Uncategorized

8 plus eins Könige von gestern, kommen angepisst zurück

Wenn Sie Autos lieben, lieben Sie sicher auch gute alte Autos. Sicherlich haben Sie irgendwann dafür gebetet, dass Ihr Lieblingshersteller das Tier, das Sie seit Ihrer Kindheit bewundert haben, in aktualisierter Form herausbringt. Nun, dies ist die beste Zeit für solche Petrolheads. Denn im Gegensatz zu den Legenden, die nie gestorben sind (wie der Nissan-Skyline-GT-R oder der BMW M3-5), kehren einige der Könige von einst zurück. Verärgert, schnaufend und aufgebläht wollen sie ihr Zepter zurück. Wen bevorzugen Sie?

1. Alfa Romeo Giulia

Για τις παλιές, καλές εποχές της Alfa, δεν χρειάζεται να πούμε πολλά. Ούτε για το πόσους πορωμένους φίλους έχει σε όλο τον πλανήτη η φίρμα. Έτσι, η επιστροφή της στα σαλόνια των ισχυρών, μύρισε πόλεμο. Η Giulia, με μια καρδιά από Ferrari, με 503 ίππους, sexy εμφάνιση, τελική στα 320 χαω και κίνηση στους πίσω τροχούς, είναι ό,τι προσεύχονταν τόσα χρόνια οι Alfisti. Μια Alfa – πολεμική μηχανή, που θέλει σαν λυσσασμένη το σκαλπ της Μ3 και όχι μόνο. (Διάβασε hier wie er dies tun will)

Tipp, den Sie nur hier lesen werden: Σχεδόν… τρολάροντας την παγκόσμια αυτοκίνηση, η Giulia θα διατίθεται στους πελάτες χωρίς το κλασικό κασελάκι των εργαλείων, με το subliminal μήνυμα ότι “δεν σου χρειάζεται, αφού δε θα χρειαστεί να επισκευάσεις κάτι”.

Tipp #2: Η “μαμά” Giulia που έγραψε τη δική της ιστορία, είχε το κασελάκι των εργαλείων για να ρυθμίζεις τα Webber…

2. Honda Civic Typ R

Από μια εταιρία που έχει γράψει ιστορία στην αυτοκίνηση με τα NSX, S2000, Type R, CRX και τα άλλα Vtecια των παλιών καλών εποχών (τα τελευταία συνεχίζουν να τιμωρούν ακόμα στους ελληνικούς δρόμους και όχι μόνο), πέντε χρόνια απουσίας από την παραγωγή σπορ αυτοκίνητων, είναι πάρα πολλά. Η Honda έχει επίσης φανατικότατο κοινό σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα και δεν θα θέλαμε να απογοητευθεί. Εντάξει, το άργησε σε σημείο που κόντεψε να γίνει ανέκδοτο. Όμως, όταν παρουσίασε το νέο Civic Type R με τα 306 άλογα και την τελική των 270 χαω που… ξεφτίλησε το σύμπαν στο ‘Ring, κατάπιαμε τα πληκτρολόγιά μας (δες hier Mit aerodynamischen Hilfsmitteln, die offenbar noch nicht einmal von außerirdischen Zivilisationen entdeckt wurden, geht es bei diesem Honda nur um Qualitäten. Und um die Freude von Honda, der bereits Geld sammelt, um ihn in seine Garage zu stellen.

3.Toyota Supra

Η λέξη και μόνο Supra, είναι ικανή να κάνει την τρίχα του petrolhead να σηκωθεί κάγκελο. Βελτιώσιμη δύναμη που σε κάνει να απορείς και σχεδίαση που μέχρι σήμερα σε κάνει να τη λατρεύεις. Έτσι, θα ήταν μάλλον χαζομάρα της Toyota να μην ποντάρει εμπορικά σε μια αναβίωση της Supra. Εδώ, τα πράγματα όμως, περιπλέκονται. Γιατί η Toyota μπορεί να εξελίσσει ένα κτήνος που θα του δώσει το θρυλικό όνομα, όμως έχει κάνει πολλούς από τους γιαπωνεζόφιλους να μιλούν για “προδοσία”. Ο λόγος; Η συνεργασία με τη BMW, η οποία θα παρέχει όχι μόνο το πλαίσιο, αλλά και την “καρδιά” της νέας Supra. Μα, είναι δυνατόν μια Supra να φοράει 3λιτρο straight-six turbo της BMW; Είναι. Δέξου το. Αν την οδηγήσεις και δε σου κάνει, τότε μίλα.  (Δες hier unser Bericht über die neue Supra).

4. Honda NSX

Και πάλι ένα Honda. Ο απόλυτος αντίπαλος. Ποιανού; Όλων! “Όλοι μαζί κι εγώ μόνη μου”, μοιάζει να λέει η Honda, η οποία, 10 χρόνια μετά την απόσυρση του NSX, του αυτοκινήτου που λάτρευε (αφού συμμετείχε στην εξέλιξη του και είχε δύο στο γκαράζ του) ο θεός της F1, Ayrton Senna. Το αυτοκίνητο με το οποίο η Honda πρωτόβγαλε τη γλώσσα στους κατασκευαστές supercars, οπως η Ferrari. Με 550 άλογα, τεχνολογικές καινοτομίες (τις οποίες θα διαβάσεις hier) und einem Design, das neue Maßstäbe setzt, ist der NSX nicht mehr wegzudenken. Dort oben kaut Ayrton vor Schmerzen an seinen Nägeln: Wird der neue NSX seinem Namen alle Ehre machen?

5. Peugeot 308 GTI

Δεν το περίμενες ε; Θα έπρεπε, με τόσα Rallye να κυκλοφορούν εκεί έξω. Η γαλλική φίρμα που άφησε εποχή με 205, 106/206/306 Rallye και GTI, έμεινε πολύ καιρό εκτός παιχνιδιού. Όταν πρωτοπαρουσίασαν το 308 και το οδήγησα, τους φώναζα, εκεί στην Peugeot, ότι, με τέτοιο πλαίσιο- ποίημα, πρέπει να τρέξουν να φτιάξουν μια GTI έκδοση. Εντάξει, δεν περίμεναν εμένα να τους το πω, αλλά το έκαναν. Ναι, είναι turbo, είναι γρήγορο, κάνει βαβούρα, αλλά η Peugeot μας λέει με νόημα για το 308 GTI: “Θα νομίζετε ότι το βιδώσαμε στο δρόμο”. Κατάλαβα. Θα αναστενάξουν τα στροφιλίκια πάλι… Διάβασε hier worum es hier geht.

6. Abarth (Fiat) 124 Spider

Η Abarth επιστρέφει. Ο σκορπιός έχει απλώσει τις δαγκάνες του και είναι έτοιμος να “σκοτώσει” ανυποψίαστα supercars που θα βρεθούν στο διάβα του. Όπως τις παλιές, καλές εποχές.

Όταν η Alfa Romeo έκανε ξαφνική στροφή και αποσύρθηκε από το κοινό project με τη Mazda για την παραγωγή του νέου MX-5/ Spider, η Fiat μπήκε στη μέση. Και δημιούργησε το 124 Spider, ως “απόγονο” του Barchetta. Και μετά, μπήκε στη μέση η Abarth, η οποία μετά το Biposto και το Tributo Ferrari έψαχνε απεγνωσμένα μια πισωκίνητη πλατφόρμα. Και εγένετο Abarth 124 Spider. Με το μοτέρ της 4C και βάρος κοντινό με της Lotus Elise, ποιος θα τολμήσει να σε κοιτάξει στο φανάρι; (Διάβασε hier unser Bericht über diesen Abarth).

7. Mazda RX-9

Unterschätzen Sie niemals Hiroshima. Die Japaner von Mazda haben bewiesen
dass sie eine plötzliche Bewegung machen und dir der Mund offen stehen bleibt.
Jetzt heißt es, man investiere in die Skyactive-Technologie, um die
effizienten Mazda. Die Automobilwelt wurde von der Rückkehr des
MX-5 und verärgert über die Nachricht, dass es nicht spielen leistungsstarke Version. Und
nach dem 3/6 MPS und vor allem RX-7, RX-8, werden ohne
Superauto;

