Audi, der Lenkungsspezialist

 

  Das System
διεύθυνσης ενός αυτοκινήτου έχει τόση ιστορία όση και το ίδιο το αυτοκίνητο. Είναι
δεδομένο ότι ένα όχημα ιδανικά θα κινηθεί στην επιθυμητή κατεύθυνση σύμφωνα με
την κίνηση του τιμονιού. Αλλά οι τεχνολογίες πίσω από αυτό είναι περίπλοκες και
έχουν εξελιχθεί όλο και περισσότερο τις τελευταίες δεκαετίες. Οι μηχανικοί και προγραμματιστές
von
Audi εργάζονται για τον τέλειο συνδυασμό δυναμικού χειρισμού
και άνεσης. Ταυτόχρονα, οι λειτουργίες υποβοήθησης διεύθυνσης προσφέρουν
πρόσθετη ασφάλεια και υποστήριξη στην καθημερινή οδήγηση – για αλλαγή λωρίδας,
κατεύθυνσης και διαδικασία στάθμευσης. Ως αποτέλεσμα, το τιμόνι ολοένα
περισσότερο απομακρύνεται από τον αρχέτυπο ρόλο του και μετατρέπεται σε κέντρο
διοίκησης υψηλής τεχνολογίας.


  Ο Carsten Jablonowski, Fahren Characteristics Development Team Lead, εξηγεί την περίπλοκη διαδικασία βελτίωσης του πλαισίου
και του συστήματος διεύθυνσης, κάτι που δίνει σε κάθε
Audi την ιδιαίτερη,  μοναδική στην αυτοκινητοβιομηχανία αίσθηση ελέγχου.



Σε τι οφείλεται η
χαρακτηριστική αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης που βρίσκουμε συνήθως σε ένα
Audi;




Η δύναμη που
ασκεί ο οδηγός και το
Rückmeldung, η πληροφόρηση που δέχεται είναι ζωτικής σημασίας για
την αίσθηση του τιμονιού. Κάθε
Audi μπορεί να οδηγηθεί ομαλά και με ακρίβεια με ελάχιστη
προσπάθεια κατά τη διάρκεια ελιγμών και στάθμευσης – το αυτοκίνητο οδηγείται
αβίαστα. Από την άλλη, αυτή η απαιτούμενη δύναμη αυξάνεται σε υψηλότερες
ταχύτητες. Το αποτέλεσμα είναι ευέλικτος χειρισμός και βελτιστοποιημένη
δυναμική οδήγηση – το όχημα μπορεί να κινηθεί σε καμπύλες με ακρίβεια. Ο σπορ
χαρακτήρας του εκφράζεται από μια ελεγχόμενη, σταθερή αίσθηση στη μεσαία θέση
του τιμονιού, στην ευθεία. Αυτό είναι αισθητό σε υψηλές ταχύτητες, με την
οδήγηση να επηρεάζεται όχι μόνο από την ταχύτητα, αλλά και από τους πλευρικούς
ανέμους και τις οδικές συνθήκες. Ο οδηγός πρέπει ακόμη να συμμετέχει, αλλά με
πολύ λιγότερη δύναμη. Ένας αισθητήρας μετρά συνεχώς τη γωνία διεύθυνσης του
τιμονιού. Η αυτοευθυγράμμιση του τιμονιού είναι πάντοτε αισθητή και ενισχύεται
από την υψηλή δύναμη επαναφοράς. Η βέλτιστη αίσθηση διεύθυνσης σημαίνει επίσης
ότι ένα αυτοκίνητο ανταποκρίνεται στις εντολές, με ανεπαίσθητη χρονική
καθυστέρηση. Ο λανθάνων χρόνος μεταξύ της κίνησης του τιμονιού και της
εφαρμογής στους άξονες ανέρχεται σε λίγα μόλις χιλιοστά του δευτερολέπτου.



