Kategorien: Uncategorized

Hyundai mit dem i20 WRC zurück auf dem Podium!

Hyundai Motorsport kletterte bei der Rallye Polen, dem siebten Lauf der FIA-Rallye-Weltmeisterschaft (WRC) 2016, auf den fünften Platz des Podiums.

Ο οδηγός της ομάδας της Hyundai Shell World Rally Team,  Hayden Paddon κατέκτησε για τρίτη φορά μέχρι στιγμής μια θέση στην πρώτη τριάδα της σεζόν, τερματίζοντας τρίτος στη γενική κατάταξη μετά από έναν δραματικό τελικό γύρο. Μόλις 3,1 δευτερόλεπτα χωρίζουν την δεύτερη, τρίτη και τέταρτη θέση μετά το πέρας των 21 ​​ανταγωνιστικών stages, με τον Thierry Neuville να κατακτά την τέταρτη θέση, μόλις 0,8 δευτερόλεπτα πίσω από τον Paddon.

Es war eine Enttäuschung für Dani Sordo. Der Spanier fiel auf der vorletzten Wertungsprüfung nach einem Sturz aus den Top Ten. Neuville hingegen beendete das Rennen mit einer deutlichen Verbesserung. Der Belgier belegte auf der Sady Power Stage den dritten Platz und holte damit einen zusätzlichen Punkt in der Konstrukteurswertung.

Zur Halbzeit der Saison und bei noch sieben ausstehenden Läufen liegt das Team Hyundai Motorsport mit 135 Punkten auf dem zweiten Platz in der Konstrukteurswertung, nachdem 27 Punkte aus der Rallye Polen hinzugekommen sind. Paddon ist in der Fahrerwertung auf den dritten Platz vorgerückt, Sordo und Neuville liegen auf den ersten sechs Plätzen.

Für Paddon (# 4 New Generation i20 WRC) und seinen Beifahrer John Kennard ist es nach dem zweiten Platz in Schweden und dem Sieg in Argentinien das dritte Podium der Saison 2016. 

O Paddon δήλωσε: «Πάλεψα με τις καιρικές συνθήκες. Η βροχή έκανε τις διαδρομές πολύ ολισθηρές. Στόχος μας ήταν να εξασφαλίσουμε την τρίτη θέση και να παλέψουμε για τη δεύτερη, οπότε θέλαμε να είμαστε χαλαροί. Η τρίτη θέση είναι ένα σπουδαίο αποτέλεσμα, ανεξάρτητα από το πόσο κοντά ήταν ο επόμενος- μόλις 0,8 δευτερόλεπτα! Είμαι χαρούμενος με τον τρόπο που κύλισε το Σαββατοκύριακο. Είχαμε ένα καλό αγώνα εδώ στην Πολωνία που μας επέτρεψε να επιστρέψουμε μετά από δύο δύσκολα αποτελέσματα. Είναι φανταστικό να είσαι στο βάθρο και πάλι και ελπίζω ότι μπορούμε να κάνουμε το ίδιο και στη Φινλανδία. Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα για την καλή δουλειά. ”

Αντίστοιχα, ο Neuville (#3 New Generation i20 WRC), δήλωσε: “Η τελευταία ειδική ήταν μια σκληρή διαδρομή για όλους, με απαιτητικές, ολισθηρές συνθήκες. Προσπαθήσαμε να κρατήσουμε τα πράγματα ήρεμα και σταθερά, έτσι ώστε να φέρουμε το αυτοκίνητο με ασφάλεια στην πρώτη τετράδα. Το Ράλι για εμάς επηρεάστηκε από προβλήματα το πρωί της Παρασκευής, με τα οποία χάσαμε πολύτιμο χρόνο. Ήταν πάντα μια πρόκληση να ανακτήσουμε αυτό το χρόνο και κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε. Νομίζω, εάν εξαιρέσουμε αυτό, είχαμε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο και το New Generation i20 WRC απέδωσε καλά. Τερματίζοντας  στην τρίτη και τέταρτη θέση δίνουμε στην ομάδα επιπλέον βαθμούς. Μπορούμε να κοιτάξουμε προς τη Φινλανδία με αισιόδοξη διάθεση, με τη σιγουριά ότι μπορούμε να ανταπεξέλθουμε τις γρήγορες διαδρομές. ”

Ο Sordo (#20 New Generation i20 WRC) σχολίασε: “Δεν ήταν ένα καλό Σαββατοκύριακο για μένα. Είναι απογοητευτικό να έχω την πρώτη μου εγκατάλειψη στη σεζόν τόσο κοντά στο τέλος του αγώνα. Εμείς απλά δεν είχαμε καμία τύχη σε αυτό τον αγώνα. Η πρώτη διαδρομή ήταν μια χαρά, αλλά στη δεύτερη (Sady 1) χτυπήσαμε τα δέματα σανού στο σικέην, τα οποία προκάλεσαν ζημιά στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου. Οι μηχανικοί έκαναν φανταστική δουλειά για να ξαναμπώ στο δεύτερο γύρο, αλλά η δυνατή βροχή έκανε τις συνθήκες πολύ δύσκολες. Πήραμε την απόφαση να επιστρέψουμε στο service park με αργή ταχύτητα για να αποφευχθεί η πρόκληση περαιτέρω ζημιάς στο αυτοκίνητο. Ήταν ένα Σαββατοκύριακο που θέλουμε να ξεχάσουμε παρότι απολαύσαμε πολλές από τις διαδρομές. Ήταν υπέροχο για την ομάδα να πάρει ένα ακόμη βάθρο και μερικούς ακόμη βαθμούς σε ένα πραγματικά σκληρό Ράλι.”

