώσει” ο ανταγωνισμός, οδηγώντας την kaufen unter πληθώρα ηλεκτρικών μοντέλων για κάθε χρήση, με προτάσεις ανταγωνιστικές σε ό,τι αφορά την τιμή κτήσης, συντήρησης, ihn Ausrüstung und die Leistung. Άλλωστε, έως το 2023 μόνο η Volkswagen (δίχως να υπολογίζονται οι άλλες μάρκες του Ομίλου) θα επενδύσει περίπου 9 δισεκατομμύρια ευρώ in der Elektrifizierung und wird mehr als zehn Millionen elektrische Fahrzeuge in den nächsten zehn Jahre. Auch, mehr als 20 elektrische Modelle haben bereits gestartet

Die Abmessungen des ID.3 ähneln denen des Volkswagen Golf, wobei die deutsche Marke das Fehlen einer Mittelsäule und die größten Ablageflächen im Segment bietet

Aber schauen wir mal im EinzelnenWas bringt die Volkswagen ID.3das macht offizielle Premiere der 68η Διεθνή  Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (Das erste Fahrzeug der variablen Fahrwerksbaureihe MEB für Elektrofahrzeuge weist eine CO2-neutrale Bilanz auf und überzeugt mit spannenden dynamischen Eigenschaften. Er ist voll vernetzt und bietet in der einführungsspezifischen Version ID.3 1ST eine Reichweite von bis zu 420 Kilometern (WLTP) in drei Ausstattungsvarianten. Alle ID.3 1ST-Modelle verfügen über die gängigste Batterieversion mit einer Energiekapazität von 58 kWh. 

Η φόρτιση του πισωκίνητου μοντέλου της VW θα μπορεί να γίνεται και μόλις σε ένα μισάωρο, δίνοντας αυτονομία περίπου 290 χιλιομέτρων. Οπότε, τα επιχειρήματα “δεν μπορείς να ταξιδέψεις” και “πρέπει να τα φορτίζεις όλη νύχτα” πάνε… περίπατο

Αργότερα θα είναι διαθέσιμη και μια μικρότερη επιλογή μπαταρίας με ενεργειακό περιεχόμενο 45 kWh και αυτονομία έως και 330 χιλιομέτρων, καθώς και η μεγαλύτερη έκδοση με ενεργειακό περιεχόμενο 77 kWh και μέγιστη αυτονομία 550 χιλιομέτρων. Χάρη στη δυνατότητα γρήγορης φόρτισής της, με ισχύ έως και 100 kW, η επαναφόρτιση του ID.3 1ST είναι εφικτή μέσα σε 30 λεπτά για να διανύσει απόσταση περίπου 290 χιλιομέτρων (WLTP) – μια σημαντικά μεγαλύτερη αυτονομία από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της compact κατηγορίας. Η Volkswagen θα προσφέρει εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χιλιομέτρων για τις μπαταρίες του ID.3, διασφαλίζοντας έτσι μια εγγυημένη μακροζωία. 

Das erste Bild aus dem Innenraum des ID.3 zeigt uns, was uns erwartet

Optisch signalisiert der ID.3, dass er viel mehr ist als nur ein neues Modell. Sein fortschrittliches Design weist eindeutig auf die neue Ära der Elektrifizierung hin, während sein Raumkonzept die Designvorteile von Elektroautos voll ausnutzt. Mit Außenmaßen, die mit denen des Golf vergleichbar sind, bietet der ID.3 im Innenraum mehr Platz als jedes andere Fahrzeug seiner Klasse. 

Από τη στιγμή που η τιμή πώλησης για το βασικό μοντέλο παραγωγής θα είναι κάτω από τις 30.000 ευρώ στη Γερμανία, η τιμή του – αφού αφαιρεθούν οι προβλεπόμενες κρατικές επιδοτήσεις – θα είναι συγκρίσιμη με αυτές των τυπικών compact μοντέλων – ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για τον καθένα! Ιδιαίτερα αξιοσημείωτη είναι η μοναδική σχέση τιμής/αυτονομίας, που αποτελεί δείγμα της στρατηγικής της Volkswagen για την ευρεία διάδοση των ηλεκτρικών οχημάτων. Το ID.3 θα λανσαριστεί εμπορικά στη Γερμανία από τα μέσα του 2020.

