Kategorien: Uncategorized

Auf der Jagd nach der magischen 500

In den letzten Jahren haben sich neben Bugatti auch Koenigsegg und seit kurzem Hennessey Performance an die Spitze der Automobilbranche gesetzt. Alle 3 Hersteller verfolgen genau das gleiche Ziel. Die magischen Fünf. Ein Geschwindigkeitsrekord, bei dem die erste Ziffer 5 ist.

Am 2. August erreichte Andy Wallace, LeMans-Rennfahrer und Bugattis wichtigster Test- und Entwicklungsfahrer, mit dem neuen Chiron SuperSport auf der Volkswagen Teststrecke Ehra-Lessien unfassbare 490,4 km/h.

Αυτή τη στιγμή, είναι επισήμως ο ταχύτερος οδηγός και αυτοκίνητο στο πλανήτη. Η Chiron SuperSport, έχει πέρα απο 87 ίππους (1.587) παραπάνω απο τη “συμβατική” Chiron, ανασχεδιασμένο και μακρύτερο αμάξωμα, και τίποτε άλλο.

Η Bugatti αναφέρει σε σχετικό δελτίο Τύπου, πως η ανασχεδιασμένη αεροδυναμική της Chiron SuperSport της επιτρέπει να έχει μικρότερη αεροδυναμική αντίσταση, γεγονός που της δίνει τη δυνατότητα να πιάσει ακόμη μεγαλύτερες ταχύτητες. Το πλαϊνό της προφίλ, παραπέμπει σε αγωνιστικά τύπου “Longtail”, όπως η θρυλική McLaren F1 Longtail, ωστόσο επικρίθηκε αρκετά απο το κοινό στο διαδίκτυο.

Και κάπου εκεί αρχίζουν τα παρατράγουδα και τα “διπλωματικά επεισόδια” μεταξύ των τιτάνων του χώρου των hypercars.

Πρώτη, βγαίνει η Koenigsegg και παρόλο που συγχαίρει τη Bugatti για το κατόρθωμα της, αναφέρει πως έγινε σε μία κατεύθυνση κίνησης, γεγονός που δε περιλαμβάνει τον παράγοντα του ανέμου, άρα δεν είναι “σωστό” να λέει πως είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο στο κόσμο.

Προς υπεράσπιση της, η Bugatti ανακοινώνει πως έλαβε αυτό το παράγοντα υπόψη της, αλλά με κύριο μέλημα της την ασφάλεια, επέλεξε να το κάνει σε μία κλειστή πίστα δοκιμών και όχι στη “Record Highway” στην έρημο της Nevada.

Ακολουθεί η Hennessey, η οποία και αυτή συγχαίρει τη Bugatti με τη σειρά της, αλλά θεώρησε πως η συγκεκριμένη Chiron είχε κοντά στα 2000 άλογα (να σημειώσουμε πως μέχρι εκείνη τη στιγμή η Bugatti δεν είχε κάνει καμία δήλωση σχετικά με το συγκεκριμένο πρωτότυπο) και πως δεν ήταν αυτοκίνητο παραγωγής, άρα το ρεκόρ είναι “μεμονομένο συμβάν”.

Bugatti gibt die technischen Daten des Chiron SuperSport bekannt. Der Chiron SuperSport hat eine Leistung von 1.587 PS, wird in einer Auflage von 30 Stück produziert und kostet 3,5 Millionen Euro vor Steuern. Nach Angaben von motor1.com wurde der erste Chiron SuperSport unmittelbar nach seiner Markteinführung gekauft, die in einem sehr engen Kreis von ausgewählten Kunden und einigen Journalisten stattfand.

Nach ein paar Tagen schlägt Koenigsegg erneut zu und kündigt an, dass der Jesko in naher Zukunft das erste Auto sein wird, das die 500-km/h-Grenze durchbricht und damit den bestehenden Rekord des schnellsten Serienautos, des Agera RS mit 447 km/h, übertrifft. Wieder einmal wurden Schüsse abgegeben.

Bugatti wiederum sagt zu seiner Verteidigung, dass der Chiron aufgrund des großen Höhenunterschieds zum Meeresspiegel auf dem Highway von Nevada durchaus 520 km/h erreichen könnte. Er sagt jedoch, dass er sich von den Geschwindigkeitsrekorden zurückzieht und sich auf andere Projekte konzentrieren will.

Und die Schlussfolgerung lautet?

Um ehrlich zu sein, ist dieses ganze Spiel mit Ankündigungen und Antworten in den sozialen Medien nichts weiter als ein nettes PR-Spiel, da alle Unternehmen davon profitieren, dass ihr Name und ihr Produkt überall im Internet erwähnt werden. Sehen Sie, sogar ich habe mich hingesetzt und darüber geschrieben und Sie haben es gelesen. Sie haben also bekommen, was sie wollten, nicht wahr?

Σίγουρα, το ρεκόρ σίγουρα μετράει και πως δεν θα μπορούσε να πιάσει το 5ρι στη Nevada. Για να μη πήγε, και μίας και αποκλείεται να μην είχαν εξετάσει ενδελεχώς όλα τα ενδεχόμενα, κάποιος λόγος θα υπάρχει. Και δεν είναι η καραμέλα της ασφάλειας, που ναι μεν είναι πρωταρχικός παράγοντας, αλλά αυτό δεν αποτρέπει κάποιους αρκετά θαραλέους να κάτσουν στο bucket και να κρατήσουν το γκάζι κολλημένο στο πάτωμα, μέχρι να “τελειώσει” αυτό που έχει να δώσει το αυτοκίνητο. Άρα, κάτι δεν πάει 100% καλά.

So oder so liegt der Rekord in einer Richtung bei 490 und in zwei bei 447, die jeweils von Bugatti und Koenigsegg gehalten werden. Wir wetten, dass das erste Auto, das die 500-Meilen-Marke erreicht, dieses sein wird: 

Natürlich nicht die Track Edition mit dem grässlichen Spoiler.

Was meinen Sie dazu?

Alexandros Fertakis

Teilen Sie
Herausgegeben von
Alexandros Fertakis

Neueste Beiträge

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

vor 1 Tag

Källenius (CEO Mercedes): "Wir werden alle Motoren modernisieren, dann werden die Kunden wählen

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

vor 1 Tag

Ford überdenkt sein 2030-Ziel für die ausschließliche Einführung von BEV in Europa

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

vor 1 Tag

BMW Motorrad präsentiert den Automatischen Schaltassistenten

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

vor 2 Tagen

Siehe, der neue BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

vor 2 Tagen

Mercedes - Benz CLA 200 7G-DCT fahren: Ein Meisterwerk mit Aussicht (Video)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

vor 2 Tagen