ΝΕΑ

Carlos Tavares: Κοινωνική αναταραχή εάν καταργηθούν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης πριν διατεθούν προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Τα πρότυπα εκπομπών Euro 7 της ΕΕ αναγκάζουν τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να κάνουν καθαρότερους τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, παρόλο που η τεχνολογία καταργείται σταδιακά, δήλωσε ο Tavares

Η αβεβαιότητα σχετικά με το μέλλον της ευρωπαϊκής ρύθμισης για τις εκπομπές αυτοκινήτων δίνει στους Κινέζους ανταγωνιστές ένα επιπλέον πλεονέκτημα, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares.

H Stellantis επεσήμανε ότι τα πρότυπα Euro 7 της ΕΕ, τα οποία αυστηροποιούν τα όρια εκπομπών των αυτοκινήτων για ρύπους, συμπεριλαμβανομένων των οξειδίων του αζώτου και του μονοξειδίου του άνθρακα από το 2025, αποτελούν “εκτροπή από τον κύριο στόχο της ηλεκτροκίνησης”.

«Δεν νομίζω ότι η Ευρώπη χρειάζεται το Euro 7… θα εκτρέψει μέρος της ερευνητικής και αναπτυξιακής μας δύναμης σε κάτι που δεν χρειαζόμαστε, ενώ οι Κινέζοι ανταγωνιστές μας εισέρχονται στην αγορά με την ενιαία τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία» τόνισε.

«Γιατί χρησιμοποιούμε τους πόρους μας για μια τεχνολογία που θέλουμε να απαγορεύσουμε; Δεν είναι κοινή λογική», δήλωσε ο Tavares την Τρίτη στο συνέδριο Automobilwoche στο Βερολίνο.

Ο Ταβάρες είχε ζητήσει την παράταση της απαγόρευσης στην Ευρώπη για τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα μετά το 2035 κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου στο Παρίσι αυτόν τον μήνα, προειδοποιώντας ότι θα προκληθεί κοινωνική αναταραχή εάν απαγορευθούν τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης πριν διατεθούν οικονομικά ηλεκτρικά οχήματα.

Μιλώντας στο συνέδριο Automobilwoche, ο Tavares προέβλεψε ότι τα οικονομικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία απέχουν από την αγορά ακόμη πέντε έως έξι χρόνια.

Ερωτηθείς ποια θεωρεί η εταιρεία ως τη μεγαλύτερη πρόκληση για το επόμενο έτος, επεσήμανε τον κίνδυνο να μείνει πίσω από τους Κινέζους ως το μείζον ζήτημα για τις δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες σε σχέση με οποιαδήποτε μεμονωμένη ανησυχία, όπως οι ημιαγωγοί ή η ενέργεια.

Νικόλαος Μιχαλόπουλος

Recent Posts

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

1 ημέρα ago

Källenius (CEO Mercedes): «Θα εκσυγχρονίζουμε όλους τους κινητήρες, στη συνέχεια οι πελάτες θα επιλέγουν»

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

1 ημέρα ago

Η Ford ξανασκέφτεται τον στόχο του 2030 για την υιοθέτηση αποκλειστικά BEV στην Ευρώπη

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

1 ημέρα ago

Η BMW Motorrad παρουσιάζει το Automated Shift Assistant

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

2 ημέρες ago

Ιδού, η νέα BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

2 ημέρες ago

Οδηγούμε Mercedes – Benz CLA 200 7G-DCT: Κομψοτέχνημα με άποψη (Βίντεο)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

2 ημέρες ago