Νέα εποχή κινητικότητας με ουδέτερο CO2. Το ID.3 προσφέρει μια εντελώς νέα εμπειρία σε οδηγό και επιβάτες μέσα από την κινητικότητα με ουδέτερο ισοζύγιο CO2 στην περίπτωση που η μπαταρία φορτίζεται συνεχώς με ρεύμα από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Ως εκ τούτου, το ID.3 εκπληρώνει τον στόχο “goTOzero” της Volkswagen που προβλέπει μέχρι το 2050 ολόκληρος ο Όμιλος Volkswagen να έχει ουδέτερο ισοζύγιο CO2. 

Das erste Elektroauto auf Basis des neuen variablen Fahrwerks MEB: Der ID.3 ist das erste Volkswagen-Modell auf Basis des neuen, ausschließlich für Elektroautos entwickelten variablen Fahrwerks MEB. Auch alle zukünftigen ID-Modelle werden ausschließlich mit Elektroantrieb erhältlich sein. Dieses Antriebssystem wurde um die Batterie herum optimiert, um maximale Autonomie bei minimalen Kosten zu erreichen. Dank des Konstruktionsansatzes ergeben sich viele Vorteile, zum Beispiel bei der Anordnung und Positionierung von Antriebskomponenten und Nebenaggregaten sowie bei der Anordnung im Innenraum des Fahrzeugs. Der Elektromotor des ID.3 ist ein moderner Permanentmagnetmotor, der auch die Leistungselektronik und das in die Hinterachse integrierte Getriebe umfasst. 

Η “ακτινογραφία” του ID.3 μας δείχνει τον απλό τρόπο με τον οποίο είναι κατασκευασμένο

Eine flache Hochvoltbatterie ist platzsparend im unteren Bereich des Fahrzeugs untergebracht. Dafür wurden Hilfsaggregate (z.B. der Kompressor für die Klimaanlage oder der Lenkstockschalter) in die Fahrzeugfront integriert. Die Leistungselektronik steuert den Hochspannungsenergiefluss zwischen dem Motor und der Batterie. Dabei wandelt das System den in der Batterie gespeicherten Gleichstrom (DC) in Wechselstrom (AC) für den Elektromotor um. Das 12-V-Gleichstrom-Bordnetz wird gleichzeitig über einen DC/DC-Wandler mit Niederspannung versorgt. 

Die Kraftübertragung vom Elektromotor zur Hinterachse erfolgt über ein 1-Gang-Getriebe. Motor, Leistungselektronik und Getriebe bilden eine kompakte, integrierte Einheit. Die Anordnung der Batterie im unteren Teil des Fahrzeugs kommt den neutralen dynamischen Eigenschaften zugute, da der Schwerpunkt des ID.3 wie bei Rennwagen sehr niedrig liegt. Der ID.3 zeichnet sich außerdem durch eine ideale Gewichtsverteilung zwischen Vorder- und Hinterachse aus. In Kombination mit dem serienmäßigen Hinterradantrieb ergeben sich daraus die extrem dynamischen Eigenschaften.

Nachhaltigkeit umsetzen. Der ID.3 ist das erste Volkswagen Fahrzeug, das in der gesamten Lieferkette klimaneutral produziert wird. Bereits bei der Produktion der Batterien wird Nachhaltigkeit erreicht: Die Zellproduktionsanlagen für die Batterien des ID.3 nutzen ausschließlich natürlich erzeugte Energie, ebenso wie die Herstellung der Komponenten, des Fahrwerks, der Lackierung und der Montageanlagen für den ID.3 im Werk Zwickau. Das sächsische Volkswagen Werk ist das Pilotwerk für den ID.3. Seit 2017 wird es mit Energie aus erneuerbaren Quellen, insbesondere aus Wasserkraftwerken, versorgt. Sollten jedoch entlang der Lieferkette CO2-Emissionen unvermeidbar sein, werden diese durch Investitionen in Umweltschutzprojekte ausgeglichen. Auf diese Weise wird ID.3 als CO2-neutrales Produkt an die Kunden ausgeliefert.

