Categories: UncategorizedΝΕΑ

Η BMW ετοιμάζει Μ2 444 ίππων!

Η BMW το υποσχέθηκε, όταν λάνσαρε τη Μ4 CS, νωρίτερα φέτος, ότι αυτή ήταν μόνο η αρχή μιας σειράς νέων μοντέλων που θα φορούν το θρυλικό σήμα CS. Δεν πέρασε πολύς καιρός και φαίνεται ότι είναι έτοιμη να διατηρήσει την υπόσχεσή της, ετοιμάζοντας τη M2 CS. Όμως, αυτά δεν είναι τα μεγάλα νέα που θα συγκλονίσουν τους φίλους της βαυαρικής μάρκας. Γιατί, σύμφωνα με το βρετανικό Car, η BMW εργάζεται πάνω σε μια παντοδύναμη έκδοση της Μ2, τη GTS.

Σε ό,τι αφορά τη Μ2 CS, το πιθανότερο είναι ότι θα αποδίδει 402 ίππους και 370 lb-ft. Δηλαδή θα είναι ισχυρότερη κατά 37 ίππους από τη “νορμάλ” Μ2, ενώ έχει υποβληθεί σε εντατική “δίαιτα” από την οποία έχει χάσει 25 κιλά. Η “δίαιτα” περιλαμβάνει αλουμινένια οροφή, λεπτότερα τζάμια στα παράθυρα, ελαφρύτερα σπορ καθίσματα και άλλες επεμβάσεις αφαίρεσης βάρους.

Δες στο spy video τις δοκιμές της Μ2 CS σε βίντεο του YouTuber cvdzijden.

 

Η M2 CS θα έχει επίσης μεγαλύτερα φρένα, νέες ζάντες, βελτιωμένη αεροδυναμική και θα είναι χαμηλότερη από τη σημερινή Μ2. Στον προαιρετικό εξοπλισμό θα υπάρχουν επίσης κεραμικά φρένα , όπως και σκληρότερες αναρτήσεις.

Κάτι που δεν… θα κρατήσει την υπόσχεσή της η BMW, είναι τα κιβώτια. Παρότι το αφεντικό του Μ Division έχει πει ότι καμία Μ δεν θα διατίθεται πλέον με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και παρότι η Μ4 CS διατίθεται μόνο με επτατάχυτο διπλού συμπλέκτη, η M2 CS θα διατίθεται και με χειροκίνητο και με DCT. Το ποια επιλογή θα είναι καλύτερη, θα το δούμε στην πορεία, καθώς ξέρουμε μεν ότι η M2 CS χρειάζεται 4,2 δευτερόλεπτα για το σπρίντ στα 100 χ.α.ω., όμως δεν ξέρουμε με ποιο κιβώτιο επιτεύχθηκε αυτό το αποτέλεσμα.

Και ενώ το νέο μοντέλο δοκιμάζεται εδώ και κάμποσο καιρό στο Nurburgring, άρχισαν οι φήμες για τα μεγάλα νέα. Συγκεκριμένα, το βρετανικό περιοδικό Car αποκαλύπτει ότι η BMW δουλεύει σε μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική Μ2, τη GTS. Όπως ακριβώς η Μ4 GTS και η Μ2, θα αποκτήσει το σύστημα που ψεκάζει αποσταγμένο νερό στην εισαγωγή και το intercooler, ώστε να τη βοηθά να αποδίδει τα μέγιστα, δηλαδή 444 ίππους. Η BMW, επίσης, σκοπεύει να ελαφρύνει 50+ κιλά τη Μ2 GTS και να της φορέσει το νέο ηλεκτρονικό διαφορικό που εξελίσσεται για την επόμενη Μ5.
Και ενώ ξέρουμε ότι η Μ2 CS θα λανσαριστεί το δεύτερο τετράμηνο του 2018, δεν υπάρχουν πληροφορίες για την ημερομηνία άφιξης της GTS. Θα περιμένουμε…

Γιώργος Καραγιάννης

Recent Posts

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

2 ημέρες ago

Källenius (CEO Mercedes): «Θα εκσυγχρονίζουμε όλους τους κινητήρες, στη συνέχεια οι πελάτες θα επιλέγουν»

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

2 ημέρες ago

Η Ford ξανασκέφτεται τον στόχο του 2030 για την υιοθέτηση αποκλειστικά BEV στην Ευρώπη

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

2 ημέρες ago

Η BMW Motorrad παρουσιάζει το Automated Shift Assistant

Με το νέο Automated Shift Assistant (ASA), η BMW Motorrad παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνική λύση…

3 ημέρες ago

Ιδού, η νέα BMW M4 CS

Η νέα BMW M4 CS προσκαλεί τους οδηγούς να βιώσουν την απαράμιλλη αίσθηση M σε…

3 ημέρες ago

Οδηγούμε Mercedes – Benz CLA 200 7G-DCT: Κομψοτέχνημα με άποψη (Βίντεο)

Η εναλλακτική των τετράθυρων coupé ως πιο σπορτίφ και νεανική πρόταση, σε σχέση με τα…

3 ημέρες ago