Ford Mustang Mach 1 landet in Europa

  Οι πρώτες παραδόσεις της νέας Ford Mustang Mach 1 – της έκδοσης της εμβληματικής Mustang με τον πιο ξεκάθαρο προσανατολισμό για χρήση σε πίστα που έχει κυκλοφορήσει ποτέ στην
Europa - είναι ήδη σε εξέλιξη, όπως ανακοινώνει σήμερα η Ford.

 

  Αναβαθμίζοντας τις καυτές επιδόσεις του δημοφιλέστερου σπορ αυτοκινήτου σε όλο τον κόσμο με έναν ειδικά ρυθμισμένο V8 Motor 5.0 λίτρων που αποδίδει 460 ίππους και μοναδικά χαρακτηριστικά στο σύστημα μετάδοσης, η Mustang Mach 1 προσφέρει επίσης μοναδικά αεροδυναμικά χαρακτηριστικά και νέα συστήματα ψύξης που
αυξάνουν τόσο την ευελιξία όσο και τη σταθερότητα σε απόδοση στην πίστα.

 

  Η Mustang Mach 1 hat Beschleunigung 0-100 km/h unter 4,4 δευτ. και προσφέρει αυξημένη κάθετη πίεση κατά 22% σε σύγκριση με την Mustang GT εξασφαλίζοντας έτσι βελτιωμένο κράτημα στις στροφές και σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Λανσάροντας το εμβληματικό όνομα Mach 1 για πρώτη φορά στη Γηραιά Ήπειρο, το μοντέλο περιορισμένης παραγωγής της Ford προσφέρει στους λάτρεις των σπορ αυτοκινήτων στυλ, εξοπλισμό και προδιαγραφές που προέρχονται από τους αγώνες.

 

  "Υπάρχει λόγος που η Mustang είναι το δημοφιλέστερο σπορ αυτοκίνητο στον κόσμο, αλλά η Mach 1 θα εκτοξεύσει την Mustang σε άλλο επίπεδο στις καρδιές των φίλων των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων σε αυτή την πλευρά του Ατλαντικού" sagte der Matthias Tonn,
chief programme engineer
von Mustang Mach 1 für die
Europa
. "Στο δρόμο ή στην πίστα, είναι η πιο ικανή Mustang που έχει φτάσει ποτέ στην Ευρώπη και φέρει επάξιο το
θρυλικό οικόσημο της Mach 1."

 

Δείτε
το σχετικό βίντεο: 


 

Καθαρόαιμες Leistung



  Ειδικά τροποποιημένος για
να κάνει την εμπειρία οδήγησης της Mustang πιο συναρπαστική από ποτέ τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο,
ο αλουμινένιος V8 κινητήρας της Mustang Mach 1 συνδυάζει χαρακτηριστικά όπως το σύστημα Öffnen Sie Luft Induction System, μία πολλαπλή εισαγωγής και πεταλούδες 87 mm unter
kombiniert mit
έμμεσο και άμεσο ψεκασμό χαμηλής και υψηλής πίεσης του καυσίμου
αντίστοιχα, αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 460 ίππων στις 7.250 σ.α.λ. και ροπή 529 Nm στις 4.900 σ.α.λ.

 

  Η διαρκής παροχή
κορυφαίων επιδόσεων υποστηρίζεται από ένα βοηθητικό ψυγείο λαδιού σε συνεργασία
με ένα νέο φίλτρο που εξασφαλίζουν βέλτιστη ροή του λιπαντικού μέσου – και κατ’
επέκταση κορυφαία απόδοση στην πίστα.

 

  Οι αγοραστές της Mustang Mach 1 μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο συστήματα μετάδοσης υψηλής αντοχής
και ακρίβειας που έχουν σχεδιαστεί για την άνετη διαχείριση των αλλαγών σε υψηλούς
ρυθμούς περιστροφής του κινητήρα. Το χειροκίνητο, 6-τάχυτο κιβώτιο TREMEC που
προσφέρεται για πρώτη φορά στην Ευρώπη σε Mustang παραγωγής, χρησιμοποιεί έναν
στιβαρό συμπλέκτη με δύο δίσκους και σύστημα short-shift. Την ίδια στιγμή, τα δυναμικά
ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων έχουν γίνει πιο ομαλά, πιο ακριβή και πιο
άνετα, χάρη στην τεχνολογία revmatching και τη δυνατότητα flat Schicht (αλλαγή ταχύτητας με κρατημένο το πεντάλ του
γκαζιού και χρήση μόνο του συμπλέκτη
). Επίσης διατίθεται το προηγμένο
10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford, με αναβαθμισμένο μετατροπέα ροπής και μοναδικές για την περίσταση
ρυθμίσεις.

 

  Τόσο η χειροκίνητη όσο
και η αυτόματη έκδοση διαθέτουν ένα ειδικό ψυγείο λαδιού, σύστημα ψύξης του
πίσω άξονα και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, εξασφαλίζοντας σταθερά
βελτιστοποιημένη μεταφορά ροπής στο δρόμο. Το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο
περιλαμβάνει επίσης ένα δεύτερο ψυγείο αέρος-λαδιού αυξάνοντας την ικανότητα ψύξης
κατά επιπλέον 75%.

