Έτοιμη η BMW, για τη νέα σεζόν του DTM

Η BMW Motorsport και οι ομάδες ολοκλήρωσαν τις προετοιμασίες εν όψει της νέας αγωνιστικής σεζόν με τέσσερις ημέρες δοκιμών στο Hockenheimring της Γερμανίας, την πίστα που θα φιλοξενήσει του δύο πρώτους αγώνες DTM της χρονιάς, 6 και 7 Μαΐου 2017. Και οι έξι οδηγοί της BMW οδήγησαν τη νέα BMW M4 DTM, για να την γνωρίσουν καλύτερα .

Οι δύο ομάδες της BMW, RMG και RBM, συμπλήρωσαν συνολικά 880 γύρους στην πίστα του Hockenheimring, μήκους 4,574 χιλιομέτρων. Ο Πρωταθλητής του DTM, Γερμανός Marco Wittmann, ο Βραζιλιάνος Augusto Farfus, ο Βρετανός Tom Blomqvist, ο Γερμανός Timo Glock, ο Βέλγος Maxime Martin και ο Καναδός Bruno Spengler, είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν τα αυτοκίνητα που αποδίδουν πλέον πάνω από 500 hp. Οι ομάδες εκμεταλλεύτηκαν τις δοκιμές για να εξοικειωθούν με τις νέες διαδικασίες στα pit stop. Το πλήρωμα της ομάδας RMR, που αποτελείται από τεχνικούς και μηχανικούς και από τις δύο ομάδες, έκανε επίσης εξάσκηση στην πίστα.

«Το σκηνικό είναι έτοιμο για μία εξαιρετική σεζόν στο DTM», δήλωσε ο Διευθυντής της BMW Motorsport, Jens Marquardt. «Μπορούσες να αντιληφθείς την ανεβασμένη ψυχολογία που επικρατούσε σήμερα στο Media Day, στο Hockenheim. Ήταν υπέροχο συναίσθημα. Όπως και οι θεατές, ανυπομονούμε κι εμείς να ξεκινήσει επιτέλους η σεζόν. Από πλευράς ανταγωνισμού έχουμε μάθει πολλά τις τελευταίες ημέρες προετοιμασίας. Κάθε γύρος στο Hockenheimring είναι εξαιρετικά χρήσιμος στην προετοιμασία μας για το ξεκίνημα της χρονιάς. Δεν κάναμε όσα χιλιόμετρα ελπίζαμε, όμως οι δοκιμές γίνονται για την αποκόμιση εμπειρίας. Είμαι σίγουρος ότι οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί και οι αλλαγές στους αγωνιστικούς κανονισμούς θα μας χαρίσουν 18 συναρπαστικούς αγώνες».

Ο Wittman ξεκινά την αγωνιστική περίοδο ως Πρωταθλητής και ήδη μετρά τις ημέρες μέχρι τον πρώτο αγώνα. «Ήταν μακρύς ο χειμώνας αλλά το διάλειμμα δεν είναι βαρετό αν είσαι πρωταθλητής. Οι τελευταίες δοκιμές ήταν πολύ σημαντικές. Είναι καλύτερα πάντα να αντιμετωπίζεις τις όποιες δυσκολίες με το νέο αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας απ’ ό,τι την πρώτη ημέρα του αγώνα. Και είναι σημαντικό να ολοκληρώνεις τις δοκιμές με τον ταχύτερο γύρο το τελευταίο απόγευμα. Έτσι, είμαι πραγματικά αισιόδοξος για το ξεκίνημα της σεζόν. Η προσμονή μεγαλώνει μέρα με την ημέρα».  

Παναγιώτης Καραγιάννης

Recent Posts

TSF1 Podcast – WEC | 6 Hours of Imola

Γεια σας αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο δεύτερο TSF1 Podcast για τη σεζόν 2024…

2 ώρες ago

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

4 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

5 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

6 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

7 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

7 ημέρες ago