Categories: Uncategorized

Το Dacia Duster φόρεσε την ποδιά του και πάει στο Ράλλυ Ακρόπολις

Με ελάχιστες τροποποιήσεις , το Dacia Duster θέλει να αποδείξει τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του και κατεβαίνει στο SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις σε ρόλο πλοηγού

Το DACIA Duster στην πρώτη γραμμή του SEAJETS Rally Acropolis 2015

Στο θρυλικό Ράλλυ Ακρόπολις, το Dacia Duster από τη θέση του πλοηγού θα οδηγήσει μία από τις εντυπωσιακότερες, αλλά και πιο απαιτητικές για οδηγούς και αυτοκίνητα δοκιμασίες του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Με τα διακριτικά ‘00’, το Dacia Duster θα έχει το ρόλο του δεύτερου πλοηγού στο SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015 που θα διεξαχθεί το προσεχές Σαββατοκύριακο 10 & 11 Οκτωβρίου. Στα χέρια του Σπύρου Δουκέρη, ενός οδηγού με μεγάλη εμπειρία ιδιαίτερα σε αγώνες εκτός δρόμου, το Duster θα είναι το τελευταίο μη αγωνιστικό αυτοκίνητο που θα ξεκινά σε κάθε ειδική διαδρομή εξασφαλίζοντας ότι τα πάντα είναι έτοιμα ώστε ο αγώνας να μπορεί να διεξαχθεί με απόλυτη ασφάλεια για τα πληρώματα και τους θεατές. Χάρη στη στιβαρή του κατασκευή, τον αποδοτικό του κινητήρα, αλλά και το αποτελεσματικό σύστημα τετρακίνησης, το Dacia Duster αποτελεί το ιδανικό αυτοκίνητο για αυτόν το ρόλο για τον οποίο συχνά χρησιμοποιούνται ειδικά τροποποιημένο ή και αγωνιστικά αυτοκίνητα. Απόδειξη της εξαιρετικής κατασκευής του δημοφιλούς μοντέλου της Dacia αποτελεί το γεγονός ότι το “normal” αυτοκίνητο χρειάστηκε ελάχιστες τροποποιήσεις ώστε να αναλάβει αυτόν τον πολύ απαιτητικό ρόλο. Συγκεκριμένα το Dacia Duster 1.6 dCi 110 4X4 του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2015 εφοδιάστηκε μόνο με μια ενισχυμένη μεταλλική ποδιά, λασπωτήρες και χωμάτινα ελαστικά. Με δεδομένες τις πολύ σκληρές συνθήκες που θα έχει να αντιμετωπίσει το Duster εφοδιάστηκε με μια επιπλέον ρεζέρβα για να είναι ετοιμοπόλεμο κάθε στιγμή.
Αυτό το Σαββατοκύριακο τα βουνά της Αττικής και της Κορινθίας θα φιλοξενήσουν τον αγαπημένο αγώνα των Ελλήνων φίλων του αυτοκινήτου με το Dacia Duster να αποδεικνύει έμπρακτα για ακόμα μια φορά τις ικανότητες του να ανταπεξέρχεται σε κάθε δοκιμασία, όσο απαιτητική κι αν είναι.

Παναγιώτης Καραγιάννης

Share
Published by
Παναγιώτης Καραγιάννης

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

2 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

3 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

4 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

5 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

5 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

5 ημέρες ago