Σχεδιαστικό όραμα. Χάρη στο εξελιγμένο, ολοκαίνουργιο DNA του, το ID.3 αναγνωρίζεται αμέσως ως ένα όχημα με μηδενικές εκπομπές – με την προοπτική να αναδειχθεί ως ένα νέο πρότυπο αυτοκινήτου. Η πρωτότυπη ολοκλήρωση του σχεδιασμού και της τεχνολογίας είναι ένας συνδυασμός που βάζει το ID.3 στο ίδιο επίπεδο με τα θρυλικά Beetle και Golf. Επιδεικνύει το σχεδιασμό μιας νέας εποχής και συνδέει την οπτική εντύπωση και τη διαισθητική χρηστικότητα με το χαρακτηριστικό «χαμόγελο» της Volkswagen. Σχεδιασμένο για ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον, φέρνει μια νέα ποιότητα σχεδιασμού στην κατηγορία των compact αυτοκινήτων χάρη στην τέλεια και ισορροπημένη αισθητική του. Για παράδειγμα, ακολουθώντας το concept “το φως είναι το χρώμιο του μέλλοντος”, το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί φωτισμό LED σε πολλαπλά σημεία προκειμένου να  τονίσει το σχεδιασμό ID.3. Το πιο σημαντικό είναι πως το ID.3 στέλνει ένα σαφές μήνυμα: το ID.3 αλληλεπιδρά με τους ανθρώπους. Κάτι που συμβαδίζει με το ξεκάθαρα απέριττο στιλ, με τη μέγιστη ακρίβεια σχεδιασμού όλων των εξαρτημάτων του, με το χαρισματικό εμπρός του μέρος, με τις ρέουσες επιφάνειες και τις εντυπωσιακές πίσω κολόνες (C) καθώς και με τους εκφραστικούς τροχούς 18, 19 ή 20 ιντσών. To ID.3 υπόσχεται μια εντελώς νέα εμπειρία οδήγησης! 

Εμπρός μέρος: Σε κοιτά κατευθείαν στα μάτια. Ένα ηλεκτρικό όχημα δεν απαιτεί μεγάλες εισαγωγές ψύξης οπότε από άποψη σχεδιασμού του εμπρός μέρους σχεδόν όλα αλλάζουν. Με το Beetle και το Bus, η Volkswagen είναι η αυτοκινητοβιομηχανία της οποίας ο αυθεντικός σχεδιασμός δεν περιλάμβανε μάσκα. Άλλα στοιχεία, όπως οι προβολείς, αποκτούν για αυτό το λόγο πρωταρχική σημασία. Στο ID.3, οι παραδοσιακοί προβολείς δίνουν τη θέση τους στα matrix LED με φωτεινή ισχύ 750 lumen και Dynamic Light Assist: μια κάμερα στο παρμπρίζ αναγνωρίζει τόσο τα οχήματα μπροστά όσο και αυτά στο αντίθετο ρεύμα. Με βάση τα δεδομένα αυτά, η κύρια δέσμη ενεργοποιείται αυτόματα σε ταχύτητες άνω των 60 χλμ./ώρα και παραμένει ενεργή χωρίς να ενοχλεί τους οδηγούς στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας. Κάτι που βελτιώνει αισθητά τον φωτισμό του οδοστρώματος και των πλευρικών σημείων του δρόμου κατά την αυγή και τη νύχτα. Ένα ακόμα σημαντικό χαρακτηριστικό των προβολέων matrix LED είναι πως όταν οι οδηγοί πλησιάσουν ένα σταθμευμένο ID.3 1ST, οι προβολείς του θα τα κοιτάξουν γρήγορα και θα «βλεφαρίσουν» – φιλικά και με ανθρώπινη υπόσταση.

Προφίλ: Νέες αναλογίες. Από το πλάι, το ID.3 κυριαρχείται από εντελώς νέες αναλογίες και από ένα νέο, ξεχωριστό στιλ. Οι μικροί πρόβολοι μπορούν να επιτευχθούν μόνο με την πλήρως ηλεκτρική πλατφόρμα. Το μακρύ μεταξόνιο επιμηκύνει το βασικό αμάξωμα και προσδίδει μία ισχυρή παρουσία. Ο σχεδιασμός κυριαρχείται από υψηλά επίπεδα ακρίβειας, σαφήνειας και μεταμοντέρνας άποψης. Οι ρέουσες επιφάνειες του προφίλ κάτω από τη βασική γραμμή σχεδιασμού σχηματίζουν μια συνολική αρμονία που συναρπάζει. Το τμήμα “ID. Honeycomb” σε σχήμα διαμαντιού που βρίσκεται στην κολόνα C είναι ένα εντυπωσιακό στοιχείο εμπνευσμένο από κυψέλη – ένα από τα πιο εντυπωσιακά σχήματα της φύσης. Η κυψέλη είναι πανάλαφρη, εξαιρετικά σταθερή, απόλυτα βιώσιμη και συμβολίζει τη βασική ιδέα της πλατφόρμας ΜΕΒ. Ο σχεδιασμός της μοιάζει με την αρχή της κυψέλης: πάντα με την ίδια δομή και ανά πάσα στιγμή κατάλληλη για εξατομικευμένες βελτιώσεις.

