Die Bewegung auf der Straße leben

Wir fahren Volvo C40 Recharge Twin Engine 408Hp: Bipolar

Η Volvo εισέρχεται στα ηλεκτρικά Coupe SUV με απόλυτα συναρπαστικό τρόπο

Welche Note geben Sie ihm?4 Bewertungen
8.9
8.4

Το να οδηγεί κανείς ένα αυτοκίνητο με περισσότερους από 400 ίππους είναι σίγουρα συναρπαστικό. Τη χαρά αυτή την έδωσε η Volvo στο Topspeed.gr, παραχωρώντας μας το εκρηκτικό EC40 Recharge Twin Motor (πρώην C40 Recharge Twin Motor) με τους 408 ηλεκτρικούς ίππους για την καθιερωμένη εβδομαδιαία συμβίωση.

Η δυναμική εναλλακτική

Η Volvo, επηρεασμένη από την επιτυχία του XC 40, αποφάσισε να φέρει στο προσκήνιο μία πιο δυναμική εκδοχή του αμαξώματος, ακολουθώντας το πρότυπο των Coupe SUV. Έτσι το 2021 παρουσίασε ουσιαστικά την Coupe εκδοχή του. Ωστόσο, αποφάσισε να το κατασκευάσει αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτρικό, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, πιστεύοντας στο προϊόν της. Από το 2024 το C40 μετονομάστηκε σε EC40.

Κομψοτέχνημα

Οι Σουηδοί έχουν επιμεληθεί με φροντίδα την αισθητική του αυτοκινήτου, η οποία αποτυπώνεται σε μια κομψή σιλουέτα, που κρύβει έντεχνα τον όγκο του και αποπνέει έντονο δυναμισμό.

Στο μπροστινό μέρος όλα ξεκινούν από την επιβλητική κάθετη μάσκα με την γνωστή διαγώνιο, στο χρώμα του αμαξώματος που προδίδει την ηλεκτρική φύση του μοντέλου και πλαισιώνεται από τους σοβαρούς ορθογώνιους Matrix Led προβολείς με γραφικά σε σχήμα Y. Ο μυώδης προφυλακτήρας ακροβατεί μεταξύ Off Road και σπορτίφ αισθητικής, ισορροπώντας την διπλή προσωπικότητα του μοντέλου.

Το προφίλ χαρακτηρίζεται από μια κομψή και άμεσα αναγνωρίσιμη σιλουέτα, που κρύβει έντεχνα τον όγκο του. Η κυρτή οροφή κυλάει ομαλά προς το πίσω μέρος. Απλές και καθαρές γραμμές σε συνδυασμό με τις μυώδεις επιφάνειες, την απόσταση από το έδαφος των 171 mm και τους θηριώδεις τροχούς των 20 ιντσών, να τονίζουν τον δυναμισμό του C40!

Το πίσω μέρος είναι και το πλέον διαφοροποιημένο και χαρακτηριστικό σημείο του αυτοκινήτου. Η μεγάλη κλήση του πίσω παραθύρου υπογράφει την Coupe – SUV αισθητική. Τα φωτιστικά σώματα με γραφικά LED έχουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, αρχικά κάθετα, ακολουθώντας την πορεία της C-pillar, και στη συνέχεια οριζόντια εκτείνονται προς το κέντρο της πέμπτης πόρτας σε λεπτό σχήμα C με το κάτω μέρος να είναι μακρύτερο. Πάνω ακριβώς από τα φωτιστικά σώματα σχηματίζεται μια όμορφη κοκκάλινη αεροτομή. Ο προφυλακτήρας τονίζει τον δυναμισμό με τον ευδιάκριτο αεροδυναμικό διαχύτη στο κάτω μέρος.

Οικολογική πολυτέλεια

Ανοίγοντας την πόρτα, οι επιβάτες θα βρεθούν σε ένα προσεγμένο και φιλόξενο εσωτερικό με κορυφαία ποιότητα συναρμογής και υλικών, ανάλογη της φήμης της σουηδικής εταιρείας.

Το ταμπλό δείχνει σοβαρό και στιβαρό με τους σχεδιαστές να επιλέγουν καθαρές γραμμές, χωρίς ακρότητες και στοιχεία που να προκαλούν. Κεντρικά δεσπόζει η μεγάλη κάθετη οθόνη των 15 ιντσών του συστήματος πολυμέσων με προηγμένες λειτουργίες της Google, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay. Πίσω από το όμορφο τιμόνι υπάρχει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών που παρέχει πληθώρα ενημερώσεων και πληροφοριών.

Η επιλογή των υλικών και του χρωματισμού έγινε με γνώμωνα τη βιωσιμότητα. Χρησιμοποιεί στο μεγαλύτερο βαθμό ανακυκλωμένα και vegan καλής ποιότητας υλικά, με καλή αίσθηση αφής εστιάζοντας στην οικολογία, αλλά παραμένοντας πολυτελές.

