Ως το πρώτο Peugeot της νέας εποχής, το 308 λανσάρει την αλλαγή εταιρικής κουλτούρας, για τη γαλλική εταιρεία, η οποία θα χαρακτηρίζει ολόκληρη την μελλοντική της γκάμα! Η καθιερωμένη εβδομαδιαία συνύπαρξη μαζί του, αποκαλύπτει ποσό έχει αναβαθμιστεί!
Treffen Sie
Η ονοματοδοσία της Peugeot είναι διαχρονικά γνωστή. Ο πρώτος αριθμός δείχνει την κατηγορία, το 0 ουσιαστικά είναι ο κύκλος που έμπαινε η μανιβέλα στα πρώτα μοντέλα, μεταξύ των δύο αριθμών, ο οποίος καθιερώθηκε ως μηδέν, όταν σταμάτησε η χρήση της ενώ ο τελευταίος αριθμός σηματοδοτούσε τη γενιά του μοντέλου! Πλέον όλα τα μοντέλα σταμάτησαν στο 8 σε κάθε γενιά! Έτσι και το 3 – 0 – 8 μετράει ήδη την τρίτη γενιά, ενώ συνολικά πρόκειται για τη δέκατη γενιά ενός μικρομεσαίου Peugeot. Η πρώτη γενιά παρουσιάστηκε το 2007 και έμεινε στη παραγωγή έως το 2013 πουλώντας συνολικά 1.251.700 μονάδες! Η δεύτερη γενιά παρουσιάστηκε το 2013 και αντικαταστάθηκε το 2021 από το τρέχον μοντέλο, το οποίο δοκιμάζουμε στην βενζινοκίνητη έκδοση!
Externes Design
Στιλιστικά, η γαλλική εταιρεία έχει προσδώσει στο μικρομεσαίο της μια επιβλητική εμφάνιση, η οποία ξεκινάει από το μπροστινό μέρος και επεκτείνεται σε ολόκληρο το αμάξωμα!
Ειδικότερα, η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα φιλοξενεί το νέο έμβλημα της γαλλικής εταιρείας και πλαισιώνεται από τους λεπτούς και άγριους led προβολείς που εκτείνονται ανοδικά, ενώ τα φλας εκτείνονται προς τα κάτω σαν κυνόδοντες, δημιουργώντας την αίσθηση πως πρόκειται για ένα λιοντάρι που βρυχάται!
Το προφίλ αποτυπώνει μια ενδιαφέρουσα σιλουέτα με καθαρές γραμμές και μυώδεις επιφάνειες. Κύριο χαρακτηριστικό το μακρύ ρύγχος που ενισχύει τον δυναμισμό του μοντέλου. Οι πίσω θόλοι των τροχών φουσκώνουν ομαλά, θυμίζοντας επίσης λιοντάρι που κάθεται!
Το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από τους λεπτούς προβολείς, που ενώνεται στο κέντρο και πλαισιώνονται από μία λεπτή πτύχωση περιμετρικά τους! Ωστόσο ο δυναμισμός εκπέμπεται με την κάθετη πέμπτη πόρτα και τον φουσκωμένο προφυλακτήρα με τα νίκελ τραπεζοειδή πλαίσια στις δύο πλευρές που θυμίζουν εξατμίσεις!
Συνολικά διαθέτει πολύ δυναμική σχεδίαση, η οποία ενισχύεται από το χαμηλό αμάξωμα, προβάλλοντας τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου!
Intern
Η γαλλική εταιρεία έχει επιμεληθεί ιδιαίτερα την καμπίνα, η οποία διαθέτει υψηλής ποιότητας υλικών και συναρμογής σε συνδυασμό με το ξεχωριστό ντιζαϊνάτο στιλ!
Ειδικότερα, το ταμπλό διαθέτει μια μινιμαλιστική προσέγγιση. Οι ψηλά τοποθετημένοι αεραγωγοί και το μικρό αναλογικά τιμόνι, δίνουν μια διαστημική εικόνα. Χαρακτηριστικός είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων i-cockpit 3D με οθόνη τρισδιάστατης απεικόνισης των πληροφοριών 10 ιντσών πίσω από τιμόνι, που μοιάζει σαν να αναδύεται μέσα από το ταμπλό!