Ποιοι παράγοντες
επηρεάζουν την αίσθηση διεύθυνσης;



Η ισορροπία του
συστήματος διεύθυνσης επηρεάζεται ουσιαστικά από τα τρία στοιχεία της φυσικής
οδήγησης: διαμήκη, πλευρική και κατακόρυφη δυναμική. Εκτός από την επιτάχυνση
και την επιβράδυνση του οχήματος, οι πλευρικές δυνάμεις που προκύπτουν κατά την
οδήγηση σε καμπύλη τροχιά, καθώς και οι διακυμάνσεις του φορτίου των τροχών και
οι δονήσεις μάζας στο σασί έχουν επίσης αντίκτυπο. Ο κύριος στόχος για τους
μηχανικούς της
Audi είναι η κατάλληλη ανατροφοδότηση από τις δυνάμεις του μπροστινού άξονα σε
σχέση με τις συνθήκες οδήγησης, την ισορροπία, το επίπεδο πρόσφυσης και τις
ανωμαλίες στον δρόμο. Το καλά βαθμονομημένο τιμόνι αποκρίνεται προβλέψιμα και
γραμμικά ή προοδευτικά, ανάλογα με την κατάσταση. Και επικοινωνεί πάντα το πότε
έχουν προσεγγιστεί τα όρια της φυσικής. Για παράδειγμα, η ροπή διεύθυνσης
μειώνεται αισθητά όταν το αυτοκίνητο φτάσει στην υψηλότερη δυνατή δύναμη
στροφής στον μπροστινό άξονα, δηλαδή όταν ξεκινά η υποστροφή. Για το λόγο αυτό,
το τιμόνι συμβάλλει ουσιαστικά στην αίσθηση της ασφαλούς οδήγησης.



Πώς κερδίζει κάθε
μοντέλο τον προσωπικό του χαρακτήρα διεύθυνσης;



Unter Audi, η δύναμη που πρέπει να ασκήσει ο οδηγός στο σύστημα
διεύθυνσης για κάθε μοντέλο, καθορίζεται σε ένα συγκεκριμένο εύρος. Για
παράδειγμα, ως
kompakt σπορ αυτοκίνητα, τα
Modelle
S und RS απαιτούν υψηλότερη δύναμη από το Audi A1 ή A3. Επιπλέον, ο λεπτός συντονισμός του συστήματος
διεύθυνσης διαφέρει ανάλογα με τον κινητήρα ή το πλαίσιο. Ο στόχος των μηχανικών
είναι πάντα βέλτιστα ισορροπημένα χαρακτηριστικά διεύθυνσης που προσφέρουν μια
ισορροπία μεταξύ ασφάλειας, άνεσης και σπορ αίσθησης για κάθε μεμονωμένη σειρά.
Οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το
Audi Antrieb Wählen Sie για να προσαρμόσουν τα χαρακτηριστικά διεύθυνσης σε
διάφορες λειτουργίες. Στο “
dynamic” προφίλ οδήγησης, για παράδειγμα, το τιμόνι βαραίνει και
απαιτείται μεγαλύτερη δύναμη, από ό,τι στη ρύθμιση “
comfort".



Γιατί όλοι
χρησιμοποιούμε τιμόνια;



Das Lenkrad ist
το κυρίαρχο χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου για πάνω από 120 χρόνια. Στην αρχή,
υπήρχε ένας μοχλός ή μία ράβδος διεύθυνσης. Με αυτόν τον τρόπο ο οδηγός άλλαζε
τη γωνία διεύθυνσης των τροχών. Ωστόσο, αυτό το τιμόνι ήταν οτιδήποτε άλλο από
ακριβές ή ευέλικτο. Με το σχεδιασμό του τιμονιού, ο Γάλλος μηχανικός
Alfred Vacheron ανέπτυξε μια τεχνική εναλλακτική λύση για πρώτη φορά,
προκειμένου να βελτιστοποιήσει τον έλεγχο των εμπρός τροχών με το “
volant” του. Το σημαντικό, ο κυκλικός ελεγκτής επέτρεψε τη
μετάδοση της γωνίας διεύθυνσης σε πολλαπλές περιστροφές. Λίγο μετά την εισαγωγή
του, το τιμόνι εξελίχθηκε ως παγκόσμιο πρότυπο.



