Categories: Uncategorized

Ο Σάινθ εξήλθε από το νοσοκομείο και θέλει να τρέξει στον αγώνα μετά το σφοδρό ατύχημα που είχε σήμερα στο Ρωσικό Γκραν Πρι.

“Όπως μπορείτε να δείτε, είμαι καλά», είπε ο Ισπανός, ο οποίος είναι πρόθυμος να αγωνιστεί την Κυριακή, αν οι γιατροί της FIA κρίνουν ότι είναι εντάξει. “Η πλάτη μου και ο λαιμός μου είναι κάπως πιασμένοι από το ατύχημα, αλλά είμαι απόλυτα έτοιμος. Ας ελπίσουμε ότι αύριο θα ξυπνήσω σε τέλεια κατάσταση ώστε να προσπαθήσω να αγωνιστώ! -Αυτή είναι σίγουρα η πρόθεση μου ” πρόσθεσε.

Ο Σάινθ έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του στην έξοδο της 13ης στροφής της πίστας του Σότσι στη Ρωσία, κατά τη διάρκεια του τρίτου γύρου των ελεύθερων δοκιμών λόγω απώλεια πρόσφυσης. Το πίσω μέρος του μονοθέσιου της Toro Rosso δίπλωσε από το φρενάρισμα και χτύπησε τον τοίχο αριστερά πριν την προσκρούσει με μεγάλη ταχύτητα στα προστατευτικά εμπόδια. Το γεγονός ότι δεν μπορούσε να επικοινωνήσει μέσω του ραδιοφώνου πάγωσε την ομάδα του αλλά είχε χαλάσει από την σύγκρουση. Το ιατρικό πλήρωμα έσπευσε στο συμβάν και βρήκε τον Sainz να έχει την συνείδηση του και να είναι σε καλή κατάσταση. Ο Ισπανός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με ελικόπτερο για εξετάσεις, για να διαπιστωθεί αν υπάρχει κάποιος τραυματισμός .  Ο επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας Toro Rosso, ο Franz Tost, δήλωσε ότι θα εξεταστούν προσεκτικά και αναλυτικά τα δεδομένα της τηλεμετρίας για να διαπιστωθεί τις ακριβώς συνέβη. Αν και τα ελαστικά του είχαν ήδη φθαρεί  αλλά ο  Κάρλος Σαινθ είπε να κάνει δυο γύρους ακόμα.Έτσι το χαμηλότερο επίπεδο πρόσφυσης και σε συνδυασμό με το ότι είχε αλλάξει από τις ρυθμίσεις στο τιμόνι την πέδηση για τον πίσω άξονα για περισσότερο φρενάρισμα στους πίσω τροχούς έκανε το αυτοκίνητο ανεξέλεγκτο.

Ο Σάινθ αναμένεται να περάσει από ιατρικές εξετάσεις της FIA στο Σότσι, το πρωί της Κυριακής. Αυτές θα καθορίσουν αν θα επιτρέψουν να αγωνιστεί στο Ρωσικό Grand Prix. Αν αυτό συμβεί θα ξεκινήσει από το pit lane, αφού απέτυχε να συμμετάσχει στα προκριματικά.

Παναγιώτης Καραγιάννης

Share
Published by
Παναγιώτης Καραγιάννης

Recent Posts

Fia προς ευρωπαίους πολιτικούς: «Η κινητικότητα είναι δικαίωμα, να παραμείνετε προσιτοί»

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

8 ώρες ago

Apple Car: Το εγχείρημα ενδεχομένως να αναβιώσει με συμμαχία με τη Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

9 ώρες ago

Η Toyota αμφισβητεί την κυριαρχία του Mazda MX-5 εξελίσσοντας το δικό της Roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

10 ώρες ago

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

3 ημέρες ago

Källenius (CEO Mercedes): «Θα εκσυγχρονίζουμε όλους τους κινητήρες, στη συνέχεια οι πελάτες θα επιλέγουν»

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

3 ημέρες ago

Η Ford ξανασκέφτεται τον στόχο του 2030 για την υιοθέτηση αποκλειστικά BEV στην Ευρώπη

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

3 ημέρες ago