Κεντρικά δεσπόζει η αναβαθμισμένη εκδοχή του i–cockpit με οθόνη επίσης 10 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, συμβατού με Apple AirPlay και Android Auto! Η ψηφιοποίηση της καμπίνας φτάνει στο μέγιστο βαθμό με τα i-toggles, τους διακόπτες αφής που αντικαθιστούν τους κλασικούς!
Η πλατιά κεντρική κονσόλα όχι μόνο προσδίδει μία Glamour πολυτέλεια, αλλά είναι και εργονομική, αφού διαθέτει άπλετες θήκες για αντικείμενα. Επίσης ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου , όπως και ο διακόπτης επιλογής προφίλ οδήγησης, είναι τοποθετημένοι με τόσο κομψό τρόπο, δίνοντας μια νότα υψηλής αισθητικής!
Το φινίρισμα είναι από αφρώδες μαλακά υλικά, ύφασμα Alcantara και διακοσμητικές λεπτομέρειες αλουμινίου! Αξιοσημείωτος είναι ο ατμοσφαιρικός LED φωτισμός με 8 διαφορετικές αποχρώσεις!
Τα ημιμπάκετ καθίσματα προσφέρουν εξαιρετική στήριξη του σώματος των επιβατών, παρέχοντας ταυτόχρονα υψηλό επίπεδο άνεσης!
Ο χώρος αποσκευών είναι 412 λίτρα, ωστόσο με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αγγίζει τα 1.323!
Fahrgestell
Η καρδιά του Peugeot 308 είναι ο γνωστός τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1.2 λίτρων της οικογένειας Puretech, στην ισχυρή έκδοση που αποδίδει 130 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 230 Nm/1.750 σ.α.λ, ο οποίος συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων EAT8.
Unterwegs
Τόσο η δυναμική εμφάνιση, όσο και τα χαρακτηριστικά του κινητήρα, προϊδεάζουν για ένα αυτοκίνητο με έντονο χαρακτήρα! Η οδηγική εμπειρία, σε κάθε δυνατή συνθήκη, σφραγίζει τις εντυπώσεις!
In der Stadt κινείται ως ένα τυπικό μικρομεσαίο αυτοκίνητο. Η καθημερινή χρήση στον αστικό ιστό δεν θα προβληματίσει, όντας ευκολοδήγητο με ακτίνα στροφή 10.51 μέτρα. Η κατανάλωση εντός πόλης αγγίζει τα 8.0 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα!
Το ορεινό και επαρχιακό δίκτυο είναι το καλύτερο περιβάλλον για να απολαύσει ο οδηγός τον έντονο οδηγικό χαρακτήρα του νέου Peugeot 308. Οι 130 ίπποι και τα 230 Nm ροπής, του παρέχουν την απαιτούμενη δύναμη και σε συνάρτηση με το στιβαρό πλαίσιο και την ρύθμιση της ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων κάνουν την οδήγηση διασκεδαστική σε αναβάσεις… και σε καταβάσεις χάρη στα ισχυρά φρένα! Ιδιαίτερα με την επιλογή του προφίλ «σπορ» το αυτοκίνητο γίνεται ιδιαίτερα ευχάριστο, αλλάζοντας την χαρτογράφηση του κινητήρα, ενώ παράλληλα η ανάρτηση γίνεται πιο σφιχτή!
Auf der Autobahn αναδεικνύεται η εξαιρετική ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες! Σε αυτό συντελεί και η αεροδυναμική απόδοση με χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0.28 Cd!
Allgemein το νέο Peugeot 308 διαθέτει οδηγοκεντρική και σπορτίβ συμπεριφορά! Η πυκνή κλιμάκωση του ομολογουμένως γρήγορου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, διαχέει ομαλά τη δύναμη στους εμπρός τροχούς! Η σκληρή ανάρτηση θα θυσιάσει μέρος της άνεσης των επιβατών, βελτιώνοντας ωστόσο αισθητά το κράτημα του αυτοκινήτου, ιδιαίτερα στις στροφές! Διαθέτει τρία προφίλ οδήγησης. Το ECO, το οποίο είναι ιδανικό για την πόλη, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου. Το Normal το οποίο επικεντρώνεται στην καθημερινή χρήση και το Sport, το οποίο αναδεικνύει την δυναμική φύση του νέου Peugeot 308. Η συνολική μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας άγγιξε τα 8.2 λίτρα / 100 χιλιόμετρα!