Πώς εξελίχθηκαν
τα τιμόνια της
Audi με την πάροδο
του χρόνου;




Ακόμα και τα
παλαιότερα οχήματα της
Audi όπως τα Typ Α και Typ Β ήταν εξοπλισμένα με τιμόνια, τα οποία τότε ήταν ακόμη
πολύ μεγάλα. Έχουν συμβεί πολλά από τότε – το τιμόνι έχει εξελιχθεί παράλληλα
με το αυτοκίνητο. Χάρη στο υδραυλικό τιμόνι, το οποίο η
Audi παρουσίασε τη δεκαετία του 1980, έγινε μικρότερο και πιο
εύχρηστο. Η δομή και η λειτουργία του έχουν επίσης αλλάξει. Μέχρι το τέλος της
δεκαετίας του 1980, ένα τιμόνι με σύνθετο πλαίσιο που ενσωμάτωνε μόνο τη
λειτουργία κόρνας εξακολουθούσε να χρησιμοποιείται.

Το 1991, ο
αερόσακος οδηγού έγινε στάνταρ. Εισήχθησαν επίσης τα πρώτα κουμπιά, όπως ο
έλεγχος έντασης του ηχοσυστήματος. Σήμερα, η τελευταία γενιά τιμονιών της
Audi αποτελείται από ένα πλαίσιο από ελαφρό μέταλλο που είναι
σημαντικά ελαφρύτερο από χαλύβδινες κατασκευές και έχει άλλα πλεονεκτήματα σε
σχέση με την αντοχή, τα χαρακτηριστικά απόσβεσης και τη δυνατότητα χύτευσης.
Προσφέρει έως και 18 λειτουργίες και χωρητική αναγνώριση επαφής των χεριών, η
οποία συνεργάζεται με τα συστήματα υποβοήθησης και υλοποιείται πλέον σε όλα τα
τιμόνια
Audi.



Τι καθορίζει τον
σχεδιασμό και την εργονομία ενός τιμονιού;



Σταθερά μεγέθη
έχουν καθιερωθεί για σχεδιασμό και αίσθηση. Υπάρχει ένα κριτήριο στην
Audi: η γεωμετρία και το κέντρο της στεφάνης πρέπει να είναι
όσο το δυνατόν μικρότερα και συμπαγή. Ταυτόχρονα, τα τιμόνια πρέπει να έχουν
σπορ σχεδιασμό. Η
Audi καθόρισε τα 375 χιλιοστά ως την ιδανική διάμετρο της στεφάνης του τιμονιού
και αυτό ισχύει σε όλες τις σειρές. Ο οβάλ σχεδιασμός του προφίλ στεφάνης
αντιστοιχεί σε ένα φυσικά κλειστό περίγραμμα παλάμης. Η διάμετρός του είναι
περίπου 30 έως 36 χιλιοστά, το οποίο αντιπροσωπεύει ήδη το κατώτερο όριο του
δυνατού, δεδομένης της χωρητικής αναγνώρισης επαφής των χεριών και της
θέρμανσης του τιμονιού. Όλα αυτά τα τιμόνια έχουν διπλό αφρώδες υλικό και
συνεπώς προσφέρουν πολύ καλή επιφανειακή ομοιογένεια και αίσθηση ολίσθησης.

Οι θέσεις των
ακτίνων πρέπει να ταιριάζουν με τη βασική διάταξη της θέσης του οδηγού και να
μην αποκρύπτουν τη θέαση των οργάνων ή των
Paddel. Σε σύγκριση
με τον ανταγωνισμό, οι ακτίνες στα τιμόνια
Audi έχουν πραγματικά πολύ λεπτό σχεδιασμό – μια πρόκληση
όσον αφορά την αντοχή και την ασφάλεια σύγκρουσης. Ένα άλλο δόγμα: όλα τα
όργανα ελέγχου στο τιμόνι πρέπει να είναι προσβάσιμα με τους δύο αντίχειρες
χωρίς να επηρεάζεται η οδήγηση.



