NEWS

Olivier Francois: Vier neue Fiat-Fahrzeuge in der Pipeline

Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στο Automotive News Europe, ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat Olivier Francois μίλησε για τη θέση της εταιρείας του στον όμιλο Stellantis και τον τρόπο με τον οποίο η μάρκα διαχειρίζεται τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση. Επιβεβαίωσε επίσης ότι τέσσερα νέα μοντέλα βρίσκονται στα σκαριά, συμπεριλαμβανομένου του νέου Panda, το οποίο θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο Ιούλιο.

Επίθεση νέων μοντέλων

Ο Olivier Francois επιβεβαίωσε ότι η Fiat, με πάνω από 1,3 εκατομμύρια πωλήσεις αυτοκινήτων το 2023, παραμένει η πιο σημαντική μάρκα εντός του ομίλου Stellantis όσον αφορά τους αριθμούς πωλήσεων. Επιπλέον, η εταιρεία με έδρα το Τορίνο είναι ο ηγέτης της αγοράς σε τρεις πολύ σημαντικές χώρες: Ιταλία, Βραζιλία και Τουρκία. Στην Ευρώπη, ο διευθύνων σύμβουλος ανέφερε ότι η εταιρεία του έχει ξεκινήσει μια νέα επίθεση μοντέλων με το μικρό Fiat 600 και το αμιγώς ηλεκτρικό μίνι αυτοκίνητο 500e.

Θα υπάρξουν άλλα τέσσερα μοντέλα στα σκαριά, ξεκινώντας με το νέο μεγαλύτερο Panda που θα παρουσιαστεί το καλοκαίρι. ‘Τα αυτοκίνητα σχεδιάζονται και κατασκευάζονται, όλα, όχι μόνο το επόμενο Panda’, δήλωσε ο Olivier Francois στο Automotive News Europe. Ακόμα στο θέμα της μάρκας του Τορίνο, το νούμερο ένα της μάρκας δήλωσε ότι για το μέλλον η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να συνεχίσει να παίζει ηγετικό ρόλο στην Ευρώπη, αλλά και στη Νότια Αμερική, παίρνοντας τα καλύτερα από τους δύο κόσμους και κατασκευάζοντας πραγματικά παγκόσμια αυτοκίνητα.

Μάλιστα, υπενθυμίζουμε ότι εκτός από το νέο Panda, αναμένεται να έρθει και μια νέα γενιά του pickup Strada, καθώς και το SUV Fastback. Σύμφωνα με το στέλεχος της Stellantis, οι συνέργειες εντός του ομίλου που δημιουργήθηκαν από τη συγχώνευση της PSA και της FCA πρέπει να αξιοποιηθούν στο έπακρο.

Ο σημαντικός ρόλος του στη Stellantis

Τέλος, ο Olivier Francois μίλησε επίσης για τον ρόλο του ως διευθύνων σύμβουλος της DS Automobiles, της γαλλικής premium μάρκας την οποία συγκρίνει με τα είδωλα μόδας Dior και Louis Vuitton, καθώς και για τις προσπάθειες ψηφιακού μάρκετινγκ της Stellantis (είναι επίσης επικεφαλής μάρκετινγκ του ομίλου).

 

 

 

 

Nikolaos Michalopoulos

Neueste Beiträge

Türkei: Fortgeschrittene Gespräche mit den Chinesen BYD und Chery über den Bau von EV-Fabriken

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

vor 1 Tag

VW bricht Gespräche mit Renault über kostengünstige Elektrofahrzeuge ab

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

vor 1 Tag

DS 3 : Sofort verfügbar, mit dem Premium Upgrade Programm

DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...

vor 2 Tagen

Porsche bringt den ersten Hybrid-Elfer mit höherer Leistung auf den Markt

Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...

vor 3 Tagen

Die europäische Autoindustrie wendet sich von der Elektrifizierung ab

Die europäischen Automobilhersteller haben auf die Verlangsamung der Verkäufe von reinen...

vor 3 Tagen

Ford Performance gibt seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt

Ford Performance freut sich, heute seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt zu geben,...

vor 3 Tagen