θα γίνει ο Godzilla ο απόλυτος βασιλιάς της (Πράσινης) Κόλασης;
Δεν πήρε τυχαία το προσωνύμιο Godzilla. Die Nissan GT-R έχει ήδη γράψει τη δική του Geschichte στις γενιές που έχουν περάσει και στην τρέχουσα, όμως φαίνεται πως η εξέλιξη δεν σταματά ποτέ. Αφού ταπείνωσε κόσμο και κοσμάκη στην “Grüne Hölle“, ο wannabe “βασιλιάς του Nurburgring” έρχεται πιο τσαντισμένος από ποτέ. Και αυτή τη φορά, δεν αστειεύεται. Θέλει να μασήσει και να καταπιεί οποιονδήποτε και οτιδήποτε τολμήσει να αμφισβητήσει την παντοκυριαρχία του.
Τα τελευταία χρόνια, το GT-R έχτισε τη Ruf von Godgilla, φυσικά στους δρόμους και στις άπειρες μάχες με τέρατα κάθε είδους, αλλά πιο πολύ στην… κόλαση. Την Πράσινη Κόλαση. Την Spur του Nurburgring, όπου, για τον χρόνο στον οποίο τη γυρίζει, χύθηκαν τόνοι μελανιού. Και για τα… μάτια της οποίας μπήκε και σε μια ωραία (για εμάς) κόντρα με την Porsche που αμφισβήτησε τις μετρήσεις της Nissan.
Όπως και να χει, μετά από άπειρες κόντρες και εκδόσεις επί εκδόσεων, η Nissan κατάφερε να πιάσει την πέμπτη θέση στο Top των καλύτερων χρόνων όλων των εποχών στο “ring (για οχήματα δρόμου μιλάμε), με 7:08.68. Μπροστά του, τα τέρατα που προαναφέραμε, με χρόνους κάτω από 7 und mit απόλυτο -ως τώρα- βασιλιά το Radical SR8LM που, το 2009 έσπασε το ρεκόρ που κράταγε ο “αδελφός” του, από το 2005, 6:48, εναντι 6:56.08.
Και πώς θα τα καταφέρει αυτά; Το επόμενο GT-R θα φοράει μια ελαφρώς παραλλαγμένη εκδοχή του 3λιτρου V6 που φόρεσε το LMP1 GT-R (ναι, το προσθιοκίνητο που έτρεξε στο Le Mans). Ο “πατέρας” του LMP1 GTR, Ben Bowlby, λέει ότι αυτό το μοτέρ είναι “ο πρόγονος” του κινητήρα του μελλοντικού Nissan GT-R, τονίζοντας ότι πολλά από τα μέρη του θα χρησιμοποιηθούν “ατόφια”. Ως έχει, αυτό το μοτέρ με τον κόφτη στις 6.500 σ.α.λ. βγάζει 550 ίππους και, δεν είναι δύσκολο να φανταστούμε ότι η Nissan θα τον τσιγκλίσει για να βγάζει κάτι περισσότερο, αν όχι τα ίδια με τους 600 Pferdestärken του σημερινού Nismo GT-R.
Η Jeep ήταν για το 2024 χρυσός χορηγός στο XTERRA Greece | Vouliagmeni που έλαβε…
Το BMW Group παρουσίασε τα τρέχοντα πεδία εφαρμογής του οικοσυστήματος δεδομένων Catena-X στην έκθεση του…
Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois…
Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…
Seit seiner Gründung im Jahr 1947 hat ein Element Prancing Horse-Enthusiasten immer wieder fasziniert:...
Peugeot frischt seinen Bestseller 2008 auf, um auch weiterhin wettbewerbsfähig zu bleiben...