Τα καθίσματα να παρέχουν κορυφαία οσφυϊκή στήριξη. Παράλληλα δίνει μια οδηγοκεντρική αίσθηση, με υποδειγματική εργονομία, διευκολύνοντας τη ζωή του οδηγού. Οι χώροι είναι άπλετοι τόσο για τους μπροστινούς όσο και για τους πίσω επιβάτες.

Ο όγκος αποσκευών είναι 405 λίτρα ενώ με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα η χωρητικότητα αγγίζει τα 1.205 lt. Λόγω της απουσίας του κινητήρα στο μπροστινό μέρος, υπάρχει επιπλέον αποθηκευτικός χώρος 31 λίτρων κάτω από το καπό.

Υποσχόμενο ακραίες επιδόσεις

Οι δύο αποδοτικοί σύγχρονοι ηλεκτροκινητήρες, τοποθετημένοι στους δύο άξονες, δίνουν κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, αποδίδοντας 408 ίππους και τερατώδη ροπή 670 Νm υποσχόμενο ακραίες επιδόσεις.

Εκρηκτικό

Όλα τα χαρακτηριστικά του Volvo ΕC40 Racharge Twin Motor συνηγορούν για μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία, η οποία αποτυπώνεται σε κάθε συνθήκη και οδικό δίκτυο.

In der Stadt αδικείται, οι πληθωρικές διαστάσεις του το περιορίζουν. Ωστόσο σε κεντρικές αρτηρίες, χάρη στην ισχύ του, είναι εξαιρετικά ευέλικτο. Η ορατότητα είναι καλή μπροστά και στο πλάι και περιορίζεται στο πίσω μέρος, εξαιτίας της κλήσης της πέμπτης πόρτας, ένα χαρακτηριστικό που δεν ενοχλεί καθώς η υψηλής ευκρίνεια κάμερα 360 μοιρών δίνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τη θέση του αυτοκινήτου και τα εμπόδια περιμετρικά του.

Im Netz für die Berggebiete und den ländlichen Raum ξεδιπλώνει τον συναρπαστικό χαρακτήρα του. Η υψηλή ροπή και η ισχύς σε συνδυασμό με την τετρακίνηση του δίνουν το απόλυτο κράτημα στις ανηφορικές και κατηφορικές στροφές του ορεινού δικτύου, χωρίς να παρατηρείται έλλειψη δύναμης, και το αυτοκίνητο είναι σα να πατάει σε ράγες, σε βαθμό που δεν μπορεί να περιγράφει, η αίσθηση. Η ανάρτηση αρκετά σκληρή, αλλά ισορροπημένη, ενισχύει το αίσθημα της ασφαλείας, χωρίς να επηρεάζει την άνεση. Η συνολική οδική συμπεριφορά, θυμίζει Sportscar παρά Coupe SUV, επενδύοντας στην οδηγική ευχαρίστηση.

Auf der Autobahn ολοκληρώνεται η θετική εικόνα που αποκομίσαμε από τα οδηγικά χαρακτηριστικά του Volvo ΕC40, χάρη στην κορυφαία ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης, με το αυτοκίνητο να προσφέρει ένα απολαυστικό ταξίδι!

Allgemein είναι ανέλπιστα εκρηκτικό σε κάθε στιγμή, ικανό να συναρπάσει χάρη στα οδηγικά του χαρακτηριστικά. Η κατανάλωση ενέργειας, άγγιξε τις 23 KWh/ 100 χιλιόμετρα, περιορίζοντας την πραγματική αυτονομία κάτω από τα χιλιόμετρα, με την Volvo να δίνει 507 χιλιόμετρα με το πρότυπο WLTP. Εντός αστικού κύκλου, ωστόσο είναι αρκετά πιο οικονομικό. Αν και είναι αρκετά ισχυρό, με εξαιρετική μόνιμη τετρακίνηση, εκτός δρόμου περιορίζεται μόνο σε ήπιες διαδρομές, λόγω της μέτριας απόστασης από το έδαφος και της coupe σχεδίασης που επηρεάζει τις γωνιές εισόδου και εξόδου. Παρόλα αυτά είναι αρκετά διασκεδαστικό.

Ανήσυχα πνεύματα με οικολογική συνείδηση

Το Volvo ΕC40 είναι ένα ιδιαίτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που καλυπτει όλο το φάσμα των σπορ προτάσεων και απευθύνεται σε ανήσυχα πνεύματα που θέλουν επιδόσεις αλλά και Off Road αποδράσεις, έχοντας οικολογική συνείδηση… και όλα αυτά με εφαλτήριο την ασφάλεια!