Πίσω μέρος: Διακριτικά ξεχωριστό. Το γυάλινο κάλυμμα της πόρτας του χώρου αποσκευών διακρίνεται από το σκούρο χρώμα του, ενώ εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου. Το μεγάλο πίσω παρμπρίζ ορίζεται προς τα πλάγια από τα κάθετα αεροδυναμικά στοιχεία, ενώ προς τα κάτω διαχωρίζεται από τα εντυπωσιακά, οριζόντια τοποθετημένα LED πίσω φώτα. Η γυαλιστερή, πανοραμική, ανοιγόμενη γυάλινη οροφή του ID.3 1ST σε μαύρο χρώμα, είναι η μεγαλύτερη σε όλη τη γκάμα της Volkswagen και όχι μόνο εξασφαλίζει απρόσκοπτη θέα προς τον ουρανό αλλά προσθέτει και “αέρα” για τα κεφάλια – συμβάλλοντας σε μια νέα αίσθηση ευρυχωρίας.

Kompakte Abmessungen. Im ID.3 werden die Gestaltungsfreiheiten eines Elektroautos kompromisslos ausgenutzt. 

Συνολικά, το μήκος του είναι αντίστοιχο με αυτό του Golf, όμως χάρη στους πιο μικρούς προβόλους του, το μεταξόνιό του είναι μεγαλύτερο κάθε άλλου μοντέλου της κατηγορίας. Σε απόλυτα νούμερα αυτά σημαίνουν πως το ID.3 έχει μήκος 4.261 χιλιοστά, πλάτος 1.809 χιλιοστά και ύψος 1.552 χιλιοστά, με μεταξόνιο 2.765 χιλιοστών. Με βάση τα πρότυπα DIN, το ελάχιστο βάρος του είναι 1.719 κιλά και το ωφέλιμο φορτίο του μεταξύ 416 και 541 κιλών, ανάλογα με τον εξοπλισμό του. Η μετωπική του επιφάνεια έχει μέγεθος 2,36 τετραγωνικών μέτρων και ο συντελεστής οπισθέλκουσάς του είναι 0,267. Η διάμετρος κύκλου στροφής του ID.3 είναι μόλις 10,2 μέτρα – συγκρίσιμη με αυτήν ενός μικρού αυτοκινήτου και ιδανική για αστικά περιβάλλοντα. 

Wer sein Fahrrad mit dem ID.3 transportieren möchte, kann dies mit einer speziellen Anhängevorrichtung tun, die nicht nur für die Montage eines Fahrradträgers, sondern auch für andere Gepäckträger geeignet ist und eine vertikale Belastung von 75 kg aushält.

Επαναστατικό concept εσωτερικού. Χωρίς κεντρικό τούνελ και με μικρότερους προβόλους: το εσωτερικό σε σχεδιασμό Open Space (Ανοιχτού Χώρου) του ID.3 εξασφαλίζει εκπληκτικά μεγάλους χώρους και δημιουργεί νέα σημεία αναφοράς στη μικρομεσαία κατηγορία, χάρη σε μία αίσθηση χώρου που συγκρίνεται με αυτό μοντέλων ανώτερης κατηγορίας. Τα πέντε καθίσματα του ID.3 1ST συνδυάζονται με ένα πορτμπαγκάζ 385 λίτρων πίσω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων. Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με το ID.3 νοιώθουν πως βρίσκονται σε έναν κινούμενο χώρο με ένα εντελώς νέο concept, διάταξη και σχεδιασμό. Η Volkswagen το ονομάζει Open Space (Ανοιχτό Χώρο), έναν όμορφο, ευάερο χώρο. Η ρέουσα δομή της επιφάνειας που μοιάζει με γλυπτό είναι εμπνευσμένη από τα σχήματα της φύσης – βιονικός σχεδιασμός αντί για ορθολογική τεχνολογία. Χάρη στις οργανικά διαμορφωμένες επιφάνειες και τις απαλές καμπύλες, ο σχεδιασμός δίνει έμφαση στην  ευρυχωρία.

