Die Bewegung auf der Straße leben

Ford : Neuer Hybridmotor, erhöhte Kapazität und Weiterentwicklung der Pkw-Modelle für eine vollelektrische Zukunft

 

  Η Ford kündigte an, dass es weiterhin
Investition in eine elektrifizierte Zukunft für die Anlage in Valencia
Spanien mit dem neuen 2.5 Hybridmotor und dem neuen 2.5L Duratec das wird
ab Ende 2022 gebaut werden, sowie mit der Erhöhung der
Kapazität auf dem Batteriemontageband.

 

  "Η
Heute ist ein weiterer Schritt auf dem Weg zur Elektrifizierung der Fordwas uns mehr bringt
einer Zukunft mit vollelektrischen Personenkraftwagen nahe, was das Engagement der
in unsere Produktionsaktivitäten in Valencia, wo wir etwa
3 Milliarden Dollar seit 2011", sagte der Kieran Cahill, Vize Präsident, Herstellung, Ford Europa.

 

  Von
Ende 2022 wird das Motorenwerk in Valencia den
2.5 HybridmotorL Duratec für Europa, die
verwendet in der Kuga PHEV und die Hybridversionen der Modelle Kuga, Galaxie und SMAX. Der Benzinmotor
2.5L funktioniert nach dem Zyklus Atkinson und ist der erste
seiner Art, die in Europa hergestellt wird, was die Bedeutung des Systems unterstreicht.
spielen die Steckerin Hybrid- und Vollhybridversionen in den aktuellen und
zukünftige Modellpalette des Ford in Europa.

 

  Der Hybrid
Motor 2,5L Duratec - das sich derzeit in der Schweiz im Bau befindet
Fabrik von Ford unter Chihuahua (Mexiko) - wird in Valencia produziert
zusammen mit den 2.0 BenzinmotorenL und 2.3L EcoBoost die
sind nach wie vor sehr gefragt.

  

  Η Ford auch bestätigt
eine zusätzliche Investition von 5,2 Mio. EUR zur Unterstützung der
Erhöhung der Kapazität der Batterie-Montagelinie in Valencia
nach einer Anfangsinvestition von 24 Millionen Euro im Januar 2020. Η
Anlage nahm im vergangenen September ihren Betrieb auf. Die zusätzliche Kapazität
ist notwendig, um die steigende Nachfrage nach der Produktion von
bestehende und zukünftige Elektromodelle.

 

Die Palette der Personenkraftwagen entwickelt sich weiter, da die Ford den Übergang zu einer rein elektrischen Zukunft


 

  Frühere
μέσα στη χρονιά, η Ford ανακοίνωσε μία επένδυση ύψους 22 δις δολαρίων στις παγκόσμιες
δραστηριότητες εξηλεκτρισμού της γκάμας της, ποσό που είναι σχεδόν διπλάσιο σε
σχέση με τα αντίστοιχα προηγούμενα επενδυτικά προγράμματα. Επίσης ανακοινώθηκε μία
επένδυση ύψους 1 δις δολαρίων για τη δημιουργία του Κέντρου Εξηλεκτρισμού της Ford στην Κολωνία για
την παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων, η οποία είναι η πρώτη εγκατάσταση του είδους
της εταιρείας στην Ευρώπη. Το πρώτο, ευρωπαϊκό, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο
μαζικής παραγωγής της Ford θα αρχίσει να κατασκευάζεται εκεί το 2023, ενώ εξετάζεται
η περίπτωση και ενός δεύτερου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου.

 

  Μέχρι
τα μέσα του 2026, το 100% της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της Ford θα έχουν τη
δυνατότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές, είτε με τη μορφή αμιγώς ηλεκτρικών ή Steckerin υβριδικών
μοντέλων, εν όψει της μετάβασης της εταιρείας σε πλήρη εξηλεκτρισμό μέχρι το 2030.

 

  Als
η Ford μεταβαίνει σε ένα μέλλον με αμιγώς ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα,
οι προτιμήσεις των ευρωπαίων καταναλωτών εξακολουθούν να αλλάζουν. Το 2020, το
39% των πωλήσεων επιβατικών οχημάτων της Ford ήταν μοντέλα SUV und Crossover – αύξηση οκτώ
ποσοστιαίων μονάδων από το 2019. Επιπλέον, οι πελάτες δείχνουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη
στις τεχνολογίες εξηλεκτρισμού, με πάνω από το 50% των κατόχων Kuga να έχουν αγοράσει
a Kuga PHEV.

 

  Παρατηρώντας
τις μεγάλες αλλαγές στις τάσεις και προτιμήσεις των καταναλωτών, η Ford αποφάσισε να
καταργήσει το Mondeo, το μεγάλο της μοντέλο, στο τέλος Μαρτίου του 2022. Τα άλλα
μεγάλα μοντέλα της φίρμας στις κατηγορίες Crossover und MPV – τα επταθέσια Ford Galaxie und Ford SMAX – θα παραμείνουν
στην παραγωγή με τις πρόσφατα λανσαρισμένες αμιγώς υβριδικές εκδόσεις τους.

 

  Die
Mondeo που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1993, ήταν το πρώτο μοντέλο
von Ford που χαιρετίστηκε ως «παγκόσμιο» αυτοκίνητο, με σκοπό την ενοποίηση αρκετών μοντέλων της μάρκας σε όλο τον
κόσμο. Από τότε που κυκλοφόρησε στην Ευρώπη παραλαμβάνοντας την σκυτάλη από το Ford Sierra, οι πωλήσεις του
Mondeo έχουν φτάσει γύρω στις πέντε εκατομμύρια μονάδες μέχρι
σήμερα.

 

  Η Ford έχει δεσμευτεί πλήρως
στην εξέλιξη της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της στην Ευρώπη, ενισχύοντας τη
θέση της με αυτοκίνητα όπως τα Kuga, Puma und Entdecker PHEV. Η εταιρεία εισάγει
νέα προϊόντα στη Γηραιά Ήπειρο, με την αμιγώς ηλεκτρική Mustang MachE που λανσάρεται αυτή
τη στιγμή – και την Mustang MachE GT που αναμένεται
στη συνέχεια της χρονιάς – και το πρώτο, αμιγώς ηλεκτρικό επιβατικό μοντέλο
μαζικής παραγωγής που πρόκειται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2023.