Παρουσιάζοντας τη νέα, τρίτη γενιά του Swift Sport, αναρωτιόσουν τι καινούριο έχουν να δώσουν οι άνθρωποι της Suzuki. Με τα specs να μην ανακοινώνονται, αλλά κάποιες λεπτομέρειες να ξεχωρίζουν, ξέρεις ότι το hot hatch της ιαπωνικής εταιρίας είναι ό,τι πιο κοντά στη συνταγή των “αυθεντικών σπορ αυτοκινήτων” της παλιάς σχολής.
Η νέα γενιά του Swift Sport φορά για πρώτη φορά υπερσυμπιεστή. Ο 1,4 λίτρων Boosterjet αποδίδει 140 ίππους (μόλις 4 περισσότερους από τον 1,6 ατμοσφαιρικό της προηγούμενης γενιάς) και 230 Nm ροπής (70 περισσότερα από την προηγούμενη γενιά), ενώ μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς mit einer εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το δε βάρος, έχει μειωθεί κατά 80 κιλά, ρίχνοντας το σύνολο στο… μαγικό νούμερο κάτω από τον τόνο, στα 970 κιλά.
“Ξέρουμε ότι οι πελάτες μας εκτιμούν μια εμπειρία δυναμικής οδήγησης, περισσότερο απ’ οτιδήποτε άλλο”, λέει ο επικεφαλής μηχανικός εξέλιξης του Swift Sport, Masao Kobori και συνεχίζει: “Έτσι, κάναμε το νέο Swift Sport ελαφρύτερο, γρηγορότερο και πιο συμμετοχικό με κάθε τρόπο”.
Όμως, δεν είναι μόνο η δύναμη. Η Suzuki υποστηρίζει ότι το νέο μοντέλο έχει μεγαλύτερη σταθερότητα, υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και βελτιωμένη δυναμική ανταπόκριση σε σχέση με τον προκάτοχό του. Εμπρός, του έχουν φορεθεί αμορτισέρ Monroe, που του χαρίζουν 15% περισσότερη ακαμψία κατά τη διάρκεια των στροφών.
Η Suzuki έχει μεγαλώσει το Swift Sport, μακραίνοντάς το μεταξόνιο κατά 20mm und φαρδαίνοντάς το κατά 40 mm. Το αμάξωμα δε, έχει χαμηλώσει von 15mm. “Με την τρίτη γενιά προχωρήσαμε το παιχνίδι στο επόμενο επίπεδο ως αυθεντικό hot hatch. Και, είμαι σίγουρος ότι όταν το οδηγήσετε θα πείτε… ΟΥΑΟΥ“, λέει ο Kobori!