Bentley Flying Spur Produktion überschreitet 40.000 Autos Meilenstein

 

Η Bentley Motoren έσπασε το φράγμα των 40.000 αυτοκινήτων για το πιο
επιτυχημένο σπορ υπερπολυτελές σεντάν στον κόσμο, τη
Bentley Fliegen Spur. Το μοντέλο πλέον βρίσκεται στην ολοκαίνουργια τρίτη
γενιά του, με το μόνο που το συνδέει με το 2005, όταν πρωτοκυκλοφόρησε, να
είναι η παγκόσμια δημοφιλία του. Ακόμα και το όνομα έχει αλλάξει!

 

Η
αρχική ονομασία του μοντέλου ως
Kontinentale Fliegen Spur, στην πορεία άλλαξε σε Fliegen Spur για να ξεχωρίσει περαιτέρω το αυτοκίνητο από την Kontinentale GT. Στο πέρασμα των χρόνων, η Fliegen Spur έγινε
το σύμβολο συνδυασμού σπορ χαρακτήρα και μοναδικών επιδόσεων με την απόλυτη
άνεση, σε αμάξωμα τετράθυρης λιμουζίνας.

 

Με μια
εμφατική και συναρπαστική παρουσία στο δρόμο, ξεκάθαρα
Bentley, καθώς και μια πολυτελή καμπίνα που προσφέρει
ασυναγώνιστα επίπεδα άνεσης και χειροποίητης ποιότητας, η
Fliegen Spur ικανοποιεί απόλυτα τόσο τον οδηγό όσο και τους επιβάτες
με τρόπο που κανένα άλλο αυτοκίνητο μπορεί. Συνδυάζει στον υπερθετικό βαθμό τη
βρετανική δεξιοτεχνία με πρωτοποριακή τεχνολογία. Όχι άδικα, η τρίτη γενιά
Fliegen Spur έχει γίνει η νέα ναυαρχίδα της Bentley και έχει χαιρετιστεί ως «το καλύτερο αυτοκίνητο στον
κόσμο».

 

Και οι
τρεις γενιές της
Fliegen Spur έχουν σχεδιαστεί, εξελιχθεί και κατασκευαστεί  unter 
έδρα της
Bentley unter Crewe, όπου το ορόσημο παραγωγής γιορτάζεται από το
εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό σχεδιαστών, μηχανικών και εξειδικευμένων
τεχνιτών. Κάθε ένα από τα 40.000 αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί έχει
περάσει περισσότερες από 100 ώρες σε μια αποκλειστική γραμμή παραγωγής, όπου
μια ομάδα 250 ατόμων ολοκληρώνει σχολαστικά κάθε
Fliegen Spur στο χέρι. Μόλις τελειώσει και υποβληθεί σε εκατοντάδες
ελέγχους ποιότητας, το αυτοκίνητο αποστέλλεται στον απαιτητικό ιδιοκτήτη του,
σε μία από τις 68 διαφορετικές χώρες παγκοσμίως που έχει παρουσία η
Bentley.

 

Unter
40.000
Fliegen Spurs να έχουν κατασκευαστεί σε 15 χρόνια, περίπου το 50% έχει
διατεθεί σε πελάτες στις δύο μεγαλύτερες αγορές της
Bentley, την Κίνα και τις Η.Π.Α.. Στην εγχώρια αγορά της Bentley, στο Ηνωμένο Βασίλειο, έχουν διατεθεί περίπου το 10% ενώ
αποδεικνύοντας την πραγματικά διεθνή γοητεία του μοντέλου, το υπόλοιπο 40% των
αυτοκινήτων απολαμβάνουν πελάτες σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία-Ειρηνικό.

 

Η
περίφημη ιστορία της
Bentley Fliegen Spur χρονολογείται από το 1952, όταν ο Chief Designer, J.P. Blatchley και ο μηχανικός Ivan Evernden, συνεργάστηκαν σε ένα ανεπίσημο Projekt, mit
Ziel ist es, den Gipfel zu erobern in
Großartig Tournee Kategorie, von Bentley. Ihre Konstruktion basierte auf dem 4,9-Liter V6 mit 180 PS, der 1959 durch den V8 von 6 320 cm³.

