In welchem Stadium befindet sich der Aston Martin Valkyrie?

Die Zusammenarbeit von Aston Martin
mit dem Rot Bull
Rennsport
, έχει βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό την βρετανική εταιρεία,
στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού αλλά και στη κατασκευή του
Hypercar von,
von
Valkyrie. Η Valkyrie
είναι η εκδοχή του Hypercar wie zum Beispiel
το έχει κατά νου η
Aston Martin, όσο πιο κοντά σε αγωνιστικό γίνεται, με εξαίρεση
einige στοιχειώδεις ανέσεις, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και auf der Straße.

 

Το 2016, στο Σαλόνι
Αυτοκινήτου της Γενεύης
, έφεραν το
Konzept
von Valkyrie. Ο πλανήτης έμεινε να το κοιτάει σαστισμένος. Ένα
αυτοκίνητο το οποίο έμοιαζε περισσότερο με αγωνιστικό της κατηγορίας
LMP1 ή με διθέσιο αγωνιστικό στο στυλ μονοθεσίου της Formel 1, παρά με αυτοκίνητο που πρόκειται να κυκλοφορήσει
auf der Straße
, όπως αυτά των ανταγωνιστών, όπως η 918
Spyder, η P1 und die LaFerrari.
Η
Aston Martin
αγνόησε τον ανταγωνισμό και ακολούθησε
a δικό της μονοπάτι. Στο μονοπάτι αυτό, ή σε κάποιο παρόμοιο, κινήθηκε και η
Mercedes Benz
mit dem AMG Eine.

Τα νούμερα που είχαν
αναφερθεί το 2016, ήταν εξωπραγματικά. Atmosphärisch κινητήρας με απόδοση 1000
Pferde
, αναλογία βάρους κοντά ή ίσως και χαμηλότερη του 1:1, σε ένα αυτοκίνητο
με άδεια για χρήση στο δρόμο, με Klimatisierung, mit ηχοσύστημα και όλα τα συναφή.
Πολλοί πίστευαν ότι δεν θα καταφέρει ποτέ η
Aston Martin
να επιτύχει τις προσδοκίες που είχε
und να «κρατήσει» τις υποσχέσεις σχετικά με τους αριθμούς γύρω από τη
Valkyrie, όχι τουλάχιστον με βάση τα δοθέντα στοιχεία.


 

Η Valkyrie wird
κατασκευαστεί σε 150 αντίτυπα. Οποιοσδήποτε ήταν ενδιαφερόμενος να την
απόκτηση, δεν είχε παρά να στείλει ένα
email ενδιαφέροντος unter
εταιρεία, και να εκδηλώσει τη πρόθεση του για την απόκτηση μίας
Valkyrie. Σαφώς, υπήρχαν πολύ συγκεκριμένα κριτήρια με βάση τα
die επιλέχθηκαν οι τυχεροί μέλλοντες ιδιοκτήτες, τα οποία βέβαια δεν δόθηκαν
ποτέ στη δημοσιότητα, με την
Aston
Martin An
δηλώνει το 2017, μίας και ερωτήθηκε πολλές φορές από τον Τύπο, πως αυτό είναι
δουλειά της ίδιας και δεν αφορά κανέναν άλλον παραπέρα.

Für 2 χρόνια, επικρατεί
σιγή πάνω από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Δεν το αναφέρει ούτε ο κατασκευαστής,
ούτε ο Τύπος. Όλοι πίστευαν πως απλά μάλλον η 
Aston Martin
δεν θα κατάφερε να ανταπεξέλθει unter
λεγόμενα της, οπότε και θα το ετοιμάσει σιωπηλά και παρασκηνιακά, εμφανίζοντας
απλά στο μέλλον το τελικό αυτοκίνητο, «στην σκιά» των τότε νέων και
εντυπωσιακών μοντέλων της. Από το φθινόπωρο του 2018 και έπειτα, κάποιοι
βρετανοί
YouTubers αποκτούν πρόσβαση στη σουίτα όπου διαμορφώνει κανείς τη
Valkyrie sein,
κάνοντας ένα εκτενές αφιέρωμα στο αυτοκίνητο και την όλη εμπειρία της αγοράς
αυτού.

