Die Bewegung auf der Straße leben

Als Hyundai Geschichte schrieb

Έγραψε Geschichte η Hyundai. Όχι μόνο
παρουσίασε το πρώτο αυτόνομο ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου, αλλά και για
πρώτη φορά στον κόσμο, πέντε αυτοκίνητα αυτού του είδους, έκαναν ένα ταξίδι 190
χιλιομέτρων σε κανονικό οδικό δίκτυο, χωρίς οδηγό και με μηδενικές εκπομπών
ρύπων! Το ταξίδι, έγινε από τη Σεούλ προς το Pyeongchang.

Μέχριτώρα,ηαυτόνομηοδήγησηέχειπραγματοποιηθείμε περιορισμένη ταχύτητα σε ορισμένα τμήματα
εσωτερικών δρόμων, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που  αυτόνομα αυτοκίνητα έχουν διανύσει τόσο
μεγάλη απόσταση  με 100 km / h-110 km / h,
που είναι η μέγιστη ταχύτητα η οποία επιτρέπεται από το νόμο στους εθνικούς
δρόμους της Κορέας.

Die fünf
Fahrzeuge von Hyundai Die die ολοκλήρωσαν το Reise
είναι εξοπλισμένα με τεχνολογία οδήγησης επιπέδου 4, όπως ορίζεται από τα
διεθνή πρότυπα του SAE, και τεχνολογία δικτύου 5G. Τα οχήματα που
χρησιμοποιούνται για την επίδειξη 
αντιπροσωπεύουν την φιλοσοφία της Hyundai για μια μελλοντική
κινητικότητα με ελευθερία και περιβαλλοντολογική  καθαρότητα.

Η επίδειξη gestartet unter Σεούλ unter 2 Φεβρουαρίου von την
ενεργοποίηση των κουμπιών «CRUISE» και «SET» , οπότε τα αυτοκίνητα μεταφέρθηκαν
αμέσως στη λειτουργία αυτόματης οδήγησης και ξεκίνησαν το ταξίδι των 190 χλμ.
προς το Pyeongchang. Με την είσοδο στον αυτοκινητόδρομο, τα οχήματα άρχισαν να
κινούνται κανονικά στη φυσική ροή της κυκλοφορίας, κάνοντας προσπεράσεις  και περνούσαν τις πύλες διοδίων
χρησιμοποιώντας Hi-pass (σύστημα πληρωμών ασύρματης ταχείας κυκλοφορίας της
Νότιας Κορέας).

Βασιζόμενα unter επιτυχημένη επίδειξη von οχημάτων της Hyundai που οδήγησαν αυτόνομα στο Λας Βέγκας κατά τη διάρκεια του
Consumer Electronics Show (CES) στις αρχές του περασμένου έτους, αυτά τα
αυτοκίνητα χρησιμοποίησαν μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών που τους επέτρεψε να
αναγνωρίσουν τα οχήματα γύρω από το αυτοκίνητο με μεγαλύτερη ακρίβεια και να
κάνουν καλύτερες κρίσεις στις διασταυρώσεις, περνώντας από τις πύλες διοδίων,
υπολογίζοντας με ακρίβεια το πλάτος και τη θέση της πύλης διοδίων εντοπίζοντας
με μεγάλη ακρίβεια τη θέση του οχήματος σε έναν χάρτη, χρησιμοποιώντας
εξωτερικούς αισθητήρες τοποθετημένους για ειδικές καταστάσεις κατά τις οποίες
το σήμα GPS διακόπτεται, όπως για παράδειγμα περνώντας από μεγάλες υπόγειες
σήραγγες.

Η Hyundai διεξήγαγε a σημαντικό αριθμό δοκιμών οδικής κυκλοφορίας ύψους εκατοντάδων χιλιάδων
χιλιομέτρων, γεγονός που επέτρεψε να συγκεντρωθεί ένας τεράστιος όγκος
δεδομένων που συνέβαλε στην ενίσχυση της απόδοσης των αυτόνομων οχημάτων.

Η Philosophie von Hyundai auf την Entwicklung αυτόνομης
τεχνολογίας οδήγησης είναι να παρέχει το υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας σε
συνδυασμό με ένα υψηλό επίπεδο άνεσης.

Die εξωτερικό und το Innerhalb von αυτόνομων οχημάτων που χρησιμοποιήθηκαν για αυτή την επίδειξη μοιάζουν με άλλα μαζικής
παραγωγής μοντέλα της Hyundai, αλλά είναι εφοδιασμένα με διάφορες κάμερες και
LIDARs. Η προσθήκη ενός μικρού αριθμού αισθητήρων σε  οχήματα μαζικής παραγωγής επέτρεψε την
υλοποίηση μιας πλήρως αυτόνομης τεχνολογίας οδήγησης φέρνοντας την εταιρία ένα
βήμα πιο κοντά στην πλήρως αυτόνομη οδήγησης.

