Kategorien: Uncategorized

Effizienzrekord auf der Nordschleife

Mit der kürzlich von Volkswagen angekündigten Einführung des neuen ID.3 (Klicken Sie hier, um mehr zu lesen) στη χώρα μας, πήραμε την αφορμή να ανατρέξουμε περίπου ένα χρόνο πίσω, συγκεκριμένα στις 3 Ιουνίου 2019, όπου και το “πιστάδικο” αδερφάκι του ID.3, το ID.R, έκανε τον αποδοτικότερο γύρο που καταγράφηκε ποτέ στη “Πράσινη Κόλαση”.

Μερικά στοιχεία απο το γύρο – ρεκόρ

Στις 3 Ιουνίου 2019, το Volkswagen ID.R έγραψε ιστορία στο Nurburgring, όντας το ταχύτερο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο, στη πίστα του Nordschleife. Το συγκεκριμένο, πρωτότυπο αγωνιστικό, είναι το ισχυρότερο και ταχύτερο μοντέλο της πλέον λανσαρισμένης σειράς “New Energy Vehicle”, της Volkswagen. Με τον γάλλο, Romain Dumas στο τιμόνι του, το ID.R έγραψε χρόνο 6:05.336, που αντικατοπτρίζει το πόσο, τρομακτικά, γρήγορο μπορεί να είναι ένα ηλεκτρικό αγωνιστικό. Η απίστευτη ταχύτητα και αεροδυναμική του ID.R, φαίνονται επίσης απο τα όργανα, τα οποία κατέγραψαν μέχρι και 3.49 G.

Ο Dumas λέει χαρακτηριστικά “Δύο μεγάλες διαφορές ανάμεσα στο ID.R και το αγωνιστικό που οδηγώ στους αγώνες 24 ωρών, είναι οι κατά πολύ υψηλότερες ταχύτητες στις στροφές, αλλά και το πόσο πιο αργά μπορώ να φρενάρω με το ID.R”. Οι απίστευτα υψηλές ταχύτητες στις στροφές αλλά και η δυνατότητα μίας καθυστερημένης, αλλά και πιο έντονης επιβράδυνσης, καταγράφονται απο τα όργανα μέτρησης των δυνάμεων G, μετρήσεις οι οποίες δείχνουν πολλές φορές έκθεση σε πάνω απο 3G κατά τη διάρκεια του γύρου – ρεκόρ. Το 3.49 καταγράφηκε στην διαδοχική δεξιά – αριστερή στροφή “Kallenhard”, ενώ η εντονότερη επιβράδυνση (με 2.7G) πριν την είσοδο στη στροφή “Aremberg”.

Plötzlich wiegt Ihr Kopf über 20 Kilo

Σε στάση, το κεφάλι του μέσου ανθρώπου ζυγίζει περίπου 5 κιλά, ενώ αν λάβουμε υπόψη μας και το βάρος των 1.5 κιλών του κράνους, αυτό ανέρχεται συνολικά στα 6.5, περίπου, κιλά. Με τα 3.49G στη στροφή “Kallenhard”, το κεφάλι του Dumas ζύγισε για μία στιγμή περίπου 23 κιλά. Προκειμένου να μπορούν οι μύες του σβέρκου να αντέξουν αυτή τη καταπόνηση, οι οδηγοί κάνουν γυμναστική με κράνη τα οποία έχουν βαράκια, ωστέ να αποφευχθεί ο τραυματισμός.

Το ID.R σημείωσε την υψηλότερη ταχύτητα του στο κομμάτι “Fuchsrohre” με ταχύτητα 273 χιλιόμετρα / ώρα, ενώ το πιο αργό στο “Caracciola – Karusell” (το λεγόμενο “μεγάλο”) με ταχύτητα 83 χιλιόμετρα / ώρα. Η μέση ταχύτητα του ID.R, ανήλθε στα 204.96 χιλιόμετρα / ώρα.

Mehr als 20 Mal wurde das DRS-System aktiviert

Ο Dumas, χρησιμοποίησε 23 φορές το σύστημα DRS (Drag Reduction System) του ID.R κατά τη διάρκεια του γύρου, κατά την επιτάγχυνση και στις ευθείες. Κατά την διάρκεια του γύρου, το σύστημα DRS παρέμεινε ενεργό για 88.82 δευτερόλεπτα, ή για το 24.3% του γύρου. Η μεγαλύτερη συνεχόμενη ενεργοποίηση του, ήταν στην μεγάλη ευθεία “Dottinger – Hohe”, προς το τέλος του γύρου.

Η μεγάλη ταχύτητα που ο Dumas κατάφερε να αναπτύξει στην “Dottinger – Hohe”, ήταν αποτέλεσμα του συστήματος έξυπνης διαχείρισης ενέργειας, το οποίο η Volkswagen Motorsport έχει ρυθμίσει ξεχωριστά για κάθε πίστα. Απο τις συνολικά 24.7 kWh που το ID.R κατανάλωσε, το 9.2% εξ’ αυτών, προήλθαν απο το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας κατά τη πέδηση.

Glycerin. Eine praktisch emissionsfreie Primärenergiequelle

Volkswagen Motorsport nutzt seit jeher einen Generator, um die Batterien des ID.R mit Strom zu versorgen. Dieser Generator unterscheidet sich natürlich in einem Punkt von allen anderen: Er wird mit Glyzerin betrieben. Glyzerin ist eine flüssige Substanz, die als Nebenprodukt bei der Raffination von Biodiesel anfällt und bei deren Verbrennung keine schädlichen Schadstoffe freigesetzt werden. Aufgrund seiner Ungiftigkeit ist es sogar Bestandteil vieler Lebensmittel (E422) und Kosmetika.

Sauber, leise und erschreckend schnell

Κάπως έτσι λοιπόν, το ID.R κατέγραψε έναν, σχετικά, αθόρυβο και εντελώς μη ρυπογόνο γύρο – ρεκόρ. Απολαύστε τον :

Alexandros Fertakis

Teilen Sie
Herausgegeben von
Alexandros Fertakis

Neueste Beiträge

Τουρκία: Σε προχωρημένες συνομιλίες με τις Κινέζικες BYD και Chery για κατασκευή εργοστασίων EV

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

vor 4 Stunden

Η VW διακόπτει τις συνομιλίες με τη Renault για EV χαμηλού κόστους

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

5 Stunden ago

DS 3 : Sofort verfügbar, mit dem Premium Upgrade Programm

DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...

vor 1 Tag

Porsche bringt den ersten Hybrid-Elfer mit höherer Leistung auf den Markt

Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...

vor 2 Tagen

Die europäische Autoindustrie wendet sich von der Elektrifizierung ab

Die europäischen Automobilhersteller haben auf die Verlangsamung der Verkäufe von reinen...

vor 2 Tagen

Ford Performance gibt seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt

Ford Performance freut sich, heute seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt zu geben,...

vor 2 Tagen