 

  Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις
περιλαμβάνουν νέες άνω και κάτω γρίλιες δύο τμημάτων και πλαϊνές γρίλιες για βελτιωμένη
ψύξη και ένα νέο εμπρός splitter, προστατευτική ποδιά, μονή
αεροτομή και αγωνιστικού τύπου πίσω διαχύτη για βελτιστοποιημένη κάθετη δύναμη και
αεροδυναμική ισορροπία. Η μακρύτερη ποδιά κάτω από τον κινητήρα διαθέτει ειδικά
πτερύγια που κατευθύνουν τη ροή του αέρα στα φρένα του αυτοκινήτου, τα οποία εφοδιάζονται
με ένα αναβαθμισμένο σύστημα Bremse booster για άμεσο, αξιόπιστο φρενάρισμα. Οι 6πίστονες δαγκάνες της
Brembo εξασφαλίζουν αποστάσεις φρεναρίσματος από τα 100 στα 0 km/h σε λιγότερο από 32 μέτρα.

 

  Σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη
αεροδυναμική, ώστε να επιτυγχάνονται οι πιο άμεσες αλλαγές πορείας και η καλύτερη
απόκριση σε σχέση με οποιαδήποτε Mustang που έχει κυκλοφορήσει ποτέ στην Ευρώπη, το σύστημα διεύθυνσης
με ηλεκτρική υποβοήθηση, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, προσαρμοζόμενη ανάρτηση MagneRide και τα σκληρότερα εμπρός ελατήρια και οι αντιστρεπτικές
δοκοί είναι όλα μοναδικά ρυθμισμένα για την Mustang Mach 1.

 

  Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης
είναι διαμορφωμένη για να ελέγχει τη βύθιση και την ανύψωση στην έντονη επιτάχυνση
και το φρενάρισμα και περιλαμβάνει υποπλαίσια και βραχίονες που προέρχονται από
τα μοντέλα Mustang Shelby GT350 και GT500. Μοναδικές αλουμινένιες ζάντες με 5 μπράτσα, διάμετρο 19 ίντσες και
μεγαλύτερο κατά 0,5 ίντσες πλάτος εμπρός και πίσω, συνδυάζονται με ελαστικά Michelin Piloten Sport 4 για εξαιρετική πρόσφυση στο δρόμο και στην πίστα.

 

  Αναβαθμίζοντας περαιτέρω  την οδηγική εμπειρία, η Mustang Mach 1 προσφέρει τα επιλέξιμα προφίλ οδήγησης της Mustang, μεταξύ των οποίων τα Sport und Spur Modi, ενώ τα Spur Apps επιτρέπουν στους οδηγούς να αξιοποιούν το
επιταχυνσιόμετρο, τα χρονόμετρα καταγραφής της επιτάχυνσης και το σύστημα Start Kontrolle – όλα προβάλλονται στον στάνταρ, ψηφιακό πίνακα οργάνων
των 12 ιντσών.

Σχεδίαση εμπνευσμένη από το μηχανοκίνητο αθλητισμό


  Το στυλ του αυτοκινήτου
είναι εμπνευσμένο από τους αγώνες και αποτελεί σήμα κατατεθέν της θρυλικής Mustang Mach 1 από την πρώτη έκδοση του 1969. Ο σχεδιασμός της νέας γενιάς είναι έντονα
επηρεασμένος από αεροδυναμικά χαρακτηριστικά όπως οι εμπρός γρίλιες, το εμπρός splitter, ο πίσω διαχύτης και η πίσω αεροτομή σε εντυπωσιακά hoch ή lowgloss schwarz und Magnetic φινιρίσματα. Οι μοναδικές ζάντες των 19 ιντσών είναι βαμμένες
unter lowgloss Dunkelheit Tarnish χρωματισμό.

 

  Οι οκτώ τολμηροί χρωματικοί
συνδυασμοί αμαξώματος / καπό και πλαϊνών λωρίδων περιλαμβάνουν το χρώμα Fighter Jet Grau με ρίγες Satin Schwarz/Reflective Orange – με πορτοκαλί δαγκάνες φρένων – και το Grabber Yellow με ρίγες Satin Schwarz/Weiß. Την ίδια στιγμή τα λογότυπα Mach 1 εμφανίζονται στην
απλίκα του πορτ-μπαγκάζ και στα εμπρός φτερά ανεξάρτητα από την επιλογή του
χρώματος. Το σύστημα εξαγωγής Aktiv Valve Leistung von Mustang Mach 1 διαθέτει τετραπλές απολήξεις με διάμετρο 4,5 ιντσών, χαρίζοντας
απαράμιλλο στυλ πέρα από μοναδικό ήχο.

 

  Στην καμπίνα, τα δερμάτινα
καθίσματα κοσμούνται με ραφή Metal Grau, ενώ το εσωτερικό όλων των Mustang Mach 1 φέρει ένα σήμα στο ταμπλό με λογότυπο Mach 1 και σειριακό αριθμό παραγωγής. Οι στάνταρ τεχνολογίες άνεσης περιλαμβάνουν
θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα εμπρός καθίσματα, συνδεσιμότητα SYNC 3, ένα Prämie ηχοσύστημα B&O με 12 ηχεία και μόντεμ FordPass Verbinden Sie.

 

  «Μία αληθινή Mustang Mach 1 πρέπει να φαίνεται γρήγορη ακόμα και όταν είναι ακίνητη» σχολίασε ο Tonn. «Η λειτουργική αεροδυναμική και τα αποκλειστικά αγωνιστικά χαρακτηριστικά
δεν αφήνουν καμία αμφιβολία στους φίλους των μοντέλων υψηλών επιδόσεων ότι αυτή
η Mustang δεν αστειεύεται – πριν καν πατήσει τους τροχούς της στην
πίστα.»