Die Bewegung auf der Straße leben
Peugeot 208

Wir fahren Peugeot 208 Facelift Hybrid GT 100 PS: Das Wesentliche

Με την προσθήκη των ήπιων υβριδικών συνόλων, ολοκληρώνεται η γκάμα του δημοφιλούς μοντέλου

Welche Note geben Sie ihm?3 Bewertungen
8.9
7

Η θετική αποδοχή των υβριδικών μοντέλων στο κοινό, έκανε απαραίτητη την προσθήκη ανάλογων εκδόσεων για το Best – Seller της Peugeot, το 208, οι οποίες με αφορμή το πρόσφατο Facelift του μοντέλου, συμπλήρωσαν την γκάμα του. Στο Topspeed.gr είχαμε την ευκαιρία να συμβιώσουμε και να οδηγούμε για μια εβδομάδα την βασική υβριδική έκδοση των 100 ίππων, Peugeot 208 Facelift Hybrid στην πιο δυναμική έκδοση GT.

Ο «μύθος» των αστικών GTi

Η γαλλική εταιρεία έχτισε έναν μύθο στα αστικά hatcback επιδόσεων, ξεκινώντας από το 1984 και το 205 GTi έως το θρυλικό 205 Rallye, έως των αγωνιστικών καταβολών 205 Turbo 16 (T16), το οποίο αποτέλεσε την έκδοση παραγωγής του ομώνυμου αγωνιστικού του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι. Από τότε τα «καυτά» μικρά hatchback πλαισίωναν τις συμβατικές εκδόσεις των μικρών Peugeot, απευθυνόμενα σε ένα νεαρότερο κοινό.

Όσον αφορά το 208 GT της δοκιμής μας, οι αγωνιστικές καταβολές περιορίζονται στην πιο δυναμική εξωτερική εμφάνιση, καθώς τα 100 άλογα είναι λίγα για να θεωρηθεί Sport.

Φρέσκος αέρας

Η γαλλική εταιρεία ανανέωσε το μικρό της μοντέλο στα σημεία, επικαιροποιώντας το σύμφωνα με το νέο Family Look της Peugeot, δίνοντας φρέσκο αέρα.

Ειδικότερα το μπροστινό μέρος χαρακτηρίζεται από την μεγάλη μάσκα, πλέον στο χρώμα του αμαξώματος, που φιλοξενεί στο κέντρο το νέο έμβλημα της Peugeot και πλαισιώνεται από νέους μεμονωμένους πλέον ορθογώνιους προβολείς, καθώς τα Matrix led φωτιστικά σε σχήμα «νύχια του λέοντα» είναι τώρα μεμονωμένα, στον προφυλακτήρα, δίνοντας μία εντυπωσιακή εικόνα.

Το προφίλ αποτυπώνει μια συμπαγή hatchback και δυναμική σιλουέτα, η οποία ειδικά στην έκδοση GT τονίζεται από τα μαύρα γυαλιστερά προστατευτικά στους θόλους των τροχών.

Το πίσω μέρος αποπνέει πιο έντονη αίσθηση δυναμισμού. Το ενιαίο φωτιστικό σώμα διαθέτει νέα led γραφικά σε σχήμα «νυχιών λέοντα» ενώ νέος είναι και ο προφυλακτήρας.

Weltraum

Αναμφίβολα στα σύγχρονα Peugeot ξεχωρίζει η χαρακτηριστική καμπίνα με αιχμή του δόρατος το i Cockpit, δίνοντας έναν φουτουριστικό και διαστημικό αέρα.

Το ταμπλό είναι απόλυτα οδηγοκεντρικό, δύο επιπέδων με την οθόνη των 10 ιντσών, του συστήματος πολυμέσων, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay, να έχει αισθητική τάμπλετ. Εντυπωσιακός είναι ο ψηφιακός 3D πίνακας οργάνων, επίσης 10 ιντσών, πίσω από το όμορφο μικρό τιμόνι, ο οποίος διαθέτει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Κεντρικά στην κονσόλα υπάρχουν οι απαραίτητες θήκες, ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου και ο διακόπτης για την επιλογή του προφίλ οδήγησης, ο οποίος βρίσκεται αρκετά πίσω με τον οδηγό να ξεχνάει πως υπάρχει.

Οι συμπαγείς διαστάσεις και η σχεδίαση, έχουν περιορίσει, ωστόσο την εργονομία και την πρακτικότητα.

Τα ημιμπάκετ καθίσματα παρέχουν καλή και ικανοποιητική πλευρική στήριξη του σώματος των επιβατών. Το πίσω μέρος αδικείται από την εξωτερική σχεδίαση με αποτέλεσμα να δείχνει κλειστοφοβικό και σκοτεινό.

Ο όγκος του χώρου αποσκευών αγγίζει τα 387 λίτρα, ενώ με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα φτάνει τα 1163 lt.

Αυτό που έλειπε

Κάτω από το καπό του 208 Hybrid φιλοξενείται ο γνωστός τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας της Stellantis των 1.2 λίτρων της οικογένειας PureTech απόδοσης 100 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 205 Nm στις 1.750 σ.α.λ, ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (e-DCS6), στο οποίο ενσωματώνεται ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 28 Pferde und 55 Nm που τροφοδοτείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 0,9 kWh και λειτουργεί στον κύκλο Miller, δινοντας το πλεονέκτημα να κινείται ως πλήρως υβριδικό, παρά το γεγονός πως πρόκειται για ήπιο υβριδικό σύνολο, το οποίο έλειπε από τη γκάμα.

Με επίκεντρο τις αστικές ανάγκες

Η δυναμική εμφάνιση και οι συμπαγείς διαστάσεις υπόσχονται μια ενδιαφέρουσα οδηγική συμπεριφορά, την οποία εξετάσαμε σε κάθε δυνατή συνθήκη και δίκτυο.

In der Stadt βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον, βάζοντας στο επίκεντρο την ικανοποίηση των αστικών μεταφορικών αναγκών. Είναι ευέλικτο, θρασύ και νευρικό, ικανοποιώντας και το πιο απαιτητικό κοινό, ενώ διαθέτει καλή ορατότητα χάρη στο κοντό καπό.

Στο ορεινό και επαρχιακό δίκτυο αποκαλύπτει το προσεγμένο στήσιμο. Η ανάρτηση είναι σκληρή, αλλά δεν θα προβληματίσει με τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το σύστημα διεύθυνσης ακριβέστατο. Ωστόσο, παρά η δυναμική εικόνα του, περιορίζεται μόνο στην εμφάνιση, καθώς τα 100 άλογα δεν αναλογούν σε σπορτίφ συμπεριφορά, αλλά θα κινηθεί αξιοπρεπέστατα και ευχάριστα.

Auf der Autobahn κινείται ως ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση ανάλογη αυτοκινήτων από μεγαλύτερες κατηγορίες, αφήνοντας θετικές εντυπώσεις.

Allgemein το ήπια υβριδικό 208 αφήνει καλές εντυπώσεις, με την ελαστικότητα του κινητήρα, την ικανοποιητική και ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Διαθέτει τρία προφίλ οδήγηση. Το ECO, ιδανικό για κίνηση στην πόλη, το οποίο μειώνει την κατανάλωση, αλλά και την διαθέσιμη ισχύ. Το Normal για χαλαρή οδήγηση με πλήρη ισχύ και το Sport, το οποίο αλλάζει την χαρτογράφηση του κινητήρα, αποδίδοντας τα μέγιστα. Η μέση συνδυασμένη κατανάλωση άγγιξε τα 6,8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα.

Νεανική αποδοχή

Με το ανανεωμένο 208 η Peugeot εξαργυρώνει το άνοιγμα και την αποδοχή που έχει από το νεαρότερο ηλικιακά κοινό, το οποίο έλκεται από τα δυναμικά Hatchback και κινείται κυρίως εντός του αστικού ιστού.

Υψηλό αντίτιμο

Στους τιμοκαταλόγους η Peugeot προφέρει το υβριδικό 208 από 24.100€ στην βασική εξοπλιστική έκδοση Active, ενώ στην έκδοση GT της δοκιμής μας, το αντίτιμο ανεβαίνει στα 30.200€.

Technische Merkmale

AMAXOMA

Presse

Schrägheck

Sitze

5

Türen

5

VERBRAUCH - EMISSIONEN - SUBVENTIONEN

Μέση συνδυασμένη καυσίμου (WLTP)

4.5-4.7 l/100 km

CO2-Emissionen (WLTP)

101-105 g/km

Kraftstofftyp

Benzin

Beschleunigung 0 - 100 km/h

9.8 δευτ

Maximale Geschwindigkeit

193 km/h

Abgasspezifikationen

Euro 6d

Verhältnis Gewicht/Leistung

11.8 κιλά/Hp, 85.1 Hp/τόνος

Verhältnis Gewicht/Drehmoment

5.7 κιλά/Nm, 174.5 Nm/τόνος

MOTOR

Strom

100 Hp @ 5500 σ.α.λ.

Leistung pro Liter Hubraum

83.4 Hp/l

Nenndrehmoment des Motors

205 Nm @ 1750 σ.α.λ.

Anordnung der Motoren

Vorwärts, quer

Motormodell/Code

HN09

Motorgehäuse

1199 cm3

Anzahl von Zylindern

3

Konfiguration des Motors

In Serie

Anzahl der Ventile pro Zylinder

4

Kraftstoffeinspritzsystem

Direktes Sprühen

Motorabsaugung

Turbolader , Ladeluftkühler

Συστήματα κινητήρα

Φίλτρο σωματιδίων

BATTERIE

Brutto-Batteriekapazität

0.89 kWh

Καθαρή (χρησιμοποιήσιμη) χωρητικότητα μπαταρίας

0.43 kWh

Spannung der Batterie

48 V

Batterietechnik

Lithium-Ionen (Li-Ion)

GRÖSSE UND GEWICHT

Gewicht

1175 κιλά

Maximales Gewicht

1670 κιλά

Maximale Nutzlast

495 κιλά

Mindestvolumen des Gepäckraums

387 l

Maximales Volumen des Gepäckraums

1163 l

Zulässige Anhängelast mit Bremsen (12%)

1200 κιλά

ABMESSUNGEN

Länge

4055 mm

Breite

1745 mm

Höhe

1430 mm

Radstand

2540 mm

Vorwärtsspur

1500 mm

Zurück Spur

1500 mm

Stütze vorne

825 mm

Rückenstütze

690 mm

ARCHITEKTUR

Bewegung

Στον μπροστινό άξονα

Anzahl der Gänge und Art des Getriebes

6 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων

Vordere Federung

Ανεξάρτητη τύπου McPherson

Hintere Federung

Ελαστικός δόκος

Vordere Bremsen

Δίσκοι , 283×26 mm

Hintere Bremsen

Δίσκοι , 249×10 mm

Hilfssysteme

ABS (Anti-Blockier-Bremssystem)

Art der Adresse

Management chukrania (mit Zähnen)

Lenkung

Elektrisches Lenkrad

Räder

195/55 R16 H ή 205/45 R17 H

Fotogalerie

Peugeot 208
Schlussfolgerung
Η Peugeot με την προσθήκη της ήπιας υβριδικής έκδοσης του 208 ολοκληρώνει τη γκάμα του δημοφιλούς hatchback με ένα απαραίτητο κινητήριο σύνολο. Το αυτοκίνητο αποδείχτηκε ιδιαίτερα ευχάριστο και δυναμικό, ευέλικτο και ιδανικός μεταφορικός «σύντροφος» για την καθημερινότητα και την αστική μετακίνηση και αρκετά δυναμικό και μοντέρνο σε στυλ. Η χαμηλή κατανάλωση είναι από τα κυριότερα πλεονεκτήματα του, ενώ μελανό σημείο είναι η αλμυρή τιμή που στην έκδοση GT βρίσκεται πάνω από το ψυχολογικό φράγμα των 30.000€.
Interieur & Zweckmäßigkeit
6.4
Laufende Ausgaben
8.3
Verhalten im Straßenverkehr
7.4
Leistung
6.8
Spaßfaktor
6.8
Preis-Leistungs-Verhältnis
7.1
Komfort
6.4
Welche Note geben Sie ihm?3 Bewertungen
8.9
SYN
Äußeres Erscheinungsbild
Κατανάλωση
Φουτουριστικό εσωτερικό
Rollende Qualität
PLEEN
Εργονομία - Πρακτικότητα - Χώροι
Preis
7