Fahren mit dem Nissan Pulsar DiG-T 190

Fotos: Johnfox Photography

Συγχωρήστε μου τον συναισθηματισμό, αλλά δεν μπόρεσα να τον κρατήσω μακριά από το μυαλό μου σ’ αυτή τη δοκιμή. Το Nissan Pulsar DIG-T 190, μπόρεσε να μου θυμίσει κατά πολύ ένα από τα αυτοκίνητα που είχα και αγάπησα. Το Nissan (Pulsar) NX. Βασικά, ήταν περίπου σαν να εκπληρώθηκαν παλιές μου ευχές: Το (νέο) Pulsar είναι δυνατότερο, ανετότερο, φιλικότερο, οικονομικότερο, πληρέστερο und... 1.600άρι turbo (τώρα που πλησιάζουν τα τέλη κυκλοφορίας, το θυμήθηκα, πάλι).

Οι κλίσεις που παίρνει το Pulsar είναι μέσα στα λογικά όρια

To Pulsar της δοκιμής μας es ist nicht ένα “αφοσιωμένο” hot hatch. Είναι περισσότερο ένα “Schläfer“, ένα διακριτικό, καθημερινό αυτοκίνητο, το οποίο μπορεί να πηγαινοφέρνει κάθε μέρα την οικογένεια και είναι εστιασμένο περισσότερο στην άνεση και την ευκολία στην καθημερινή οδήγηση.

Έτσι λοιπόν, είναι μάλλον άστοχο να το συγκρίνουμε με τον ανταγωνισμό (Focus, Leon 180, cee’d GT, 308 GT) αφού δεν έχει αυτό τον προσανατολισμό. Μια κατηγορία από μόνο του, το Pulsar DIG-T έχει μια πιο low profile εμφάνιση και έναν πιο ήπιο χαρακτήρα.

Έχω την αίσθηση ότι η Nissan δεν προσπάθησε να φτιάξει έναν “λύκο με προβιά“. Απλά, προσπάθησε να καλύψει το κενό στις δυνατότερες εκδόσεις της κατηγορίας, φορώντας του το ισχυρό μοτέρ, χωρίς όμως να του προσδώσει γενικότερα σπορ χαρακτήρα. Άλλωστε, τι λόγο θα έχει μετά η έκδοση Nismo;

Γι’ αυτό το λόγο, άλλωστε, τόσο εξωτερικά, όσο και εξωτερικά, δεν διαφοροποιείται πολύ από τα υπόλοιπα “αδελφάκια” του. Ελάχιστες μικρές λεπτομέρειες υπάρχουν, όπως η απομίμηση carbon στον πίσω προφυλακτήρα, αν και τους “μυημένους” θα τους πονηρέψουν οι (στάνταρ στην έκδοση Techna της δοκιμής μας), 18άρες ζάντες.

Δέρματα, μαλακά πλαστικά και οικεία εικόνα για όποιον έχει ξαναβρεθεί μέσα σε Nissan, στο Pulsar

Innen, τίποτα δεν αλλάζει. Η καμπίνα έχει τη γνώριμη εξαιρετική εργονομίαdie καλά μαλακά πλαστικά, άνετα καθίσματα, χώρους για μικροαντικείμενα παντού και Standorte για… πέντε ανθρώπους (και τις αποσκευές τους στο πορτ μπαγκάζ των 385 λίτρων). Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει το infotainment system mit dem οθόνη αφής των 5,8 ιντσών, στην οποία απεικονίζεται και το Around View Monitor, το οποίο ξεχωρίζει από τον πλούσιο εξοπλισμό: Με αυτό, χρησιμοποιείς τις περιφερειακές κάμερες για να δεις πίσω, εμπρός, αριστερά και δεξιά, αλλά και τον εμπρός δεξί σου τροχό, για να μπορέσεις να παρκάρεις με ακρίβεια χιλιοστού (κυριολεκτικά).  

