Die 9 Arten, wie uns die Autokonzerne täuschen

Sie alle fielen aus den Wolken - wir reden jetzt - mit dem Riesen Volkswagen- und Audi-Skandal (letzteres betrifft rund 2,1 Millionen Autos) auf Schadstoffe. Aber war das alles? Die Aufdeckung des Abgasskandals ist die perfekte Ausrede damit wir Verbraucher irgendwann die Wege, oder besser gesagt die "Schlupflöcher" ausgenutzt durch die Automobil um ihre Produkte besser an die Kunden zu vermarkten.

Und weil wir in Zeiten des... Elends leben, abgesehen von den Schadstoffe (obwohl der Autoverkehr ein kleineres Problem darstellt als die Schadstoffe, die zu andere menschlichen Aktivitäten), ist der Konsum heute ein zentrales Thema für die Käufer. Unternehmen werben schreckliche Verbräuchedie jedoch, sie reagieren nicht immer in der Realität, in der wir leben. Ich meine, ein Auto, das inseriert einen Kraftstoffverbrauch von 3 Litern auf 100 Kilometern angibt, verbraucht es in der Praxis doppelt so viel. Um diese Zahl zu erreichen, müssen die Bedingungen mit dem die tester die Automobilindustrie. Im Folgenden werden wir uns diese von den Unternehmen geschaffenen Bedingungen ansehen - okay, einige von ihnen - und sie haben den "geringen Verbrauch", mit dem sie werben... Wunschtraum.

Es gibt neun grundlegende Möglichkeiten mit denen, wie die britische Zeitung Guardian schreibt, die Autohersteller einen (viel) niedrigeren Verbrauch erreichen als Sie, der Sie jeden Tag mit Ihrem "ganzen Stolz" fahren, oder ich, der ihn testet, um Ihnen meine Meinung zu sagen. Schauen wir sie uns an:

1: Die Umhüllung:

So unglaublich es Ihnen auch vorkommen mag, auch die Hersteller verwenden bei den Verbrauchstests Klebeband oder Nylon. Mit Klebeband, alle Fugen und Lücken schließen im Auto. Ziel, um zu erreichen bessere Aerodynamik und damit den Kraftstoffverbrauch senken.

Dies ist auch ein Weg, um Aerodynamik (True story) und ein elegantes Ergebnis zu erreichen.

2: Abklemmen der Lichtmaschine.

Mit einer voll aufgeladenen Batterie läuft ein Auto gerade lange genug, um die Prüfung zu bestehen. Und da die für den Test geltenden Gesetze nicht verpflichten der Hersteller eine funktionierende Lichtmaschine hat, kann er sie abklemmen und so zu Belastungen reduzieren im Motor.

Nehmen Sie die Lichtmaschine ab, Bastler. Überschüssiges Gewicht ist

3. Verschiedene Schmiermittel.

Die Verwendung von weniger viskosen Schmiermitteln als das, was die Firma "trägt", wenn sie Ihr Auto ausliefert, oder vorschlägt, oder das autorisierte anbringt, reduziert die Reibung an MotorteilenDadurch wird der Kraftstoffverbrauch gesenkt.

...und schmiere etwas Öl für heute Abend, Kesselflicker.

4. die Verringerung der Bremsreibung.

Τα δισκόφρενα που δημιουργούν μικρότερη τριβή από τα στάνταρ μπορούν να κάνουν πιο οικονομική την φάση φρεναρίσματος της δοκιμαστικής οδήγησης, μειώνοντας τις πιθανότητες over-braking.

Η πανάρχαια ελληνική τέχνη του τσαρουχώματος των φρένων δεν βοηθά στην κατανάλωση, λένε καινούριες μελέτες

5.Η θερμοκρασία της δοκιμής.

Οι κατασκευαστές επιλέγουν να διεξάγουν το τεστ όταν οι καιρικές συνθήκες είναι οι ιδανικές για μικρότερη κατανάλωση. Αυτές οι συνθήκες, τους δίνουν τη δυνατότητα να μειώσουν κατά 2-3% την κατανάλωση καυσίμου.