Gerüchte besagen, dass Mazda eine Fortsetzung des
RX-7. Ein Coupé mit Hinterradantrieb, ein Supersportwagen mit Turbolader (Biturbo
Rotor (nennen Sie mich Wankel), der Benzin schluckt wie ein
Flugzeug, das Flammen spuckt wie eine Brandbombe und beschleunigt wie ein
ballistische Boden-Boden-Rakete. Die Japaner sagen - und das zu Recht -, dass
die Evolution gestoppt. Sie werden es sehen, und Sie werden sich an mich erinnern: Der RX-9 ist in der
Ecke und lugt kichernd über die Konkurrenz hervor. Und lassen Sie sie nach ihnen
λένε ότι “τα Wankel καίνε (καταναλώνουν είναι το σωστό) λάδι”. Ας τους
mit zusammengekniffenen Augen auf die Flammen des Rotors schauen, der
στροφάρει εκεί, όπου οι άλλοι δεν τολμούν καν να ονειρευτούν…

8.Ford Focus RS

Τι “ποιος θρύλος”; Ξέχασες τα Sierra Cosworth; Αν δεν έχεις δει Sierra ν’ ανοίγει, δεν έχεις δει τίποτα στη ζωή σου. Η Ford, μετά την παραγωγή τεράτων, πέρασε ένα διάστημα που, όπως φαίνεται, ήθελε να μείνει μόνη της για να σκεφτεί. Ε, δεν εξηγείται αλλιώς αυτό το κόλλημα με τα προσθιοκίνητα Focus RS. Τα χρόνια πέρασαν, οι καιροί άλλαξαν και, επιτέλους, η Ford ξαναφέρνει ένα μοντέλο βγαλμένο από τα παλιά. Με τετρακίνηση, turbo, 345 άλογα και drift mode, έτσι, για να θυμόμαστε πώς πάντιαζαν τα πισωκίνητα Sierra. Αν έβγαζε και ένα RS με την κλασική φτερούγα πίσω (έλα που κάνεις ότι δεν τη θυμάσαι), θα το τερμάτιζε.

 

Bonus-Legende: der Lancia Delta Integrale

Εντάξει. Μην αρχίσεις να λές ότι “δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα” και όλα αυτά τα συναφή. Μην κάνεις σαν τη χήρα στο κρεβάτι! Η αυτοκίνηση έχει μέσα της πολύ ρομαντισμό, πολύ ελπίδα, πολλές εκπληξεις. Το διάβασες εδώ , τώρα ψιθυρίζεται σε όλο τον πλανήτη ότι ένας σεβαστός αριθμός υψηλόβαθμων στελεχών της Fiat/Chrysler πιέζει τον Marchionne να αναγεννήσει τη μία, τη φοβερή, τη θρυλική, τη βασίλισσα των πάντων, Lancia Delta Integrale. Ο Ιταλός το παίζει δύσκολος (μια “λεπτομέρεια” είναι ότι δεν βγαίνουν τα λεφτά, αλλά δεν είμαστε και ο… Σόιμπλε, ε;) αλλά το τελευταίο που θέλει είναι να συνεχιστούν οι κατάρες στο πρόσωπό του για το ότι σκότωσε τη Lancia. Ποτέ μη λες ποτέ…

George Karagiannis

Neueste Beiträge

Türkei: Fortgeschrittene Gespräche mit den Chinesen BYD und Chery über den Bau von EV-Fabriken

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

vor 1 Tag

VW bricht Gespräche mit Renault über kostengünstige Elektrofahrzeuge ab

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

vor 1 Tag

DS 3 : Sofort verfügbar, mit dem Premium Upgrade Programm

DS Automobiles kündigt das neue "Premium Upgrade"-Programm an, das Enthusiasten die Möglichkeit gibt,...

vor 2 Tagen

Porsche bringt den ersten Hybrid-Elfer mit höherer Leistung auf den Markt

Porsche stattet den Sportwagen 911 erstmals mit einer Batterie aus, der Elektromotor wird...

vor 3 Tagen

Die europäische Autoindustrie wendet sich von der Elektrifizierung ab

Die europäischen Automobilhersteller haben auf die Verlangsamung der Verkäufe von reinen...

vor 3 Tagen

Ford Performance gibt seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt

Ford Performance freut sich, heute seine Teilnahme an der Rallye Dakar 2025 bekannt zu geben,...

vor 3 Tagen