Διαισθητική λειτουργία. Το ID.3 αλληλοεπιδρά τόσο με τον οδηγό όσο και με το περιβάλλον. Οι οδηγοί θα γνωρίζουν διαισθητικά και άμεσα τι είναι τι στον πίνακα οργάνων. Πέρα από την οθόνη στον πίνακα οργάνων μια καινούργια και κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής 10,0 ιντσών θα παρέχει στους οδηγούς όλες τις σημαντικές πληροφορίες. Οι οδηγοί θα υποστηρίζονται και από μια φωτεινή ένδειξη, μέσω μιας ταινίας LED, κατά την πλοήγηση, η οποία π.χ. θα μπορεί να τους παρακινεί να φρενάρουν σε περίπτωση κινδύνου. Ένα προαιρετικό Head Up Display (HUD) επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) προβάλλει επίσης όλες τις σχετικές πληροφορίες απευθείας στο παρμπρίζ – η πληροφορία αυτή τοποθετείται οπτικά σε μια απόσταση τριών έως δέκα μέτρων μπροστά από το όχημα. Όλα τα χειριστήρια – συμπεριλαμβανομένων και αυτών του ηλεκτρικά ρυθμιζόμενου πολλαπλών λειτουργιών τιμονιού – λειτουργούν με την αφή, μέσω μπουτόν ευαίσθητων σε αυτή. Μόνο τα ηλεκτρικά παράθυρα και τα αλάρμ εξακολουθούν να λειτουργούν με συμβατικούς διακόπτες. Τα παραπάνω συμπληρώνει ένας έξυπνος φυσικός φωνητικός έλεγχος. Οι οδηγοί ή οι εμπρός επιβάτες μπορούν να μιλήσουν στο ID.3 λέγοντας απλά “hello ID”. Φωτεινά σήματα κάνουν σαφές σε ποιον απαντά κάθε στιγμή το ID.3. Χάρη στο App-Connect, η σύνδεση του ID.3 σε ένα smartphone γίνεται μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα.

Volle Unterstützung. Unterstützt werden die Assistenzfunktionen durch eine Multifunktionskamera an der Windschutzscheibe, die auch Verkehrszeichen erkennt. Zu den Komfort- und Sicherheitsmerkmalen des ID.3 gehören der Front Assist mit City-Notbremssystem und Fußgängererkennung, die Multikollisionsbremse, der Spurhalteassistent, der Spurwechselassistent Side Assist, der Parkassistent inklusive Rückfahrkamerasystem und ein Rückfahrkamerasystem. 

Επίσης, διαθέτει σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί (Kessy Advanced) με φωτιζόμενες χειρολαβές στις πόρτες ενώ χάρη στο στάνταρ σύστημα ελέγχου απόστασης κατά τη στάθμευση (Park Distance Control), που έχει και δυνατότητα φρεναρίσματος κατά τη διάρκεια των ελιγμών, περιορίζονται σε μεγάλο βαθμό τα ατυχήματα κατά το παρκάρισμα: η λειτουργία του μπορεί να αποτρέψει τις επικείμενες συγκρούσεις ή να μειώσει τη σοβαρότητά τους ενεργοποιώντας ένα ελιγμό φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης στο τελευταίο σημείο που αυτό είναι εφικτό. Το σύστημα φρενάρει το αυτοκίνητο μέχρι να ακινητοποιηθεί – όταν κάνει όπισθεν με ταχύτητα μεταξύ 1,5 χλμ./ώρα και 10 χλμ./ώρα και όταν κινείται προς τα εμπρός από τα 2,5 χλμ./ώρα έως τα 10 χλμ./ώρα.  

