Giulia GTA: Οι άνθρωποι της Alfa Romeo μιλούν για το νέο τους δημιούργημα

 

  Στο τέλος της
χρονιάς που η
Alfa Romeo γιόρτασε τα 110α γενέθλια της, η μάρκα δημιούργησε ένα σύντομο ντοκιμαντέρ
για να εξιστορήσει τη δημιουργία της νέας
Giulia GTA, η οποία αποτελεί το πιο γρήγορο Limousine παραγωγής
που κατασκεύασε ποτέ η
Alfa Romeo. Ένα πραγματικό Supersportwagen που σχεδιάστηκε για να οδηγείται στο δρόμο και
στην πίστα. Ένα δώρο για κάθε φίλο της
Alfa Romeo, αλλά και κάθε petrolhead.

 

  Die Arnaud Leclerc – Επικεφαλής της Alfa Romeo για την περιοχή ΕΜΕΑ-, Klaus Busse –Επικεφαλής Σχεδιασμού- και Fabio Migliavacca –Επικεφαλής Marketing-, μοιράζονται τις σκέψεις και τα συναισθήματα τους κατά τη διαδικασία
αναβίωσης ενός θρύλου της
Alfa Romeo. Από τα πρώτα σκίτσα, μέχρι και το να βρεθεί το αυτοκίνητο στο δρόμο,
μιλούν για τη διαδικασία σχεδιασμού, εξέλιξης και παραγωγής ενός αυτοκινήτου σημείου
αναφοράς για την Ιταλική κουλτούρα, απόδοση, στιλ και τεχνογνωσία.

 

  Μαζί με την έκδοση
GTAm, η Giula GTA που θα παραχθεί σε μόλις 500 αντίτυπα, αποτελεί μια επιστροφή στις ρίζες
von
Alfa Romeo και ένα δείγμα σεβασμού και
εκτίμησης σε ένα από τα πλέον εμβληματικά της μοντέλα. Η
Giulia GTA von
1965, η “
Gran Turismo Alleggerita”, βασίστηκε στην Giulia Sprint GT, εξελίχθηκε από την Von Autode  και γνώρισε αμέτρητες επιτυχίες σε αγώνες σε
όλο τον κόσμο.

 

  Die neue Giulia GTA επωφελήθηκε από την μακρά συνεργασία της Alfa Romeo mit dem Sauber Gruppe AG, εκμεταλλευόμενη την κορυφαία εμπειρία της Ελβετικής
εταιρείας στη μηχανολογία και την αεροδυναμική. Το
Sauber Gruppe έχει περισσότερα από 50 χρόνια εμπειρίας στο χώρο των
αγώνων, εκ των οποίων τα 27 στη
Formel 1. Αυτή η πλούσια κληρονομία της επιτρέπει να
γνωρίζει όσο λίγοι τη χρήση των συνθετικών υλικών με ίνες άνθρακα, αλλά και την
αεροδυναμική απόδοση των οχημάτων. Διαθέτοντας τη δική της αεροδυναμική σήραγγα
unter
Hinwil της Ελβετίας, η Sauber Technik κατασκεύασε
τα περισσότερα από τα εξαρτήματα από ίνες άνθρακα των
GTA und GTAm, ειδικά εκείνων που επηρεάζουν τον τομέα της
αεροδυναμικής, όπως ο εμπρός προφυλακτήρας, ο διαχύτης στο πίσω μέρος και οι
αεροτομές των δύο μοντέλων. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που
εντυπωσιάζει, τόσο σε επίπεδο εμφάνισης, όσο και απόδοσης. Οι εμπρός μεγάλες
εισαγωγές τροφοδοτούν με αέρα τον
biTurbo V6 βενζινοκινητήρα των 2,9 λίτρων που είναι
κατασκευασμένος εξολοκλήρου από ελαφρύ κράμα αλουμινίου και στις δύο κορυφαίες
Giulia
αποδίδει 540 ίππους, εκτοξεύοντας τις
GTA und GTAm από στάση στα 100χλμ./ώρα σε μόλις 3,6δλ.