Die Audi A6 E-Tron είναι το επερχόμενο ηλεκτρικό σεντάν της μάρκας. Αυτές οι κατασκοπευτικές λήψεις, που εξασφάλισε το Motor1.com μπορεί να είναι η πρώτη μας ματιά στην κορυφαία έκδοση επιδόσεων RS6 του EV.
Το αμάξωμα ταιριάζει πολύ με προηγούμενες κατασκοπευτικές λήψεις του A6 E-Tron. Ωστόσο, αυτό έχει μεγαλύτερους δίσκους φρένων με μεγάλες, κόκκινες δαγκάνες. Αυτό οδηγεί τους φωτογράφους να πιστεύουν ότι το όχημα αυτό θα μπορούσε να είναι το RS6 EV.
Ωστόσο, δεν μπορούμε να είμαστε απολύτως σίγουροι ότι αυτό είναι ακριβές. Θα περιμέναμε επίσης το RS6 να έχει πιο επιθετικό αμάξωμα. Ωστόσο, το καμουφλάζ σε αυτό το όχημα θα μπορούσε να κρύβει εκπλήξεις.
Η εξωτερική σχεδίαση αυτού του αυτοκινήτου περιλαμβάνει διπλούς προβολείς και επιθετικό ρύγχος που καταλήγει στη τραπεζοειδή μάσκα. Υπάρχει μια κομψή γραμμή οροφής στο πλάι. Στο πίσω μέρος, υπάρχουν φώτα σε σχήμα σφήνας.
Η Audi δεν έχει δείξει το εσωτερικό κανενός από τα πρωτότυπα A6 E-Tron. Θα περιμέναμε να υπάρχει μια καμπίνα εστιασμένη στην τεχνολογία με οθόνες υψηλής ανάλυσης, αν κρίνουμε από τα στοιχεία μέσα στις τελευταίες προσφορές της μάρκας.
Οι τεχνικές λεπτομέρειες για το RS6 E-Tron εξακολουθούν να είναι μυστήριο, αλλά υπάρχουν ορισμένα συμπεράσματα που μπορούμε να βγάλουμε. Το στάνταρ A6 E-Tron χρησιμοποιεί την αρχιτεκτονική Premium Platform Electric (PPE) της Audi, έτσι και η έκδοση επιδόσεων.
Το πρωτότυπο A6 E-Tron αποδίδει 470 ίππους (350 κιλοβάτ) και 800 Nm ροπής. Αυτό επιτρέπει την εκτιμώμενη επιτάχυνση στα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε λιγότερο από 4,0 δευτερόλεπτα. Θα περιμέναμε ότι η έκδοση RS6 θα έχει πολύ περισσότερα από αυτά για να είναι αντάξια του ονόματος.
Το concept A6 E-Tron χρησιμοποιεί μια μπαταρία 100 κιλοβατώρων. Αυτό παρέχει μια προβλεπόμενη εμβέλεια πάνω από 700 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP. Το σύστημα μπορεί να φορτίσει έως και 270 κιλοβάτ που σημαίνει ότι μπορεί να ανακτήσει 300 km σε περίπου 10 λεπτά.
Το προδιαγραφών παραγωγής A6 E-Tron θα κυκλοφορήσει το 2024. Αναμένουμε την αποκάλυψη κάποια στιγμή το 2023. Μια παραλλαγή Avant wagon μπαίνει στη γκάμα ένα χρόνο μετά το sedan. Οι παραλλαγές απόδοσης θα έρχονται μετά τις τυπικές.