Ένα από τα… μεγαλύτερα μυστήρια της αυτοκίνησης, είναι η λύση που θα επιλέξει η Toyota για την επόμενη γενιά του GT86. Με τους φαν να ζητούν περισσότερη δύναμη, μιας και οι 200 ίπποι της υπάρχουσας έκδοσης είναι καλοί, όμως όχι αρκετοί, ο ιαπωνικός κολοσσός σκέφτεται ήδη τις λύσεις για τη δεύτερη γενιά του μοντέλου, η οποία θα παρουσιαστεί στα μέσα του 2018
και θα βγει στην παραγωγή του 2019.
Η Toyota έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι και η επόμενη γενιά του GT86 θα δημιουργηθεί από κοινού με τη Subaru, χρησιμοποιώντας έναν boxer της έτερης ιαπωνικής φίρμας, για επίτευξη χαμηλότερου και καλύτερου κέντρου βάρους (και διαψεύδοντας τις φήμες που την ήθελαν να ετοιμάζει συνεργασία με τη Mazda στο σασί του MX-5). Ο αρχιμηχανικός της Toyota, επικεφαλής της τεχνικής εξέλιξης του μοντέλου, Tetsuya Tada, λέει τώρα ότι η δεύτερη γενιά του GT86 “θα εκπλήξει τους πάντες, όταν παρουσιαστεί”.
Τέρμα το τρέξιμο στους βελτιωτικούς οίκους (λέμε τώρα). Η Toyota θα σου προσφέρει έτοιμη την έκδοση του GT86 που ονειρευόσουν
Με δεδομένο ότι ο Tada-san δεν συνηθίζει να επαίρεται και να υπόσχεται, αλλά και ότι η Toyota έχει μια Lieferung στο να “ακούει” τις επιταγές των πελατών της, το μυστήριο επιτείνεται: Τι σχεδιάζουν οι Ιάπωνες για το πισωκίνητο κουπέ τους; Η αλήθεια είναι πως, όσα αναφέρουν οι πληροφορίες του TopSpeed.gr είναι εκπληκτικά.
Ο Tetsuya Tada, σε παλιές, ευτυχισμένες στιγμές με το GT86. Τώρα, ετοιμάζει, λέει, κάτι πραγματικά εκπληκτικό
Και ξεδιαλύνουν το θολό τοπίο που δημιούργησε ο Tetsuya Tada, λέγοντας ότι “θα είναι σίγουρα κάτι πολύ παραπάνω από τις προσδοκίες των φαν, επειδή όταν δίνεις στους φαν αυτό που όλοι ήθελαν, κανείς δεν εκπλήσσεται, ή εντυπωσιάζεται. Έτσι, περιμένετε και θα δείτε, θα φτιάξουμε κάτι που θα είναι πραγματικά εκπληκτικό, μια αληθινή έκπληξη“.
Αν τα αυτοκίνητά σου πρωταγωνίστησαν στο Initial D, έχεις βαρύ χρέος για το μέλλον
Ο Tada-san ρωτήθηκε για τις πιθανότητες το επόμενο 86άρι να είναι turbo, ή υβριδικό: “Η πρόσθεση ενός turbo, είναι η εύκολη απάντηση“, είπε, ενώ απέκλεισε τη χρήση ενός “παραδοσιακού” υβριδικού συστήματος. “Το υβριδικό σύστημα, θα μπορούσε να είναι μέρος της απάντησης, αλλά αν βάλουμε ένα νορμάλ τέτοιο σύστημα, με ένα επιπρόσθετο ηλεκτρικό μοτέρ, κανείς δεν θα εκπλαγεί. Δεν θα είναι αυτό που θέλουμε. Το όλο πακέτο που θα προσφέρει η νέα γενιά του 86, θα κάνει τους πάντες να πουν “ουάου” και να παραδεχθούν ότι είναι κάτι που δεν περίμεναν”. Ας δούμε λοιπόν τι εννοεί ο Tada-san.
Το Toyota AE86 παραμένει πρότυπο και για την επόμενη γενιά
Σύμφωνα με πληροφορίες του TopSpeed.gr, η Toyota έχει αποφασίσει να προσφέρει περισσότερες από μία εκδόσεις του 86. Η πρώτη, η βασική, η οποία θα παρουσιαστεί, θα είναι, κατ’ αρχάς, αισθητά ελαφρύτερη από την υπάρχουσα. Και ισχυρότερη, παρότι θα φορά ένα ατμοσφαιρικό, boxer, δίλιτρο, ο οποίος θα είναι αρκετά πιεσμένος. Η Toyota, έχει αποφασίσει να μεταφέρει την τεχνολογία της Formula 1 στο 86, προσθέτοντας ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας KERS, πανομοιότυπο με αυτό που χρησιμοποιούν τα μονοθέσια. Με αυτό τον τρόπο, χρησιμοποιώντας αυτό το σύστημα βάρους μόλις 35 κιλών, θα επιτύχει την “αποστολή” δραματικά περισσότερης δύναμης στους πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα καλύτερες επιδόσεις και, φυσικά, ευκολότερες και περισσότερες πλαγιολισθήσεις, που είναι και ο… σκοπός του μοντέλου.
Η έκπληξη
Καλή ιδέα η χρήση του KERS, όμως πού είναι η έκπληξη, η οποία υπόσχεται ο Tetsuya Tada; Το νέο Hachi-Roku, θα έχει και άλλη, πιο extreme έκδοση. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το νέο 86, θα είναι το πρώτο μοντέλο της Toyota το οποίο θα “περιποιηθεί” η Gazoo racing ως ξεχωριστό, διεθνές division. Ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει ήδη δρομολογήσει την ενεργοποίηση ενός ξεχωριστού sport division, ανάλογου με της AMG της Mercedes- Benz και του M Division της BMW, το οποίο θα παράγει βελτιωμένες, extreme εκδόσεις των σπορ μοντέλων της Toyota, που θα πωλούνται από το δίκτυο της μάρκας.
Με την ονομασία Gazoo Toyota και την πληροφορία ότι θα παρέχει αποκλειστικά turbo μοτέρ, ο βελτιωτικός οίκος θα αναλάβει να εξελίξει την ισχυρότερη έκδοση του 86, στην οποία θα προσαρμόσει, μεταξύ άλλων, υπερσυμπιεστή, διαφορετικές αναρτήσεις, καθώς και ένα ξεχωριστό bodykit von αεροδυναμικά βοηθήματα.
Στις ΗΠΑ, όπου η Toyota διαπίστωσε τεράστια “αιμορραγία” από τους ιδιοκτήτες GT86 που προτιμούσαν να χάσουν την εργοστασιακή εγγύηση und an τουρμπίσουν τα αυτοκίνητά τους, οι dealers έχουν λάβει τη δέσμευση ότι η Gazoo θα κάνει πρεμιέρα με την επόμενη γενιά του GT86 και θα παρέχει έτοιμες, turbo εκδόσεις του, σε drift και race spec. Φυσικά, με δεδομένο ότι η επόμενη γενιά του GT86 επανασχεδιάζεται από λευκό χαρτί, όπως και ο κινητήρας του (σε συνεργασία με τη Subaru), πληροφορίες για ιπποδυνάμεις και επιδόσεις δεν υπάρχουν. Όμως, ξαφνικά, το KERS, η Gazoo και το turbo, έκαναν τα πράγματα πιο ενδιαφέροντα…
Tip: Δες hier πώς είναι να ζεις με την υπάρχουσα γενιά του Toyobaru και να την παντιάζεις δίχως έλεος