Συγκριτικό πλεονέκτημα

Παρόλο που τα 63.550 € δεν είναι λίγα, ωστόσο σε αυτήν την τιμή στην αγορά δεν υπάρχει άλλο αυτοκίνητο στην αγορά με 408 ίππους και… ροπής, αποτελώντας ουσιαστικά το συγκριτικό του πλεονέκτημα και ειδικά με το νέο πρόγραμμα «κινούμαι ηλεκτρικά 3» χάρη στην επιδότηση των 9.000€, τότε φτάνει τα 54.550€ ή 52.550€ με το μέγιστο όφελος της απόσυρσης συμβατικού αυτοκινήτου.

Technische Merkmale

AMAXOMA

Presse

Coupe – SUV

Sitze

5

Türen

5

EPIDOSIS

Kraftstofftyp

Strom

Beschleunigung 0 - 100 km/h

4.7 δευτ

Maximale Geschwindigkeit

180 km/h

Verhältnis Gewicht/Leistung

5.2 κιλά/Hp, 193.4 Hp/τόνος

Verhältnis Gewicht/Drehmoment

3.1 κιλά/Nm, 317.5 Nm/τόνος

BATTERIE

Brutto-Batteriekapazität

82 kWh

Καθαρή (χρησιμοποιήσιμη) χωρητικότητα μπαταρίας

78 kWh

Spannung der Batterie

400 V

Batterietechnik

Lithium-Ionen (Li-Ion)

Position der Batterie

Κάτω από το πάτωμα

Elektrische Reichweite (WLTP)

483-508 km

Durchschnittlicher Energieverbrauch (WLTP)

17.7-18.6 κιλοβατώρα/100 χλμ

MOTOREN GESAMT

Elektromotor 1

Leistung des Elektromotors

163 Hp

Elektrischer Drehmomentmotor

250 Nm

Position des Elektromotors

Vorderachse, querliegend

Τύπος ηλεκτροκινητήρα

Ασύγχρονος

Elektromotor 2

Leistung des Elektromotors

245 Hp

Elektrischer Drehmomentmotor

420 Nm

Position des Elektromotors

Hinterachse, querliegend

Τύπος ηλεκτροκινητήρα

Σύγχρονος

Gesamtleistung des Systems

408 Hp

System-Drehmoment

670 Nm

GRÖSSE UND GEWICHT

Gewicht

2110 κιλά

Maximale Nutzlast

510 κιλά

Mindestvolumen des Gepäckraums

413 l

Maximales Volumen des Gepäckraums

1205 l

Maximale Belastung

75 kg

Zulässige Anhängelast mit Bremsen (12%)

1800 Kilo

Maximale Stützlast

100 κιλά

ABMESSUNGEN

Länge

4440 mm

Breite

1873 mm

Höhe

1591 mm

Radstand

2702 mm

Vorwärtsspur

1598 mm

Zurück Spur

1603 mm

Stütze vorne

870 mm

Rückenstütze

868 mm

Entfernung vom Boden

171 mm

ARCHITEKTUR

Bewegung

Σε όλους τους τροχούς  (4×4)

Anzahl der Gänge und Art des Getriebes

1 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων

Vordere Federung

Unabhängig, Typ McPherson mit Schraubenfeder und Drehstab

Hintere Federung

Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή

Vordere Bremsen

Belüftete Tabletts

Hintere Bremsen

Belüftete Tabletts

Art der Adresse

Management chukrania (mit Zähnen)

Σύστημα Διεύθυνσης

Elektrisches Lenkrad

Räder

Μπροστά: 235/50 R19 Πίσω: 255/45 R19

Fotogalerie

Schlussfolgerung
Η Volvo προβάλλει την τεχνολογική της υπέροχη… και του σουηδικού της ταπεραμέντο μέσω του αποδοτικού Coupe - SUV EC40, το οποίο είναι το πιο ολοκληρωμένο ηλεκτρικό της αγοράς! Ο «διπολικός» του χαρακτήρας, αναμφίβολα είναι το σημαντικότερο πλεονέκτημα, με προσανατολισμό τις εκδρομές και ήπιο Off - Roading, αλλά και επιδόσεις φωτιά ανάλογες sportscar. Αυτό που μας μένει σαν γλυκιά ανάμνηση, είναι η κομψή σιλουέτα, η συναρπαστική οδηγική συμπεριφορά, η δαιμονισμένη επιτάχυνση και το απόλυτο κράτημα… και όλα αυτά σε τιμή ανάλογη των όσων προσφέρει!
Interieur & Zweckmäßigkeit
7.8
Laufende Ausgaben
7.9
Verhalten im Straßenverkehr
9
Leistung
9.1
Spaßfaktor
8.8
Preis-Leistungs-Verhältnis
8
Komfort
8
Welche Note geben Sie ihm?4 Bewertungen
8.9
SYN
Οδική Συμπεριφορά
Leistung
Ποιότητα Κύλισης
Σχεδίααση
Technologie
PLEEN
Διαχείριση Ενέργειας
Αργή φόρτιση
8.4