Πλούσια ψυχαγωγία. Το σύστημα multimedia του ID.3 διαθέτει ένα σύστημα πλοήγησης που έχει τη δυνατότητα ενημέρωσης. Η εύκολη χρήση του τηλεφώνου συνδυάζεται με μια θέση επαγωγικής φόρτισης για smartphones. Το ηχοσύστημα μπορεί να εμπλουτιστεί με ένα πακέτο Beats, το οποίο προσφέρει αίσθηση ήχου ανάλογη μιας συναυλίας – χρησιμοποιώντας οκτώ ηχεία και ένα subwoofer.

Sonderausführung ID.3 1ST mit drei Ausstattungslinien. Der ID.3 1ST wird in drei Standardkonfigurationen erhältlich sein, die auf die typischen Kundenwünsche zugeschnitten sind. Unabhängig davon können sowohl die Karosserie- als auch die Innenraumfarbe frei gewählt werden. Angetrieben wird der ID.3 1ST von einem Elektromotor an der Hinterachse, der 150 kW und 310 Nm Drehmoment liefert. Damit erreicht der ID.3 1ST eine Höchstgeschwindigkeit von 160 km/h. Der ID.3 1ST verfügt über eine Batterie mit einer Kapazität von 58 kWh, die voll ausgenutzt werden kann und eine Reichweite von bis zu 420 km nach WLTP ermöglicht. Die Batterie kann mit einer maximalen Ladeleistung von 11 kW (AC) und 100 kW (DC) aufgeladen werden. Bei der DC-Ladung (Gleichstrom) wird innerhalb von 30 Minuten genug Energie nachgeladen, um eine Reichweite von bis zu 290 Kilometern zu erzielen.   

Der ID.3 1ST ist serienmäßig mit Navigation, DAB+-Digitalradio, Sitz- und Lenkradheizung, Armlehnen vorn, Mode-2-Ladekabel und 18-Zoll-Leichtmetallfelgen ausgestattet - ein Ausstattungsniveau, das mit dem Komfort in der Mittelklasse vergleichbar ist.

Der ID.3 1ST Plus verfügt außerdem über ein Rückfahrkamerasystem, eine aktive adaptive Geschwindigkeitsregelung und das schlüssellose Zugangs- und Startsystem Kessy Advanced. Der Innenraum des ID.3 1ST Plus verfügt über speziell gestaltete Sitze, eine Mittelkonsole (mit zwei USB-C-Anschlüssen auf der Rückseite, die mit einem Rollladen und einer Beleuchtung gesichert werden können) und eine ambiente Innenraumbeleuchtung. 

Außen gibt es getönte Gläser, ein silberfarbenes Style-Exterieurpaket, LED-Matrix-Scheinwerfer und Matrix-Seitenleuchten, Bremsleuchten, Blinker und Rückleuchten sowie 19-Zoll-Leichtmetallräder.

Die Topversion ID.3 1ST Max verfügt zusätzlich über ein Virtual-Reality-HUD (AR), ein Beats-Audiosystem, ein großes Panorama-Glasdach, das das Raumgefühl unterstreicht, und 20-Zoll-Leichtmetallräder. Ergänzt wird die Ausstattung durch ein Spurhaltesystem mit Notfallassistent, ein Spurwechselsystem, ein einfach zu bedienendes Telefonsystem mit kabelloser Hochvolt-Batterieladung, Komfortsitze, einen verstellbaren Kofferraumboden und große 20-Zoll-Leichtmetallräder.

Drei Akku-Versionen bei der Markteinführung des Serienmodells. Zur Markteinführung des Serienmodells wird das ID.3 mit drei Akku-Versionen erhältlich sein. Die spezielle ID.3 1ST-Version wird den mittleren Akku verwenden.  

Zu einem späteren Zeitpunkt wird das Batterieangebot durch die Standardversion der Batterie mit einem voll nutzbaren Energieinhalt von 45 kWh und einer WLTP-Reichweite von 330 km ergänzt. Diese Batterie kann mit einer maximalen Ladeleistung von 7,2 kW (AC) und 50 kW (DC) geladen werden. Eine 100 kW DC-Ladeleistung wird als Option erhältlich sein. Die Höchstgeschwindigkeit der Basisversion beträgt ebenfalls 160 km/h.

Die größere Batterie hat einen tatsächlichen Energieinhalt von 77 kWh und eine Reichweite von bis zu 550 km nach WLTP. Sie kann sowohl mit Wechselstrom (AC) mit einer maximalen Ladeleistung von 11 kW als auch mit Gleichstrom (DC) mit bis zu 125 kW geladen werden.

