Ένα πρόβλημα στον σένσορα του ABS του αριστερού εμπρόσθιου τροχού προκάλεσε το μπλοκάρισμα και την έξοδο του Koenigsegg One:1 τη Δευτέρα, στο Nurburgring, την ώρα που προσπαθούσε να σπάσει το ρεκόρ της “Πράσινης Κόλασης”.
Ο Σουηδός κατασκευαστής λέει πως ο σένσορας παρουσίασε δυσλειτουργία ακριβώς πριν ο οδηγός “πέσει” στα φρένα. Και, παρότι είχε ανάψει το σχετικό λαμπάκι στο καντράν, ο οδηγός, ο οποίος φόραγε κράνος, δεν το είδε, ενώ δεν παρατήρησε την αλλαγή στο φρενάρισμα καθώς ήταν στο… κυνήγι του χρόνου.
Ήδη, η Koenigsegg, παρότι χαρακτηρίζει “ατυχία” και “εξαιρετικά σπάνια” τη βλάβη θα προχωρήσει σε αλλαγή του software, κυρίως σε ό,τι αφορά το σύστημα έγκαιρης ειδοποίησης του οδηγού.
Στο μεταξύ, σιγά- σιγά ξαναρχίζει η επισκευή του ενός από τα επτά υπάρχοντα One:1, που είχε την έξοδο από την πίστα. Η επισκευή αναμένεται να κρατήσει περισσότερους από 6 μήνες, οπότε και θα επιστρέψει στην “Πράσινη Κόλαση”, κυνηγώντας το ρεκόρ της Porsche 918 Spyder κατά κύριο λόγο και, γιατί όχι, το ρεκόρ γύρου όλων των εποχών στο Ring.
Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…
Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…
DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...
Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...
Die europäischen Automobilhersteller haben auf die Verlangsamung der Verkäufe von reinen...
Ford Performance freut sich, heute seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt zu geben,...