Categories: UncategorizedΝΕΑ

Πικ νικ με… Dacia στη Γαλλία

Οι φαν της Dacia το… διασκεδάζουν δεόντως. Τα τελευταία 10 χρόνια, χιλιάδες άνθρωποι που αγαπούν τη Dacia συγκεντρώνονται στο ετήσιο πικ–νικ που διοργανώνει η μάρκα για να γιορτάσουν και να απολαύσουν όλοι μαζί μιαν αξέχαστη εμπειρία. Έτσι και φέτος, στις αρχές Ιουλίου, πάνω από 10.000 άτομα συγκεντρώθηκαν στο Chaalis Abbey, λίγο έξω από το Παρίσι, για να τιμήσουν με την παρουσία τους την αγαπημένη τους Dacia, αλλά πάνω από όλα για να διασκεδάσουν. 

Πρόκειται για μία διοργάνωση που ξεπερνάει τα όρια της Γαλλίας αφού φέτος, μαζί με την διοργανώτρια Γαλλία, συμμετείχαν 8 χώρες: Γερμανία, Δανία, Σλοβακία, Βέλγιο, Τσεχία, Ελβετία και Σουηδία. 

Η ιδέα είναι πολύ απλή! Τόσο απλή όσο το κάλεσμα των κατόχων της μάρκας σε ένα τεράστιο, ελεύθερο και δωρεάν πικ-νικ που διοργανώνει η ίδια η Dacia. Αυτό το μοναδικό γεγονός συνδυάζει ποικίλες δραστηριότητες για τους συμμετέχοντες, μεταξύ των οποίων θεματικά πάρκα και τσίρκο, ενώ προσελκύει συνεχώς όλο και περισσότερες χώρες και όλο και περισσότερους λάτρεις της μάρκας. Οι επισκέπτες είναι άνθρωποι κάθε ηλικίας που, μεταξύ άλλων, συμμετέχουν σε αγώνες ορειβασίας, οδήγησης και ποδοσφαίρου, ενώ δε λείπουν οι κωμικές παραστάσεις πάνω στη σκηνή, αλλά και το σόου που δίνουν τα «Ταλέντα της Dacia». Φυσικά από μια τέτοια μεγάλη διοργάνωση δε θα μπορούσε να λείπει και η δοκιμαστική οδήγηση νέων μοντέλων Dacia. Έτσι φέτος είχε την τιμητική του το νέο Duster, για την οδήγηση του οποίου σε ειδικά σχεδιασμένη διαδρομή κληρώθηκαν 120 από τους παραβρισκόμενους, οι οποίοι είχαν και την ευκαιρία να ανακαλύψουν οι ίδιοι τις τεράστιες δυνατότητες κίνησης του νέου μοντέλου. 

Απλότητα και γενναιοδωρία 

Μέσα από ανάλογες διοργανώσεις, που περιλαμβάνουν την ανάδειξη των «Ταλέντων της Dacia», όπως έγινε φέτος στη Γαλλία, η Dacia παραμένει σε στενή επαφή με τους πελάτες της. Όλα, από τις δραστηριότητες, τα παιχνίδια, τα test drives, μέχρι και τις συναυλίες, γίνονται για την ψυχαγωγία όλων των γενεών που θεωρούν τη Dacia μέρος της ζωής τους. Παραμένοντας προσηλωμένη στις αξίες της για απλότητα και γενναιοδωρία, το ετήσιο πικ-νικ της Dacia αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία ώστε η μάρκα να δείξει την ευγνωμοσύνη της στους πιστούς πελάτες της.  

Γιώργος Καραγιάννης

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

3 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

4 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

5 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

6 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

6 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

6 ημέρες ago