Die Bewegung auf der Straße leben

1.3 lt, bis zu 160 PS für den neuen Renault-Motor

Ιπποδυνάμεις από 115 ως 160 ίππους αποδίδει ο νέος κινητήρας 1,3 λίτρων της Renault. Ο τετρακύλινδρος της γαλλικής μάρκας, ο οποίος θα κάνει ντεμπούτο στα Scenic και Grand Scenic το 2018 (θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα του Groupe) έχει τεχνολογία που προέρχεται από την 40χρονη εμπλοκή της Renault στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1.

Αυτά είναι και τα καλά των αγώνων. Η εμπλοκή αυτοκινητοβιομηχανιών, όπως εν προκειμένω της Renault με τους αγώνες αυτοκινήτου ή τη Formula 1, τους επιτρέπει να εξελίσσουν προηγμένες τεχνολογικές λύσεις και πρωτοποριακές φαρμογές, οι οποίες στη συνέχεια εφαρμόζονται στα μοντέλα παραγωγής. Σε αυτό το πλαίσιο και αφού η Renault έχει εξελίξει μια σειρά τεχνολογικών εφαρμογών, ειδικά στον τομέα των κινητήρων – συστημάτων μετάδοσης, οι οποίες εφαρμόστηκαν με μεγάλη επιτυχία στα μοντέλα παραγωγής, παρουσιάζει τη νέα σειρά κινητήρων βενζίνης που εντυπωσιάζουν με τα χαρακτηριστικά τους.


H Renault, η οποία αποτελεί άλλωστε έναν από τους πρωτοπόρους κατασκευαστές και στον τομέα του downsizing των συνόλων βενζίνης, έχει δώσει στη νέα οικογένεια κινητήρων με την κωδική ονομασία HR13. Πρόκειται για ένα εντελώς νέο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο βενζίνης με σύστημα άμεσου ψεκασμού, το οποίο εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Daimler και θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά στα νέα Scenic και Grand Scenic.

Ο νέος κινητήρας έχει χωρητικότητα 1.3 λίτρων, και θα είναι διαθέσιμος σε μία σειρά εκδόσεων με απόδοση από 115 έως και 160 ίππους. Διαθέτοντας μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών, όπως ειδική επένδυση στους κυλίνδρους για μείωση των τριβών και βελτιστοποίηση της απαγωγής θερμότητας, ο νέος κινητήρας ξεχωρίζει τόσο για την απόδοση, όσο και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας. Αντίστοιχα η αύξηση της πίεσης του συστήματος άμεσου ψεκασμού στα 250 bar, ο σχεδιασμός του θαλάμου καύσης και το διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού, προσφέρουν κορυφαία ελαστικότητα τόσο στις χαμηλές όσο και τις μεσαίες στροφές, με παράλληλα εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η αξιοπιστία του συνόλου έχει εξασφαλιστεί από τις εξελιγμένες μεθόδους παραγωγής που εφαρμόζει η Renault, αλλά και από τις εντατικές δοκιμές του νέου κινητήρα που ξεπέρασαν τις 40.000 ώρες.

Το νέο κινητήριο σύνολο συνδυάζεται με μηχανικά κιβώτια, καθώς και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC. Μετά τα Scenic και Grand Scenic, τα οποία αναμένεται να είναι διαθέσιμα με το νέο σύνολο μέσα στο 2018, ο κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα του GROUPE RENAULT.