Η Valkyrie αρχίζει
και πάλι να έρχεται στο προσκήνιο. Μετά από κάποιο διάστημα, οι αγοραστές καλούνται και τους δείχνεται ένα αυτοκίνητο το οποίο μοιάζει αρκετά με αυτοκίνητο παραγωγής und
όχι με
Konzept πλέον.
Φτάνουμε στο φετινό Genfer Autosalon. Την τιμητική στο
Stand von
Aston Martin
έχει ένα πολύ συγκεκριμένο μοντέλο
der
Valkyrie. Και όχι ένα που μοιάζει αρκετά με το τελικό μοντέλο
παραγωγής, αλλά η πρώτη πλήρως λειτουργική
Valkyrie. Η συγκεκριμένη είναι και το πρώτο πρωτότυπο το οποίο
θα χρησιμοποιηθεί και στις τελικές δοκιμές εξέλιξης, προτού ξεκινήσει η
Produktion
των 150 αντιτύπων που πρόκειται να κατασκευαστούν.

Dieses Mal, εν αντιθέσει με τις προηγούμενες, η Aston
Martin nicht
φέρνει μόνο ένα ολοκληρωμένο και λειτουργικό αυτοκίνητο, αλλά αρχίζει σταδιακά
να δίνει στη δημοσιότητα και στοιχεία. Η
Valkyrie ist
κατασκευασμένη 100% από ανθρακόνημα. Δεν υπάρχει ούτε ένα μέρος του πλαισίου ή
των εξωτερικών πάνελ το οποίο να είναι κατασκευασμένο από άλλο υλικό. Ωστόσο,
αυτό ήταν σχετικά αναμενόμενο. Το ενδιαφέρον κομμάτι, είναι το μηχανικό.

 

Η καρδιά του κτήνους

Ο Motor της είναι ένα
atmosphärisch
V12mit einer Kapazität 6.5
Liter
, εξελιγμένος από την
Cosworth,
έναν στενό συνεργάτη της
Aston
Martin dass
στο παρελθόν έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των αγωνιστικών μηχανικών
μερών της εταιρείας. Ο συγκεκριμένος κινητήρας, είναι μία πιο
extrem εκδοχή
αυτού που τοποθέτησαν στην
Vulkan. Abgerufen von 1000
ίππους στις 10500 σ.α.λ. und 740
Nm
ροπή στις 7000 σ.α.λ. . Ο Kutter
βρίσκεται στις 11.100 σ.α.λ. και όσοι έχουν δει το βίντεο του κινητήρα στο
δυναμόμετρο, λένε το ίδιο: Ο ήχος του θυμίζει μονοθέσιο
Formel 1 της δεκαετίας του ’90.

Στο κομμάτι των μηχανικών
μερών, πρέπει να πούμε πως η
Valkyrie,
αν και υβριδική, δεν ακολουθεί την κλασσική προσέγγιση του υβριδικού
Hypercar, όπως η 918 Spyder
von Porsche ή η P1 von Mclaren.
Ο ηλεκτροκινητήραςLeistung 160 ίππων, χρησιμεύει ως
Macht booster
για τον συμβατικό κινητήρα, σαν το σύστημα
KERS υπάρχει στη Formel 1. Η προσέγγιση και η λογική πίσω από το σύστημα είναι
ανάλογη με αυτή που εφάρμοσε η
Ferrari
unter LaFerrari. Έχει υποστηρικτικό ρόλο. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι
κατασκευή, καρπός συνεργασίας ανάμεσα στη
Rot
Bull Applied
Technologien
die Integral Powertrain Ltd και την κροατική Rimac.

Die Projekt Weiter
να προχωρά και φαίνεται να είναι πολλά υποσχόμενο. Μένει να δούμε πότε θα
ολοκληρωθεί και ποιο είναι το τελικό αποτέλεσμα αυτού του εκτενούς προγράμματος
εξέλιξης. Το μόνο σίγουρο είναι, πως δεν θα αφήσει κανέναν απογοητευμένο (εκτός από εμάς που δεν μπορούμε να την αγοράσουμε)…