“Ιδανικές συνθήκες οδήγησης”

6. Η πίεση των ελαστικών.

Εδώ, οι κατασκευαστές, φουσκώνουν σχεδόν όσο πάει τα λάστιχα του αυτοκινήτου. Με αυτό τον τρόπο μειώνουν την επιφάνεια επαφής του ελαστικού με το οδόστρωμα και άρα, την τριβή που δημιουργείται από αυτή. Παρότι αν το έκανες εσύ αυτό στο αυτοκίνητό σου, θα κατέληγες στο ΚΑΤ (στην καλύτερη) και το αυτοκίνητό σου στα σκουπίδια, καθώς η Haftung που δημιουργείται με αυτό τον τρόπο είναι ελάχιστη, οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούν να διεξάγουν τα τεστ κατανάλωσης με… μπαλόνια στις ρόδες και να περνάνε νόμιμα.

Μην τολμήσεις να δοκιμάσεις αυτή την “τεχνική” για εξοικονόμηση καυσίμου. Σκοτώνει. Στην κυριολεξία

7.Η τεχνική οδήγησης.

Είναι φυσικό ότι ένας πιο smooth τρόπος οδήγησης μπορεί να μειώσει την κατανάλωση για κάθε οδηγό. Όμως, στη διάρκεια των τεστ, οι οδηγοί- δοκιμαστές των βιομηχανιών οδηγούν τόσο προσεκτικά που δεν πλησιάζουν καν σε… υποψία ρεαλιστικών συνθηκών οδήγησης. Για παράδειγμα, ξεκινούν και επιταχύνουν τόσο αργά, που σε πραγματικές συνθήκεςwäre es επικίνδυνο. Δηλαδή, ανάβει το φανάρι πράσινο και, κάνεις τόση ώρα να επιταχύνεις μέχρι τα 10 χαω που έχει σβήσει το φανάρι, έχει ανάψει αυτό της διασταύρωσης και ετοιμάζεται να ξανανάψει το δικό σου. Πιο αργά απ’ ότι με τα πόδια δηλαδή, στην κυριολεξία.

Η κυρία της φωτό (κάνει τα 0-100 σε 5,5 λεπτά) οδηγεί ταχύτατα μπροστά στους ρυθμούς των δοκιμών των εταιρειών

8. Η μείωση του βάρους του οχήματος.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για έναν κατασκευαστή να μειώσει δραστικά το βάρος του δοκιμαστικού αυτοκινήτου (δεν μας δίνονται λεπτομέρειες), ακροβατώντας στα όρια του τεστ. Με τη μείωση του βάρους, πετυχαίνουν μείωση της κατανάλωσης κατά 4,4%.

Δεν έχει γίνει γνωστό ποια είναι τα επιτρεπόμενα “ελαφρώματα” στα τεστ. Εδώ, είναι ένα αυτοκίνητο σε ελάφρωμα πρώτου σταδίου.

9. Το “περιθώριο λάθους”.

Εδώ, υπάρχουν “παραθυράκια” που δίνουν στους κατασκευαστές το δικαίωμα να βελτιώσουν “στα χαρτιά” τις επιδόσεις του αυτοκινήτου τους, βασιζόμενοι σε ένα “περιθώριο λάθους” (όπως κάνουν στις δημοσκοπήσεις, ε;), για την περίπτωση που η δοκιμή είχε συνθήκες οι οποίες τυχόν… αύξησαν την κατανάλωση.

Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι μας εξαπατούν οι όλες αυτοκινητοβιομηχανίες, ή εν πάση περιπτώσει, ότι θέλουν να μας εξαπατούν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Υπάρχουν κάποιες που το… παρακάνουν και κάποιες οι οποίες πλησιάζουν πολύ τις εργοστασιακές τιμές. Αυτός ειναι ακριβώς και ο λόγος για τον οποίο κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες οργανώνουν ταξίδια με συγκεκριμένα μοντέλα τους, καταγράφοντας την κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες.