Η είσοδος της Ford στην κατηγορία των B-SUV έγινε με την αναβίωση του ονόματος Puma, αλλά με μια εμφάνιση που παραπέμπει περισσότερο σε Sport Crossover παρά σε SUV! Στην εβδομαδιαία συμβίωση μαζί του, είχαμε στην κατοχή μας την πιο δημοφιλή έκδοση του μικρού Crossover της αμερικανικής εταιρείας!
Treffen Sie
Το όνομα Puma, στην ιστορία της Ford είναι γνωστό ως το μικρό Coupé της εταιρείας, που παρουσιάστηκε το 1997 και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2003 χωρίς να υπάρξει άμεσος αντικαταστάτης! Ωστόσο 22 χρόνια αργότερα, η Ford αναβίωσε το όνομα αυτό το 2019… πλέον με Crossover αισθητική, αλλά με σαφή σπορτίβ προσανατολισμο, σε μια προσπάθεια να προσεγγίσει τη φυσική εξέλιξη του μοντέλου, στην σύγχρονη εποχή!
Externes Design
Η Ford θέλησε να ξεφύγει από τα καθιερωμένα σχέδια των B-SUV, λανσάροντας ένα διαφορετικό αμάξωμα με σπορτίφ σιλουέτα, φλερτάροντας με την υποκατηγορία των Coupé-SUV!
Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη μάσκα, που θυμίζει στόμα καρχαρία και πλαισιώνεται από τα οβάλ φωτιστικά σώματα με γραφικά LED, τα οποία βρίσκονται στο πάνω μέρος του καπό, με ανασηκωμένα τα φτερά, προσδίδοντας του μια επιθετική, αλλά όμορφη εικόνα!
Το μεγαλύτερο σχεδιαστικό ενδιαφέρον παρουσιάζει το προφίλ του αυτοκινήτου, το οποίο χαρακτηρίζεται από καμπύλες κυματιστές γραμμές και μυώδεις επιφάνειες! Η χαμηλά τοποθετημένη οροφή δεν θυμίζει SUV, ενώ παράλληλα ενισχύει την σπορ αίσθηση! Η σιλουέτα από το πλάι αποτυπώνει ένα αιλουροειδές έτοιμο για επίθεση, πρεσβεύοντας με τον καλύτερο τρόπο το προσωνύμιο «Puma»!
Στο πίσω μέρος πρωταγωνιστούν οι καθαρές και λιτές γραμμές με την οροφή να τελειώνει σε μια διακριτική αεροτομή. Η πέμπτη πόρτα είναι ελαφρά κεκλιμένη, σφραγίζοντας τον σπορτίφ χαρακτήρα του αυτοκινήτου και ενσωματώνει τα όμορφα πίσω φωτιστικά σώματα σε οβάλ σχήμα με γραφικά LED!
Intern
Η αμερικανική εταιρεία επιμελήθηκε την καμπίνα με καλής ποιότητας μαλακά υλικά, καλό φινίρισμα και συναρμογή. Σχεδιαστικά δεν έχει κάνει την υπέρβαση, καθώς επέλεξε απλές και λιτές γραμμές, που συνθέτουν ένα όμορφο σύνολο!
Κεντρικά δεσπόζει η οθόνη των 8 ιντσών του εύχρηστου συστήματος πολυμέσων SYNC 3 συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay, ενώ πίσω από τιμόνι βρίσκεται ο ευανάγνωστος ψηφιακός πίνακας οργάνων σε οθόνη TFT 12,3 ιντσών. Αυτό που μας άρεσε με το πάτημα του Start button, για άνοιγμα ή κλείσιμο του κινητήρα, ήταν το ψηφιακό γραφικό ενός πούμα που εμφανίζεται στο καντράν!
Ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα βρίσκονται οι διακόπτες για τα προγράμματα οδήγησης, ενώ ξεχωρίζουν ο όμορφος επιλογέας ταχυτήτων του μηχανικού κιβωτίου και το κλασικό χειρόφρενο! Πίσω από αυτά, βρίσκονται οι ποτηροθήκες και ένα διακριτικό υποβραχιόνιο.
Εξαιρετικά σε αίσθηση είναι τα ημιμπάκετ καθίσματα, που παρέχουν πολύ καλή στήριξη του σώματος των επιβατών!
Ο χώρος αποσκευών από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία είναι 456 lt, ενώ με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1.216 λίτρα!
Fahrgestell
Κίνηση παίρνει από τον γνώριμο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα του 1.0 λίτρου τεχνολογίας ecoboost που αποδίδει 125 ίππους στις 6.000 σ.α.λ και 210 Nm ροπής στις 1750 σ.α.λ. Παράλληλα διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα 48Volt, το οποίο αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 11,5kW που έχει τον ρόλο της μίζας και της γεννήτριας και αναλαμβάνει να φορτίσει την μπαταρία 48V ιόντων λιθίου (Li-Ion) χωρητικότητας 10Ah.
Unterwegs
Είναι γεγονός πως η Ford έχει επενδύσει πολύ στο Puma, το οποίο το εξαργυρώνει με την επιτυχία που γνωρίζει ως Best – Seller! Η οδήγηση του σε πραγματικές συνθήκες αποτυπώνει τους λόγους για τους οποίους έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού! Ας το γνωρίσουμε!
In der Stadt το αστικό Crossover της Ford κινείται με ευελιξία! Ο όγκος και η σιλουέτα του αυτοκινήτου δεν θυμίζουν SUV, στοιχεία που το καθιστούν ευκολοδήγητο και φιλικό για καθημερινή χρήση σε αστικό περιβάλλον! Σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης, το πρόγραμμα οδήγησης ECO, απενεργοποιεί τον έναν κύλινδρο, δουλεύοντας με μικρότερη ισχύ, μειώνοντας την κατανάλωση!
Im Netz für die Berggebiete und den ländlichen Raum το Ford Puma 1.0 Ecoboost mHEV ST Line δεν θυμίζει σε τίποτα SUV, αντιθέτως η αίσθηση συγκλίνει περισσότερο σε Hot Hatchback. Το αυτοκίνητο «πατάει» πολύ καλά στον δρόμο, στρίβει σαν διαβήτης, διαθέτοντας μια ήπια παιχνιδιάρικη οδηγική συμπεριφορά! Σύμμαχος για αυτό το αποτέλεσμα το χαμηλό κέντρο βάρους του αυτοκινήτου! Επιπλέον, το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων με κοντές σχέσεις, λειτουργεί εξαιρετικά, ανεβάζοντας τα επίπεδα απόλαυσης, ιδίως εάν η οδήγηση συνδυαστεί με το πρόγραμμα οδήγησης «Sport», το οποίο αλλάζει την χαρτογράφηση του κινητήρα και της απόκρισης του γκαζιού, πετυχαίνοντας την μέγιστη απόδοση!
Auf der Autobahn αναδεικνύεται το στιβαρό πλαίσιο και η πολύ καλή ηχομόνωση σε συνδυασμό με την ποιότητα κύλισης. Το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες, δημιουργώντας αίσθηση ασφάλειας στη διάρκεια του ταξιδιού!
Allgemein η Ford έχει εφοδιάσει το Puma με 5 εξελιγμένα προγράμματα οδήγησης. Normal, Eco, Sport, ολισθηρό οδόστρωμα και χώμα. Παρόλο που δεν διαθέτει τετρακίνηση, το μπλε οβάλ έχει φροντίσει, ώστε το Puma να μην υστερεί πουθενά! Είχαμε την τύχη να το οδηγήσουμε με καταρρακτώδη βροχή και σε ολισθηρό οδόστρωμα. Με το αντίστοιχο πρόγραμμα αυξάνονται τα επίπεδα πρόσφυσης, και κατ’ επέκταση η ενεργητική ασφάλεια! Κατά τον ίδιο τρόπο λειτουργεί και το πρόγραμμα για χωμάτινες διαδρομές! Να μην ξεχνάμε πως δεν είναι ένα Off – Road όχημα, και η επιλογή αυτού του προφίλ οδήγησης αφορά ήπιους και πατημένους χωματόδρομους! Συνολικά, η μέση κατανάλωση της δοκιμής του Ford Puma 1.0 Ecoboost mHEV ST Line, άγγιξε τα 7.5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα!
Für wen sie bestimmt ist
Η Ford με το Puma προσπάθησε να διεισδύσει στο μέρος του καταναλωτικού κοινού, με αυξημένες ανάγκες, το οποίο ωστόσο δεν έλκεται από τα παραδοσιακά SUV. Έτσι, επέλεξε να κατασκευάσει ένα σπορτίφ crossover, κατάλληλο για εξορμήσεις, ιδανικό για νέους σε ηλικία οικογενειάρχες, που δεν συμβιβάζονται με τα καθιερωμένα και η οδηγική απόλαυση για αυτούς είναι αδιαπραγμάτευτη!
Preis
Η τιμή του Ford Puma 1.0 ecoboost mHEV, με τους 125 ίππους και το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ξεκινάει από την άκρως ανταγωνιστική τιμή των 24.994€ στην έκδοση Titanium. Η έκδοση ST-Line της δοκιμής ξεκινάει από 26.313 €
Technische Merkmale
AMAXOMA |
|
Presse |
SUV , Crossover |
Sitze |
5 |
Türen |
5 |
VERBRAUCH - EMISSIONEN - SUBVENTIONEN |
|
Κατανάλωση καυσίμου – Μικτός κύκλος |
4.3 l/100 km |
Εκπομπές CO2 |
97-99 g/km |
Kraftstofftyp |
Benzin |
Beschleunigung 0 - 100 km/h |
9.8 δευτ |
Maximale Geschwindigkeit |
191 km/h |
Abgasspezifikationen |
Euro 6d-ISC-FCM |
Verhältnis Gewicht/Leistung |
10.2 κιλά/Hp, 97.7 Hp/τόνος |
Verhältnis Gewicht/Drehmoment |
6.1 κιλά/Nm, 164.1 Nm/τόνος |
MOTOR |
|
Strom |
125 Hp @ 6000 σ.α.λ. |
Leistung pro Liter Hubraum |
125.1 Hp/l |
Nenndrehmoment des Motors |
210 Nm @ 1750 σ.α.λ. |
Anordnung der Motoren |
Vorwärts, quer |
Motormodell/Code |
B7JA, B7JB |
Motorgehäuse |
999 cm3 |
Anzahl von Zylindern |
3 |
Διαμόρφωση |
In Serie |
Anzahl der Ventile pro Zylinder |
4 |
Kraftstoffeinspritzsystem |
Direktes Sprühen |
Motorabsaugung |
Turbolader , Ladeluftkühler |
Mechanismus der Gasverteilung |
DOHC |
Kapazität des Motoröls |
4.6 l |
GRÖSSE UND GEWICHT |
|
Gewicht |
1280 κιλά |
Maximale Nutzlast |
485 κιλά |
Mindestvolumen des Gepäckraums |
456 l |
Maximales Volumen des Gepäckraums |
1216 l |
Maximale Belastung |
50 κιλά |
Zulässige Anhängelast mit Bremsen (12%) |
1100 κιλά |
Maximale Stützlast |
75 kg |
ABMESSUNGEN |
|
Länge |
4186 mm |
Πλάτος συμπεριλαμβανομένων των καθρεπτών |
1930 mm |
Höhe |
1536 mm |
Radstand |
2588 mm |
Stütze vorne |
850-856 mm |
Rückenstütze |
748-763 mm |
Entfernung vom Boden |
164-166 mm |
Minimaler Drehdurchmesser (Drehdurchmesser) |
10.3-10.6 m |
ARCHITEKTUR |
|
Bewegung |
Bewegung auf den Vorderrädern |
Anzahl der Gänge und Art des Getriebes |
6 ταχύτητες, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων |
Vordere Bremsen |
Scheiben |
Hintere Bremsen |
Scheiben |
Hilfssysteme |
ABS (Anti-Blockier-Bremssystem) |
Art der Adresse |
Management chukrania (mit Zähnen) |
Räder |
205/65 R16 ή 215/55 R17 |
Fotogalerie