Αυτονομία που καλύπτει τις απαιτήσεις των πελατών. Οι προβλεπόμενες τιμές αυτονομίας καθορίστηκαν με την ολοκλήρωση κύκλων δοκιμής κατά WLTP σε κυλίνδρους δοκιμής (δυναμόμετρο). Η πραγματική αυτονομία στην πράξη  θα αποκλίνει με την επίδραση παραγόντων όπως το στυλ οδήγησης, η ταχύτητα, η χρήση συστημάτων άνεσης καθώς και βοηθητικών που καταναλώνουν ενέργεια, η εξωτερική θερμοκρασία, ο αριθμός των επιβατών, το φορτίο που μεταφέρεται με το αυτοκίνητο καθώς και η τοπογραφία. Ανάλογα με το προφίλ της χρήσης, το 80% των οδηγών θα μπορεί να καλύψει με την μικρότερη μπαταρία (καθαρά 45 KWh) από 230 έως και 330 χιλιόμετρα, από 300 έως και 420 χιλιόμετρα με τη μεσαία (καθαρά 58 kWh) και από 390 έως 550 χιλιομέτρων με τη μεγαλύτερη μπαταρία (καθαρά 77 kWh) χωρίς να απαιτείται επαναφόρτιση. Το κατώτερο όριο της κλίμακας καλύπτει επίσης μετακινήσεις σε αυτοκινητοδρόμους με μεσαίες ταχύτητες καθώς και ταξίδια το χειμώνα με χαμηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Είναι αυτονόητο ότι οι μετακινήσεις σε αστικά περιβάλλοντα χαρακτηρίζονται από αυτονομία μεγαλύτερη από αυτήν που προκύπτει κατά WLTP. 

Einfaches Laden mit der Volkswagen Wallbox: Zur Premiere des ID.3 plant Volkswagen, Ladestationen für das Aufladen zu Hause anzubieten. Das ID-Ladegerät wird in zwei Varianten mit unterschiedlicher Leistung erhältlich sein. Optional wird die Ladestation mit Datenanbindung und Fernzugriff sowie auf Wunsch mit einem integrierten Stromzähler erhältlich sein. Je nach Ausführung verfügen die Geräte auch über Schnittstellenfunktionen wie App-basierte Steuerung oder Fernwartung. Einmal installiert, können ID.3-Fahrer ihr Auto einfach und bequem über Nacht anstecken und aufladen. Preislich werden alle Wallboxen deutlich unter den derzeit auf dem Markt befindlichen Angeboten liegen. 

George Karagiannis

Neueste Beiträge

Fiat: Από το Panda Elettra, στο Grande Panda Elettrica – Πόσο έχει αλλάξει η ηλεκτροκίνηση μετά 35 χρόνια;

Η Fiat παρουσιάζει το Grande Panda, τη νέα γενιά του ιστορικού ιταλικού μπεστ σέλερ, το…

13 Stunden ago

Maserati GranCabrio Folgore Tignanello: Ένα αριστούργημα Ιταλικής κληρονομιάς και καινοτομίας

Ένα αυτοκίνητο εμπνευσμένο από την παράδοση, την καινοτομία και τη δεξιοτεχνία, κατασκευασμένο στην Ιταλία Από…

17 Stunden ago

DACIA SPRING ELECTRIC 65 : Jetzt, ab 17.950€

To Dacia Spring είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Dacia, που έγινε αμέσως ιδιαίτερα δημοφιλές.…

23 Stunden ago

Kostenloser Drive 'N Smile Summer Edition Auto-Check von Suzuki

Και αυτό το καλοκαίρι, η SUZUKI προσκαλεί όλους τους κατόχους και χρήστες των αυτοκινήτων της…

vor 1 Tag

Neuer BMW M5: Produktionsstart für die Hochleistungslimousine

Για πρώτη φορά, με εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης Πριν από μερικές ημέρες, η BMW M GmbH…

vor 1 Tag

Der Koenigsegg Jesko Absolut, bricht (Rekorde)!

Η Koenigsegg Automotive επιβεβαίωσε εκ νέου τη φήμη της ως ηγέτης στην παραγωγή καινοτόμων, υψηλών…

vor 1 Tag