Η αυτόνομη Fahren επεξεργάζεται a μεγάλο όγκο δεδομένων, το zu dem
απαιτεί πολλή ισχύ. Die elektrisch Modell κυψελών Kraftstoff ist σε θέση να παράγει
ηλεκτρική ενέργεια μέσω της αντίδρασης μεταξύ υδρογόνου και οξυγόνου στο σύνολο
των κυψελών καυσίμου, καθιστώντας την 
ιδανική επιλογή μοντέλου οχήματος για αυτή τη δοκιμή.

Die elektrisch SUV κυψελών Kraftstoff NEXO Mai An κινηθεί για 800 χιλιόμετρα (εσωτερικός στόχος σύμφωνα με
τους κανονισμούς NEDC) με μία μόνο φόρτιση, η οποία διαρκεί μόλις πέντε λεπτά.

Ενσωματωμένο System πληροφοριών und συνδεσιμότητας

Χρησιμοποιώντας το δίκτυο 5G von KT Corp., a κορεατικού παρόχου κινητής τηλεφωνίας, τα οχήματα
παρέχουν πέντε νέες προηγμένες τεχνολογίες πληροφοριών.

Die επιβάτες unter zurück Sitze μπορούν An χρησιμοποιήσουν την “Home Connect”, μια
τεχνολογία αυτοκινήτου που επιτρέπει στο χρήστη να έχει πρόσβαση και να ελέγχει
συσκευές IoT που είναι εγκατεστημένες στο έξυπνο σπίτι τους. Μπορούν να δουν
τις εικόνες της κάμερας στο σπίτι σε πραγματικό χρόνο, να ελέγχουν τον φωτισμό,
την κλειδαριά της πόρτας ή την τηλεόραση, ακόμα και να διαχειρίζονται τις
οικιακές ενεργειακές συσκευές.

Die
“Assistant Chat” είναι μια τεχνολογία που επιτρέπει στους χρήστες να
κάνουν ερωτήσεις σε ένα Chat Bot με απλές φωνητικές εντολές και να λαμβάνουν
απαντήσεις με τη μορφή κειμένου ή εικόνων.

Die
“Wellness Care” μπορεί να παρακολουθεί τις πληροφορίες οι οποίες
αφορούν στην  υγεία των επιβατών που
βρίσκονται στο πίσω μέρος του οχήματος, όπως το επίπεδο στρες, ο καρδιακός
ρυθμός κλπ. Οι επιβάτες μπορούν επίσης να έχουν πρόσβαση σε χαλαρωτικές
θεραπευτικές υπηρεσίες και μπορούν να συνδεθούν με έναν σύμβουλο υγείας μέσω
μιας κλήσης βίντεο σε πραγματικό χρόνο.

Außerdem, το όχημα παρέχει Technologie μείωσης θορύβου
“Noise-Away” και “Mood Care”, δίνοντας τη δυνατότητα
επιλογής φωτισμού στις πίσω πόρτες όταν είναι ενεργό το music player ή το
Wellness Care.

Η κορεατική Anmeldung καραόκε “Everysing” επιτρέπει επίσης στους επιβάτες να
τραγουδούν σύμφωνα με τη μουσική στο ταξίδι τους και είναι δυνατή η
προβολή  βίντεο στο σύστημα ψυχαγωγίας
των πίσω καθισμάτων. Τέλος, οι χρήστες μπορούν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις
πληροφοριών κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, οι οποίες υποστηρίζονται σε πολλές
γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων των κορεατικών, αγγλικών και κινεζικών.

Diese οι
προηγμένες Funktionen ψυχαγωγίας επιτρέπουν στους οδηγούς να
αξιοποιούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το χρόνο τους σε αυτόνομα κινούμενα
Fahrzeuge.

Ο όμιλος
Hyundai Motor Group,
ετοιμάζεται An αξιοποιήσει εμπορικά το
πρότυπο SAE –  σύστημα αυτόνομης οδήγησης
συμβατό με το επίπεδο 4 σε έξυπνες πόλεις μέχρι το 2021. Για το σκοπό αυτό, η
εταιρεία ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα τα σχέδιά της στο CES 2018 να αναπτύξει
από κοινού την τεχνολογία αυτόνομης-οδήγησης με την Aurora Innovation.

Außerdem, Von τον Αύγουστο von περασμένου έτους, η Hyundai ερευνά und χτίζει την δική von υποδομή V2X. Als ιδρυτικό μέλος von Αμερικανικού
Κέντρου Κινητικότητας, ενός αμερικανικού ερευνητικού ινστιτούτου για τη
μελλοντική κινητικότητα, ο όμιλος Hyundai Motor Group τον περασμένο Οκτώβριο
επένδυσε 5 εκατομμύρια δολάρια στην κατασκευή 
υπερσύγχρονων πειραματικών εγκαταστάσεων σε συνεργασία με την ACM.