 

Αφού λοιπόν δεν είναι σπορ, αφού περιμένει ένα Nismo αδερφάκι και αφού έχω μια… συναισθηματική φόρτιση που μου θύμισε την παλιά μου αγάπη, θα του βάλω δύσκολα. Με δεδομένο ότι μέσα στην πόλη συμπεριφέρεται ιδανικά, ας δούμε πώς αντιδρά όταν πιέζεται σε μια στριφτερή διαδρομή.

Ο κινητήρας των 190 ίππων είναι πολιτισμένος, ήσυχος και οικονομικός, όμως έχει περίσσευμα δύναμης και ροπής, όταν του ζητηθεί

Ανεβαίνοντας προς την ορεινή διαδρομή της δοκιμής μας, σε χαλαρούς ρυθμούς, το Pulsar καταπίνει τα χιλιόμετρα με άνεση, διαχειριζόμενο άριστα με το Sechsgang-Getriebe την ροπή των 24,5 kgm που έχει διαθέσιμη από τις 1.600 σ.α.λ (ως τις 5.600). Στις λακούβες και τα νεροφαγώματα του ορεινού δικτύου αντιδρά μαλακά, aufgrund der Regelung der Stellen, ohne nachtragend zu wirkentrotz der 18-Zoll-Räder.

Neutraler Charakter des Pulsar DiG-T 190

Als nimmt der Rhythmus wieder zu, der Pulsar, der die Vorteile der einen Radstand von 2 700 mm gibt Ihnen einen Vorgeschmack auf die seinen neutralen, freundlichen Charakter. Sie glauben, wenn dieser Pulsar Studentenwäre es der gute Mann der Klasse. Was kennt Boxensondern Er kämpft nicht. überhaupt. Was passiert also, wenn "krempelt die Ärmel hoch“;

Auf jeden Fall bleibt der Nissan freundlich, wenn Sie das Tempo erhöhen.

Mit dem ESP vollständig ausgeschaltetIch habe mein Spiel wirklich verbessert. Auch wenn die Motor ist "lebendig" schon sehr früh, nach der 5.000 U/min. erinnert daran, dass er Sportgene mit dem echochroma sein. Selbst wenn ich sie drücke, bleibt sie neutral und, wenn ich es übertreibe und zu weit gehe bis an die Grenze, kommt die υποστροφήIch packe leicht und konzentriere mich auf den Komfort in der Stadt, Lenkrad.

Positiv ist die Möglichkeit, das ESP vollständig zu deaktivieren.

Allerdings ist der Pulsar in warnt frühzeitig was du gleich tun wirst... Kängurus, da die Neigungen der Karosserie erscheinen relativ früh und... nehmen Sie aus dem bequemer Sitz. Wenn Bestehen Sie auf und Sie haben den Appetit, zu versuchen den Schwanz losbindenSie werden feststellen, dass sie (natürlich nur mit Mühe) abrupt abrutschen kann und dass Sie bereit und erfahren.

Wenn du es versuchst, kannst du den Schweif des Pulsars verjagen, was dir einige beeindruckende Posen für das Objektiv beschert John

Zusammenfassend, το συγκεκριμένο Pulsar είναι ένα ήσυχο, διακριτικό, πολιτισμένο αυτοκίνητο με πολύ δύναμη. Όπως είναι και ο υπερτροφοδοτούμενος, άμεσου ψεκασμού und διπλού μεταβλητού χρονισμού κινητήρας του με τους 190 ίππους στις 5.200 σ.α.λ. ο οποίος εμφανίζεται ως… άσος από το μανίκι. Είναι ένα αυτοκίνητο με το οποίο μπορείς να έχεις καταναλώσεις της τάξης των 7 λίτρων/100 χιλιόμετρα και ταυτόχρονα την ευχέρεια να γίνεις γρήγορος εν ριπή οφθαλμού. Άλλωστε, ένα οικογενειακό αυτοκίνητο που κάνει το σπριντ από στάση στα 100 χ.α.ω. σε 7,7 δευτερόλεπτα, σου δείχνει με το καλημέρα ότι είναι ο ορισμός του “τα κάνει όλα και συμφέρει“…