Τι κάνει τη νέα
γενιά τιμονιών στο
Q4 etron τόσο ξεχωριστή;




Το τιμόνι των Audi Q4 etron und Q4 Sportback etron θέτει νέα πρότυπα στη σχεδίαση, την εργονομία και τη
λειτουργικότητα. Ενσωματώνει συνολικά 18 λειτουργίες, οι οποίες μπορούν να
χρησιμοποιηθούν για πρώτη φορά μέσω οθονών αφής με εμφάνιση
schwarz panel. Οι περιοχές
λειτουργίας τους ανάβουν και δείχνουν ποια κουμπιά είναι ενεργά με αυτόν τον
τρόπο. Όταν είναι ανενεργές, οι οθόνες αφής με γυαλιστερό μαύρο χρώμα είναι
σχεδόν αόρατες. Τα τέσσερα δακτυλίδια του σήματος
Audi  στον απορροφητή κρούσης έχουν ακόμα επίπεδη
σχεδίαση, δηλαδή είναι δισδιάστατα. Μια άλλη καινοτομία είναι η στεφάνη του
τιμονιού, η οποία είναι επίπεδη για πρώτη φορά τόσο στο πάνω όσο και στο κάτω
μέρος. Αυτό δίνει στο εσωτερικό ένα πιο φουτουριστικό αποτέλεσμα, τονίζει την
προοδευτικότητά του και διευκολύνει την είσοδο και έξοδο από το όχημα. Το
τελευταίο επηρεάζεται επίσης από αυτό που είναι γνωστό ως αξονική μετατόπιση.
Αυτό σημαίνει ότι το τιμόνι μετατοπίζεται ελάχιστα – κατά 7,5 χιλιοστά – πάνω
από την πλήμνη του. Αυτό βελτιστοποιεί την άποψη του οδηγού για τα χειριστήρια,
τον χώρο για είσοδο και έξοδο από το όχημα και τα χαρακτηριστικά περιστροφής
του τιμονιού.



Μπορούν
πραγματικά να λειτουργούν διαισθητικά οι οθόνες αφής;



Μικρά εξογκώματα
σχηματίζουν ένα περίγραμμα μεταξύ των περιοχών στις οθόνες αφής και τα
καθιστούν ευκολότερα στη χρήση. Όταν ένα άτομο αγγίζει την οθόνη με ένα
δάχτυλο, δεν προκαλεί αμέσως μια «απάντηση». Το σύστημα καταγράφει μια ενέργεια
και δίνει απτική ανάδραση μόνο όταν ο οδηγός πιέζει απαλά με μια συγκεκριμένη
δύναμη. Αυτό περιλαμβάνει την ίδια τεχνολογία με το
MMI berühren. στην κεντρική κονσόλα. Ένα πλαίσιο που ενεργοποιείται
μέσω ενός σημείου πίεσης αναγνωρίζει τη θέση του δακτύλου. Στη συνέχεια,
υπάρχει ένας μηχανικός ήχος «κλικ» κατά την ενεργοποίηση. Με αυτόν τον τρόπο, ο
οδηγός μπορεί να προσανατολιστεί διαισθητικά χρησιμοποιώντας την αίσθηση αφής.
Με τη φιλοσοφία λειτουργίας της, η
Audi ενσωματώνει μια τεχνολογία στο τιμόνι που ήδη γνωρίζουμε
Von
Smartphone und Tablette.
Εκτός από την αφή, υπάρχουν επίσης κινήσεις σάρωσης, για παράδειγμα για κύλιση
στις λίστες μενού πλοήγησης, πολυμέσων και λειτουργίας οχήματος.

 


Τι είναι η
χωρητική αναγνώριση επαφής των χεριών;



