NEWS

Duesmann (Audi): In Deutschland müssen wir die Energiewende beschleunigen

Ο Markus Duesmann kehrt zurück, um über die großen Fragen der Zukunft Deutschlands nach der Förderung von E-Kraftstoffen zu sprechen: “Η κλιματική αλλαγή”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Audi στη Σύνοδο Κορυφής του Ludwig Erhard, “μας αναγκάζει να στραφούμε σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας το συντομότερο δυνατό, ενώ ο πόλεμος στην Ουκρανία είναι ένας ακόμη καταλύτης που μας απομακρύνει από τις εισαγωγές ορυκτών καυσίμων. Πρέπει να επιταχύνουμε την ενεργειακή μετάβαση στη Γερμανία. Εκτός από την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, χρειαζόμαστε επίσης νέες ιδέες σε επίπεδο συμπράξεων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, τόσο όσον αφορά την παραγωγή ενέργειας όσο και την αποθήκευση ενέργειας”.

Deutsche Wettbewerbsfähigkeit

Ο Duesmann, ενώπιον ενός ακροατηρίου πολιτικών, διαμορφωτών της κοινής γνώμης και επιχειρηματιών, αναφέρθηκε επίσης σε ένα άλλο ζήτημα ιδιαίτερης σημασίας, όπως η σταδιακή απώλεια της ανταγωνιστικότητας της γερμανικής βιομηχανίας: “Οι υψηλές βιομηχανικές τιμές ηλεκτρικής ενέργειας επιβαρύνουν τις επιχειρήσεις. Οι τιμές αυτές απειλούν το καθεστώς της Γερμανίας ως τόπου δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων”, τόνισε ο διευθυντής, ζητώντας “εκπτωτικά” τιμολόγια ενέργειας που θα βοηθήσουν στη “διασφάλιση των θέσεων εργασίας”. Επιπλέον, ο προστατευτισμός των ΗΠΑ παίζει ρόλο στις επιλογές των εταιρειών: “Ο νόμος των ΗΠΑ για τη μείωση του πληθωρισμού έχει πραγματικό αντίκτυπο ως καταλύτης για τη βιώσιμη τεχνολογία. Μια εταιρεία που επικεντρώνεται στην κερδοφορία δεν μπορεί να αγνοήσει τόσο μεγάλες επιδοτήσεις. Γι’ αυτό εξετάζουμε προσεκτικά πώς μπορούμε να αναπτύξουμε την επιχείρησή μας στη Βόρεια Αμερική”. Επιπλέον, ο Duesmann τόνισε ότι “η Audi ήταν η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που όρισε ημερομηνία σταδιακής κατάργησης της τεχνολογίας κινητήρων εσωτερικής καύσης” και ότι “τώρα, πολιτικές πρωτοβουλίες όπως ο νόμος για τη μείωση του πληθωρισμού επιβεβαιώνουν ότι βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο”. Ωστόσο, για το νούμερο ένα του Ingolstadt, “η ενεργειακή μετάβαση είναι μια μεγάλη ευκαιρία για τη Γερμανία και την Ευρώπη να γίνουν ακόμη πιο ανταγωνιστικές. Βασιζόμενοι σε βιώσιμες τεχνολογίες αιχμής, μπορούμε να αναπτύξουμε μια ανεξάρτητη ευρωπαϊκή θέση, την οποία μπορούμε να εκπροσωπήσουμε στην παγκόσμια αγορά. Κατά την άποψή μας, η προστασία του κλίματος και η αύξηση των εξαγωγών δεν αποκλείουν η μία την άλλη”.

Nikolaos Michalopoulos

Neueste Beiträge

Der neue Opel Frontera ist vollständig enthüllt

Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Frontera.…

15 Stunden ago

Renault in Roland-Garros mit der Sonderedition des Renault 5 E-Tech

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Renault συνεχίζει να διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στο διάσημο Roland-Garros Grand…

15 Stunden ago

Stellantis und Leapmotor bereiten die Einführung von Elektrofahrzeugen in Griechenland als Teil ihrer globalen Expansionsstrategie vor

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis ανακοίνωσε την Τρίτη ότι δημιούργησε κοινοπραξία με την κινεζική startup εταιρεία…

17 Stunden ago

Signifikanter Fortschritt für die Straßenverkehrssicherheit in Griechenland durch die elektronische Gegenkontrolle der im Verkehr befindlichen Fahrzeuge

Η ηλεκτρονική διασταύρωση των κυκλοφορούντων οχημάτων αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την οδική ασφάλεια στην Ελλάδα,…

20 Stunden ago

TSF1 Podcast - Miami GP 2024 | Norris' 1. Sieg

Καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix τoy Μαϊάμι. Ο Lando…

23 Stunden ago

Toyota: elektrischer Gegenangriff in Europa mit neuem B-SUV

Εν μέρει ως τακτική, εν μέρει ως φιλοσοφία, η Toyota δεν έχει ακόμη εντρυφήσει στα…

24 Stunden ago