Der nächste Nissan GT-R wird ein Hybrid sein!

Sie haben es sich vorgestellt. Du hast es erwartet. Während die Welt auf die nächste Generation Nissan GT-RImmer mehr Informationen deuten darauf hin, dass die Stärkere Modell der japanische Automobilindustrie folgt der Trend der Zeit. Das heißt, es wird verwendet, und Elektromotor. Diese Möglichkeit scheint nun näher denn je. Ο Godzilla wird (und) elektrisch sein!

Nimm dich zusammen, eingefleischte Skyline-Fans und von GT-R. Die Legende von den meisten scharf von der Japanisches Katana, es wird nicht ausfransen nicht im Geringsten. Nissan hat sich entschieden, dass es den dasselbe "Rezept" und wird sie stärken. Das heißt, es wird eine kraftvollen, schnellen und leistungsfähigen Sportwagen, von imposante Erscheinung und kosten relativ wenig.

Angesichts der Tatsache, dass bis 2022 το 40% der Fahrzeuge, die das Unternehmen herstellen wird Nissan, wird elektrisch seinglaubten viele, dass in diesem 40% auch die nächste Generationen von GT-R und Z (wir werden in einem neuen Bericht auf Letzteres zurückkommen). Ο Marketingchef der japanischen Marke, Jean-Pierre Diernazin jüngsten Äußerungen, zündete... Feuer an, als er dazu befragt wurde, und antwortete, dass "Ich sehe keinen Konflikt zwischen Elektroautos und Sportwagen als Technologien. Vielleicht ist sogar das Gegenteil der Fall: Sportwagen können in vielen Bereichen von der Elektrifizierung profitieren. 

Die Vision 2020 zeigt uns, wie der GT-R R36 aussehen wird

Kommen wir zur Sache, Nissan hat den Namen "GT-R-Hybrid" registrierthat einen Test mit dem LMP1-GT-R-Projekt durchgeführt und seine Absichten auf höchst offizielle Weise bestätigt: Ο Shiro Nakamura, Senior Vice President von Nissan Motor Co., erklärte (als er noch die Position des Chief Creative Officer innehatte) eindeutig, dass "der nächste Nissan GT-R wird ein Hybrid sein". Im Ausland kursieren mehrere Berichte, dass die Marke beschlossen hat, den gleicher Motordie 3,8, die sie kombiniert mit einem elektrischen Motor, wodurch die Gesamtleistung 784 Pferdestärken. Dies ist natürlich δύσκολο να ισχύει, για έναν απλό λόγο: Η Nissan δεν έχει… ιδέα ακόμα ποιο ακριβώς θα είναι το μοτέρ και ποια ακριβώς θα είναι η απόδοση. 

To LMP1 ήταν το πρώτο project στο οποίο δοκιμάστηκε υβριδική λύση για το GT-R

Ένα είναι το βέβαιο. Ότι το Nissan GT-R “θα είναι το γρηγορότερο super sports car στον πλανήτη“, όπως είπε και o Design Chief της μάρκας, Alfonso Albaisa. Η επιλογή των λέξεων είναι τουλάχιστον… ενδιαφέρουσα, καθώς “απέναντι” από τον Godzilla τίθενται… αυτομάτως η 911, Lambos und die νέα Corvette, μεταξύ άλλων. Ο ίδιος βέβαια, δεν επιβεβαίωσε τα λεγόμενα του Nakamura, λέγοντας ότι “είτε πάμε σε πολύ ηλεκτρισμό, είτε σε καθόλου, μπορούμε να επιτύχουμε μεγάλη δύναμη. Όμως σίγουρα φτιάχνουμε μια νέα πλατφόρμα και ο στόχος είναι ξεκάθαρος: Το GT-R πρέπει να είναι το γρηγόρότερο αυτοκίνητο του είδους του. Πρέπει να είναι το αφεντικό της πίστας. Και πρέπει να παίξει το παιχνίδι της προηγμένης τεχνολογίας, αλλά αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να είναι ηλεκτρικό”. Ηλεκτρικό λοιπόν, όχι. Υβριδικό, ίσως.

H καρδιά του κτήνους. Πηγές από τη Nissan αναφέρουν ότι δεν αποκλείεται να διατηρηθεί ο ίδιος 3,8, ο οποίος, με τη βοήθεια ηλεκτροκινητήρα θα αποδίδει 784 ίππους

Και εξωτερικά; Πώς θα είναι εξωτερικά; Το Vision 2020 έχει επιβεβαιωμένα δείξει τη σχεδιαστική γλώσσα που θα χρησιμοποιήσει η Nissan για το επόμενο GT-R, το 2020. Θα έχει λοιπόν πλήθος αεροδυναμικών βοηθημάτων, όμως θα είναι και Licht; Ο Nakamura έχει ξεκαθαρίσει από το 2014 ότι το μοντέλο θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα βάρους με το σημερινό, λίγο κάτω από τους 1,8 τόνους και ο Albaisa δεν το διαψεύδει. Το συγκρίνει μάλιστα, αστειευόμενος με… τούβλο, λέγοντας: “Είμαι ένα τούβλο. Πιάσε με αν μπορείς“. 

Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Nissan έχουν κάνει focus στο να είναι το GT-R ταχύτατο, ταχύτερο από τον ανταγωνισμό, πανίσχυρο, “βιδωμένο” στο δρόμο και “φορτωμένο” με μπόλικη τεχνολογία, αδιαφορώντας για το βάρος και τις διαστάσεις. “Είναι ένα ζώο. Πρέπει να είναι επιβλητικό und υπερβολικό. Όχι υπό την έννοια των φουσκωμάτων του, αλλά κυρίως από την οπτική του μάζα και την παρουσία του”.  

Στο τέλος της μέρας, ο Godzilla, είτε φορά ηλεκτρικό μοτέρ, είτε όχι, θα παραμείνει τεράστιος, επιβλητικός, τρομακτικός για τους αντιπάλους του και παντοδύναμος, κερδίζοντας τον σεβασμό της αυτοκινητιστικής σκηνής όλου του κόσμου. Αυτής που τον έκανε θρύλο σε τέσσερις τροχούς

Tipp: Αυτές είναι οι γενιές του Godzilla. Κράτα τις.

Tipp2: H Mercedes-Benz όντως πρότεινε στη Nissan-Renault-Mitsubishi να αναπτύξουν από κοινού η AMG και η Nissan το επόμενο GT-R (σε μια συνεργασία όπως η ανάπτυξη της νέας Toyota Supra- BMW Z4) όμως η ιαπωνική μάρκα αρνήθηκε να βάλει διαφορετικά γονίδια στον Godzilla.