Η χωρητική
αναγνώριση επαφής των χεριών υποστηρίζει λειτουργίες υποβοήθησης οδήγησης με
παρέμβαση διεύθυνσης και έτσι δημιουργεί πρόσθετη ασφάλεια – για παράδειγμα όταν
αλλάζετε λωρίδα. Μία επιφάνεια αισθητήρα κάτω από το εξωτερικό στρώμα αφρώδους
επένδυσης στη στεφάνη του τιμονιού μπορεί να επιβεβαιώσει εάν ο οδηγός έχει ή
όχι τα χέρια του στο τιμόνι. Δεν απαιτεί δύναμη ή πίεση, μπορεί να αισθανθεί
ακόμη και μια πολύ απαλή επαφή για να επιτρέπει τη χαλαρή οδήγηση. Η μονάδα
ελέγχου που είναι ενσωματωμένη στο τιμόνι αξιολογεί συνεχώς αυτήν την επαφή και
αναγνωρίζει εάν ο οδηγός είναι έτοιμος να ασχοληθεί με την κυκλοφορία. Το
τιμόνι δεν μπορεί να παραμείνει περισσότερο από 15 δευτερόλεπτα χωρίς να το
αγγίξει ο οδηγός. Μετά από αυτό, θα εμφανιστεί μια σειρά οπτικών και ακουστικών
προειδοποιήσεων. Ως αποτέλεσμα, η νέα γενιά τιμονιών αυξάνει την άνεση σε
σύγκριση με τις λύσεις με βάση τη ροπή που εφαρμόζεται στο τιμόνι. Αυτό
συμβαίνει επειδή οι οδηγοί έπρεπε προηγουμένως να μετακινήσουν ενεργά το τιμόνι
για να σηματοδοτήσουν στα συστήματα υποβοήθησης ότι είχαν τον έλεγχο του
αυτοκινήτου, ακόμη και σε ευθεία.



Υπό ποιες συνθήκες
υποβοηθείται το τιμόνι;



Ορισμένα
συστήματα υποβοήθησης υποστηρίζουν τον οδηγό σε κρίσιμες καταστάσεις με
korrigierende Managementinterventionen. Die Website
Anpassungsfähig Kreuzfahrt Assistieren Sie (ACA) mit dem integrierten aktiven Fahrspur Assistieren Sie hält das Auto fest in der Mitte der Fahrspur. Wenn
Wenn Sie sich den Fahrbahnmarkierungen nähern, ohne den Blinker zu setzen, hilft das System
den Fahrer durch sanfte, aber spürbare Eingriffe zur Rückkehr auf die Fahrspur zu bewegen
Anschrift. Beim Befahren von Fahrstreifenbegrenzungen kann der Fahrer
durch haptische Rückmeldung alarmiert.

Verkehr Marmelade helfen - das ebenfalls ein Teilsystem ist ACC - hilft im Geschwindigkeitsbereich bis zu 65 km/h in
Fahrzeuge mit Automatikgetriebe. Der Assistent lenkt das Auto, indem er kleinere Reparaturen durchführt
Richtung und orientiert an Fahrstreifenbegrenzungen, Fahrbahnbegrenzungen, Fahrbahnbegrenzungen
Straßenrand und andere Fahrzeuge.

Kollision Vermeidung helfen - kann helfen
den Fahrer in einer Situation, die er als kritisch für das Führen des Fahrzeugs erkennt
um ein Hindernis herum. Wenn der Fahrer dem Hindernis aktiv ausweicht, nachdem er die
Notfallwarnung, Kollisionsvermeidungsassistent hilft durch Anwendung
gezieltes Abbremsen der Räder und Erhöhen oder Verringern des Drehmoments
Adresse. Fährt der Fahrer also zu weit weg, reduziert das System das Drehmoment
Lenkung und wenn der Fahrer nicht weit genug fährt, erhöht er das Drehmoment
Adresse. Das Gleiche gilt für die Rückkehr zur Fahrspur.

Die Park helfen - nach dem Auffinden einer
eine geeignete vertikale oder parallele Parklücke über Ultraschallsensoren, führt
automatisch das Fahrzeug. Der Fahrer muss Gas geben, den Gang wechseln, die Geschwindigkeit des Fahrzeugs ändern und
bremsen und beaufsichtigen den Parkvorgang.



Modern
Technik: elektromechanisches Lenkrad



Die
Die elektromechanische Servolenkung ist der Stand der Technik und kann
die in jeder modernen
Prämie Auto. Das System funktioniert ohne Hydraulik
Komponenten und spart so eine Menge Energie. Außerdem macht es
alle Servolenkungen mit Lenkeingriff sind technisch möglich. Das Lenkrad
bietet eine einstellbare Lenkgeschwindigkeit und trägt zur Stabilität des Fahrzeugs bei.
Richtung. Auf diese Weise hat der Fahrer ein sportliches Lenkgefühl und
erhält äußerst präzise, nuancierte Nachrichten von der Straße.