Für wen sie bestimmt ist
Το νέο Peugeot 308 δείχνει μοντέρνο, με δυναμική οδηγική συμπεριφορά, οδηγοκεντρική φιλοσοφία και επιβλητικό στιλ! Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά στοχεύουν κυρίως σε νεανικό κοινό και νέους οικογενειάρχες! Αλλά και όσους παραμένουν λάτρεις της σπορ και συναρπαστικής οδήγησης!
Preis
Η έκδοση με τον 1.2 λίτρων Puretech των 130 ίππων με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ξεκινάει από τα 26.500 €, ενώ με το αυτόματο κιβώτιο EAT 8 της δοκιμής μας, αντίστοιχα από τα 29.800 €!
Technische Merkmale
AMAXOMA |
|
Presse |
Schrägheck |
Sitze |
5 |
Türen |
5 |
VERBRAUCH - EMISSIONEN - SUBVENTIONEN |
|
Durchschnittlicher kombinierter Kraftstoffverbrauch (WLTP) |
5.8 l/100 km |
Εκπομπές Co2 (WLTP) |
130 g/km |
Επιτάχυνση |
9.6 δευτ. |
Μέγιστη Ταχύτητα |
210 km/h |
Kraftstofftyp |
Benzin |
Abgasspezifikationen |
Euro 6,3 |
Verhältnis Gewicht/Leistung |
9.9 κιλά/Hp, 100.9 Hp/τόνος |
Verhältnis Gewicht/Drehmoment |
5.6 κιλά/Nm, 178.4 Nm/τόνος |
MOTOR |
|
Strom |
130 PS bei 5500 U/min. |
Leistung pro Liter Hubraum |
108,4 Hp/l |
Drehmoment |
230 Nm @ 1750 U/min |
Anordnung der Motoren |
Vorwärts, quer |
Motormodell/Code |
HNS EB2DTS |
Motorgehäuse |
1199 cm3 |
Anzahl von Zylindern |
3 |
Konfiguration des Motors |
In Serie |
Durchmesser des Zylinders |
75 mm |
Weg des Impfstoffs |
90.5 mm |
Grad der Kompression |
10.5 |
Anzahl der Ventile pro Zylinder |
4 |
Kraftstoffeinspritzsystem |
Direktes Sprühen |
Motorabsaugung |
Turbolader , Ladeluftkühler |
Mechanismus der Gasverteilung |
DOHC |
Kapazität des Motoröls |
3.5 l |
GRÖSSE UND GEWICHT |
|
Gewicht |
1289 κιλά |
Mindestvolumen des Gepäckraums |
412 l |
Maximales Volumen des Gepäckraums |
1323 l |
Fassungsvermögen des Kraftstofftanks |
52 l |
ABMESSUNGEN |
|
Länge |
4367 mm |
Breite |
1852 mm |
Höhe |
1444 mm |
Radstand |
2675 mm |
Vorwärtsspur |
1559 mm |
Zurück Spur |
1553 mm |
Stütze vorne |
904 mm |
Rückenstütze |
788 mm |
Entfernung vom Boden |
140 mm |
Widerstandskoeffizient (Cd) |
0.28 |
Minimaler Drehdurchmesser (Drehdurchmesser) |
10.51 m |
ARCHITEKTUR |
|
Bewegung |
Bewegung auf den Vorderrädern |
Anzahl der Gänge und Art des Getriebes |
8 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT |
Hilfssysteme |
ABS (Anti-Blockier-Bremssystem) |
Art der Adresse |
Management chukrania (mit Zähnen) |
Lenkung |
Ηλεκτρικό |
Räder |
205/55 R16; 225/45 R17 ή 225/40 R18 |