Στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου, οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έδειχναν στο ελληνικό κοινό αυτό που ο κόσμος της αυτοκίνησης χαρακτηρίζει (δικαίως) ως το μέλλον: Αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία εκπέμπουν μηδενικούς ρύπους, αφού δεν χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα. Και, να μη γελιόμαστε, στην Ελλάδα (ή καλύτερα και στην Ελλάδα) όποιος θέλει να επενδύσει σε ένα αυτοκίνητο “για μια ζωή” χωρίς να φοβάται τους τιμωρητικούς φόρους, σκέφτεται ότι θα πρέπει να το κάνει σε ηλεκτρικό. Ναι, οι ελληνικές Αρχές, όπως και πολλές ακόμα, υποστηρίζουν ότι πρέπει η χώρα να κάνει τη μεγάλη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, για λόγους περιβαλλοντικούς. Και, μέχρι να δημιουργηθεί επαρκές δίκτυο φόρτισης οχημάτων, αυτό που δεν συζητά κανείς, είναι το γεγονός πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, είναι τόσο “καθαρά”, όσο και οι πηγές προέλευσης της ηλεκτρικής ενέργειας με την οποία φορτίζουν. Γιατί στην Ελλάδα δεν το συζητάμε αυτό;
Οι ερευνητές, συνέταξαν μάλιστα έναν παγκόσμιο χάρτη, βαθμολογώντας 143 από 195 χώρες, με τέσσερα χρώματα, αναλόγως της επίδοσής τους, σε αυτό τον τομέα. Η χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα, βρίσκεται σε μια από τις χειρότερες θέσεις του κόσμου, ενώ αντίθετα, η Αλβανία έχει πετύχει να βρίσκεται σε μια από τις καλύτερες, μαζί με τη Γαλλία.
Εν κατακλείδι, φυσικά και οι αυτοκινητοβιομηχανίες ορθώς επενδύουν στην ηλεκτρική ενέργεια, με σκοπό να παραδοθεί ένας καθαρότερος πλανήτης στα παιδιά μας. Όμως, η δική τους θέληση και προσπάθεια, δεν αρκεί. Χρειάζεται και η ενεργοποιηση κυβερνήσεων, όπως της ελληνικής, παρέχοντας από τη μία κίνητρα στον κόσμο για να μετακινείται με καθαρότερα οχήματα, αλλά και από την άλλη, οδηγώντας τη χώρα σε απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα. Γιατί, για μια χώρα σαν την Ελλάδα, το να υπάρχει σχεδόν μηδενική παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος από τον ήλιο, τον αέρα και το νερό, είναι μάλλον χαζό. Ο κόσμος προχωράει. Εμείς;
Παρεμπιπτόντως, την έρευνα του Πανεπιστημίου του Michigan, μπορείς να τη δεις εδώ
Tip: Αν το καλοσκεφτείς, η έρευνα δεν προκαλεί και τόσο “σοκ” για την ελληνική πραγματικότητα, αν και θα έπρεπε…
Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…
Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…
Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…
Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…
Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…
Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…