 

H RTyp Kontinentale Coupe wurde dank seines eleganten und eleganten Designs weithin anerkannt.
Karosserie entworfen von
H.J. Mulliner und die Fähigkeit, kontinuierlich mit 100 km/h zu fahren
Meilen/Stunde. Gefolgt von
S1 Coupedie viele Elemente des RTyp und es war klar, dass es eine Lösung geben musste S1 Limousine. Η Bentley bot eine viertürige Standardkarosserie für den S1, wobei rund 3.000 Autos gebaut werden. A
aufgerüstet
Kontinentale Version, die leichtere Karosserien verwendet, gefolgt von einer
sechs Monate nach dem Start des
S1.

 

Ο H. J. Mulliner argumentierte, dass es eine kleine, aber anspruchsvolle
Kauf für einen Viertürer
S1 Kontinentale auf Anfrage, als Alternative zum Standard
Werksangebot. Sein Design war ausgewogen und elegant, mit einem
viel Platz für vier Personen. Der neue Viertürer ist benannt nach
Arthur Talbot Johnstone, Geschäftsführerin von H. J. Mullinersogar mit dem Maskottchen seines persönlichen Hauses, das ihn schmückt
die Kühlschrankmaske.
H Mulliner schuf 217 Stücke von S1 Kontinentale Fliegen Spureines davon befindet sich derzeit in der Sammlung der klassischen
Teile des
Bentley, bei Crewe.

 

Die Ankunft
des stärksten Aluminiums
V8 Bentley 1959 war auch der Startschuss für die S2 und ersetzt die S1. Gleichzeitig wird die Mulliner wurde von der Bentley Motoren um Teil des Unternehmens zu werden. Erhältlich bei
Werk mit einer viertürigen Standardkarosserie als schnellster Viertürer
Auto der Welt zu dieser Zeit, das
S2 Kontinentale hatten auch die Wahl zwischen einem Körper Mulliner Fliegen Spur. Von den 2.308 S2 gebaut, 128 wurden fertiggestellt als Kontinentale Fliegen Spurs, die jeweils eine neue Ära repräsentieren
von Ultra-Luxus- und Hochleistungsautos, die den britischen Markt veränderten.
Auto in der absoluten
Großartig Tourer. Die Version S3 folgte zwischen 1962 und 1965 und ist wieder erhältlich als Kontinentale Fliegen Spur mit Karosseriebau Mulliner για το απόλυτο υπερπολυτελές τετράθυρο σεντάν.

 

Η Bentley αναβίωσε το όνομα Kontinentale Fliegen Spur το 2005, ως τετράθυρη έκδοση της Kontinentale GT Coupe, με το πραγματικό πνεύμα του ονόματος. Το νέο μοντέλο
ήταν διαθέσιμο με κινητήρα
W12 και τετρακίνηση και έφτανε τελική ταχύτητα 194 μίλια/ώρα
(312 χλμ./ώρα) – συνδυάζοντας την πολυτέλεια και τον σπορ χαρακτήρα με
πρωτόγνωρο τρόπο.

 

Die
2013, η δεύτερη γενιά
Fliegen Spur κυκλοφόρησε, ως ξεχωριστή γραμμή μοντέλου πλέον και έτσι
αφαιρέθηκε το όνομα
Kontinentale. Κατά τη διάρκεια των επόμενων ετών, το αυτοκίνητο
μετασχηματίστηκε με ένα πρόγραμμα συνεχούς ανάπτυξης και εξέλιξης,
συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης ενός κινητήρα
Zwilling turbo V8 4,0 λίτρων.

 

Η τρίτη
επανάληψη της
Fliegen Spur γράφει ένα εντελώς νέο κεφάλαιο στην ιστορία του
τετράθυρου
Großartig Tournee von Bentley. Χωρίς να περιορίζεται στην απλή δημιουργία με βάση τη
δίθυρη
Kontinentale GT, η Bentley έχει επανασχεδιάσει την ολοκαίνουργια Fliegen Spur από το μηδέν έτσι ώστε να ξεχωρίζει ως ο απόλυτος
συνδυασμός της κορυφαίας πολυτέλειας, της κομψότητας και των επιδόσεων.

 

Ο
μοναδικός τρόπος της
Bentley να συνδυάζει καινοτόμο τεχνολογία αιχμής με κορυφαία
έκφραση βρετανικής χειροτεχνίας, ωθεί τα υπάρχοντα κατασκευαστικά όρια στην
κορυφαία πολυτέλεια ακόμα πιο ψηλά και έχει ως αποτέλεσμα το καλύτερο
υπερπολυτελές σπορ σεντάν που κατασκευάστηκε ποτέ.