Τέλος, ο Michel Nandan, Team Principal σχολίασε: “Ήταν ένας απαιτητικός αγώνας και  είμαι ευτυχής που εξασφαλίσαμε την τρίτη και τέταρτη θέση με τους Hayden και Thierry. Οι συνθήκες ήταν οι πιο δύσκολες που έχουμε συναντήσει αυτή τη σεζόν και έτσι ήταν μια ανακούφιση για εμάς η κατάκτηση των θέσεων αυτών.  Ποτέ δεν πιστέψαμε ότι πρόκειται να είναι ένα εύκολο Ράλι αλλά το αυτοκίνητο, η ομάδα, οι οδηγοί και οι συνοδηγοί απέδωσαν καλά. Είναι ωραίο να βλέπουμε τον Hayden να επιστρέφει στην πρώτη τριάδα Δυστυχώς, ο Dani εγκατέλειψε στην προτελευταία διαδρομή.  Προσβλέπουμε σε ένα ακόμη τεστ υψηλής ταχύτητας στη Φινλανδία αργότερα μέσα στο μήνα.”

Endgültige Gesamtwertung

1. A. Mikkelsen / A. Jaeger (Volkswagen Polo R WRC) 2:37:34.4 

2. O. Tanak / R. Molder (Ford Fiesta RS WRC) +26,2 

3. H. Paddon / J. Kennard (Hyundai New Generation i20 WRC) +28,5 

4. T. Neuville / N. Gilsoul (Hyundai New Generation i20 WRC) +29,3 

5. J. M. Latvala / M. Anttila (Volkswagen Polo R WRC) +33,8 

6. S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) +40,3 

7. C. Breen / S. Martin (Citroën DS3 WRC) +2:01.4 

8. M. Østberg / O. Floene (Ford Fiesta RS WRC) +3:04.6 

9. E. Camilli / B. Veillas (Ford Fiesta RS WRC) +5:23.1 

10. T. Suninen / M. Markkula (Škoda Fabia R5) +5:53,3

FIA World Rally Championship 2016 Fahrer-Rangliste 

S. Ogier 143 points / A. Mikkelsen 92 / H. Paddon 72 / J. M. Latvala 68 / D. Sordo 68 /  M. Østberg 62 / T. Neuville 61 / O. Tanak 52  / K. Meeke 26 / E. Camilli  24 / H. Solberg 14 / M. Prokop 12 / S. Lefebvre 10 / C. Breen 10 / T. Suninen 8 / E. Evans 6 / M. Ligato 6 / L. Bertelli 4 / P. Tidemand / E. Lappi 2 / N. Fuchs 2 / K. Abbring 2 / A. Kremer 1 / V. Gorban 1 / J. Kopecky 1

FIA World Rally Championship Konstrukteurswertung 2016 FIA World Rally Championship 2016 

Volkswagen Motorsport  196 points / Hyundai Motorsport 135 / M-Sport World Rally Team 100  / Volkswagen Motorsport II 99 / Hyundai Motorsport N 78 / DMACK World Rally Team 58 / Jipocar Czech National Team 18 / Yazeed Racing 6


Hyundai Motorsport belegte bei der Rallye Polen, dem siebten Lauf zur FIA Rallye-Weltmeisterschaft (WRC) 2016, die Plätze drei und vier.

Hayden Paddon kletterte 2016 zum dritten Mal auf das Podium und belegte nach einem quälenden Lauf den dritten Platz 

Ο Thierry Neuville πήρε την τέταρτη θέση στη συνολική κατάταξη, μόνο 0.8S πίσω από το  τον Paddon. Ο Dani Sordo αποσύρθηκε από τη πρώτη δεκάδα στην προτελευταία ειδική διαδρομή.

Panagiotis Karagiannis

Teilen Sie
Herausgegeben von
Panagiotis Karagiannis

Neueste Beiträge

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

vor 1 Tag

Källenius (CEO Mercedes): "Wir werden alle Motoren modernisieren, dann werden die Kunden wählen

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

vor 1 Tag

Ford überdenkt sein 2030-Ziel für die ausschließliche Einführung von BEV in Europa

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

vor 2 Tagen

BMW Motorrad präsentiert den Automatischen Schaltassistenten

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

vor 2 Tagen

Siehe, der neue BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

vor 2 Tagen

Mercedes - Benz CLA 200 7G-DCT fahren: Ein Meisterwerk mit Aussicht (Video)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

vor 2 Tagen