Ein breites Spektrum
Anwendung: elektromechanisches Progressivlenkungssystem



"Progressiv"
bedeutet, dass sich das Lenksystem in Abhängigkeit von der Einstellung unterschiedlich verhält.
Winkel des Lenkrads. Das Lenkrad und die Schaltung sind speziell für die
zu diesem Zweck. Bei einem steilen Lenkwinkel ist das Übersetzungsverhältnis geringer
und das Fahren sehr direkt. Wenn der Fahrer manövrieren muss oder
Wenn das Fahrzeug geparkt ist, genügt eine zweieinhalbfache Drehung des Lenkrads von
Ende zu Ende. Der Fahrer erlebt ein dynamischeres Fahrgefühl auf Autobahnen
durch die direktere Übertragung mit der Drehzahl. Die Unterstützung ist angepasst an die
Fahrgeschwindigkeit. Bei niedrigen Geschwindigkeiten liegt sie auf einem hohen Niveau für
Flexibilität und nimmt mit zunehmender Geschwindigkeit ab. Die elektromechanische
die Progressivlenkung ist die am weitesten verbreitete Lenkungstechnik
unter
Audi.



Die vier
κερδίζει: τετραδιεύθυνση


Mit dem Q7, η Audi παρουσίασε την τετραδιεύθυνση το 2014 και, με αυτόν τον
τρόπο, έθεσε ένα νέο πρότυπο σε σχέση με την ευελιξία. Το σύστημα μπορεί να
ρυθμίσει τις γωνίες διεύθυνσης στον μπροστινό και στον πίσω άξονα ανεξάρτητα τον
ένα από τον άλλο. Το σήμα στροφής μεταδίδεται ηλεκτρικά στον σύνδεσμο του
τιμονιού και στους ενεργοποιητές στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου μέσω ενός συστήματος
AntriebvonDraht. Σε χαμηλές ταχύτητες, οι πίσω τροχοί περιστρέφονται έως
και πέντε μοίρες στην αντίθετη κατεύθυνση των εμπρός τροχών. Αυτό μειώνει την
ακτίνα στροφής κατά περίπου ένα μέτρο και είναι ιδιαίτερα ωφέλιμο κατά τον
ελιγμό και τη στάθμευση. Ξεκινώντας με ταχύτητες περίπου 60 χλμ./ώρα, ωστόσο,
οι πίσω τροχοί ακολουθούν την κίνηση των εμπρός τροχών. Η περιστροφή έως και
δύο μοίρες στην ίδια κατεύθυνση καθιστά τη συμπεριφορά οδήγησης στον
αυτοκινητόδρομο και τις ταχύτητες ταχείας κυκλοφορίας πιο ήρεμες συνολικά και
αυξάνει τη σταθερότητα σε συνεχείς στροφές. Επιπλέον, το συγκεκριμένο σύστημα
διεύθυνσης καθιστά τα
Prämie SUV von Audi μεταξύ των πιο ευέλικτων μοντέλων στην κατηγορία τους.



Κορυφαίος
συνδυασμός: Δυναμικό τιμόνι τετραδιεύθυνσης


Μια πρόοδος στα
συστήματα διεύθυνσης, το
Dynamisch Allwheel Lenkung που είναι προαιρετικό στα Audi A6, A7 und A8, και βασικός εξοπλισμός στο S8. Αυτή τη στιγμή είναι η κορυφαία τεχνολογία μεταξύ των
συστημάτων διεύθυνσης της
Audi και συνδυάζει δυναμικό σύστημα διεύθυνσης στον μπροστινό
άξονα με σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα. Με αυτό το σύστημα, η
Audi διερευνά τα όρια του φυσικού δυνατού. Το σύστημα
προσφέρει σημαντικά οφέλη, ειδικά στο όριο. Συνδυάζει άμεση, σπορ απόκριση
διεύθυνσης με αριστοτεχνική σταθερότητα οδήγησης ή, εν συντομία: διαχείριση με
εξαιρετικά υψηλή ακρίβεια. Ο λόγος του τιμονιού αλλάζει σε εύρος από 9,5 έως
17,0 – άμεσο σε χαμηλές ταχύτητες και σταθερο σε υψηλές ταχύτητες.