Von der 1998, οπότε και σταμάτησε η παραγωγή της F1, όλος ο κόσμος αναρωτιέται: Θα ξαναβγάλει ποτέ η McLaren τον διάδοχο του απόλυτου, ίσως, υπεραυτοκινήτου, με τη θέση οδήγησης στη μέση; Η βρετανική εταιρεία ετοιμάζει κάτι που, όπως λέει, es ist nicht ο διάδοχος της F1, όμως σίγουρα ικανοποιεί τις προσδοκίες μας.
Αυτή δημιούργηθηκε για να “ερευνηθούν διαφορετικές εργονομικές λύσεις” για το μοντέλο που βρίσκεται υπό εξέλιξη. Φυσικά, αν και ο πίνακας οργάνων είναι “δανεισμένος” από την 720S, τα υπόλοιπα είναι μάλλον άγνωστα στα μάτια μας και… προσωρινά. Κάποια άλλα, μας δείχνουν λεπτομέρειες από το νέο μοντέλο, όπως ότι δεν θα έχει καθρέφτες, αλλά κάμερες στα δύο άκρα.
Το τριθέσιο, κεντροτίμονο υπεραυτοκίνητο της McLaren, το οποίο πιθανότατα θα βγει στην παραγωγή το 2019, θα έχει διεδρικές πόρτες, οι οποίες θα εκτείνονται ως και την οροφή για ευκολότερη πρόσβαση των επιβατών. Θα παραχθεί σε 106 κομμάτια, όσα και η F1. Και δεν θα είναι διάδοχος της F1. Σίγουρα.
Tipp: ΒΡ23 σημαίνει Bespoke Project 2. Το “3” δηλώνει τις θέσεις.
Tipp2: Σε περίπτωση΄που αναρωτιέσαι, ο κύριος πίσω από το τιμόνι είναι o Chris Goodwin. Ο επικεφαλής Test Driver της McLaren.
Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…
Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…
DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...
Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...
Die europäischen Automobilhersteller haben auf die Verlangsamung der Verkäufe von reinen...
Ford Performance freut sich, heute seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt zu geben,...