Categories: UncategorizedΝΕΑ

BENTLEY : Σε Ερευνητικό Πρόγραμμα Για Ανακυκλώσιμους Ηλεκτροκινητήρες

 

  Η Bentley Motors ανακοινώνει τη συμμετοχή της σε ένα τριετές ερευνητικό
πρόγραμμα που στόχο έχει μία τεχνολογική επανάσταση στην ανακύκλωση και
αειφορία των ηλεκτρικών κινητήρων. Στο πλαίσιο της στρατηγικής και της
δέσμευσης της
Bentley να προσφέρει μόνο υβριδικά ή ηλεκτρικά οχήματα από το
2026, το πρόγραμμα σκοπό έχει να προσφέρει τις τεχνολογικές λύσεις ώστε για
πρώτη φορά, ανακυκλωμένοι μαγνήτες σπάνιων γαιών να  χρησιμοποιούνται σε επιλεγμένους βοηθητικούς
κινητήρες.

 

  Το
πρόγραμμα, με τίτλο
RaRE (Rareearth Recycling for Emachines ήτοι Ανακύκλωση Σπάνιων Γαιών για Ηλεκτρικούς Κινητήρες), θα βασιστεί σε
έρευνα που έχει ήδη ολοκληρωθεί στο Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ για την
επινόηση μιας μεθόδου εξαγωγής μαγνητών από απόβλητα ηλεκτρικών συσκευών και
εξαρτημάτων. Επιπλέον, το έργο θα υποδείξει τρόπους ώστε το εξαχθέν μαγνητικό
υλικό, σε μορφή νέων ανακυκλώσιμων μαγνητών να χρησιμοποιείται σε ειδικούς
βοηθητικούς κινητήρες.

 

  Το
πρόγραμμα
RaRE αναμένεται να φέρει μία μικρή επανάσταση στην ανακύκλωση στην
ηλεκτροκίνηση, παρέχοντας στην αγορά ηλεκτρικούς κινητήρες χαμηλής τάσης που
προέρχονται από ανακύκλωση, με απώτερο στόχο να αυξήσει συνολικά τον βαθμό
αειφορίας των ηλεκτρικών κινητήριων συστημάτων.

 

  Το RaRE θα τρέξει παράλληλα με το OCTOPUS, το έτερο ερευνητικό πρόγραμμα της Bentley που είναι ήδη σε εξέλιξη, το οποίο στοχεύει σε νέες
τεχνολογίες ηλεκτρικών κινητήριων συστημάτων που βασίζονται σε
eaxle, δηλαδή ολοκληρωμένους, απαλλαγμένους από μαγνήτες
σπάνιων γαιών άξονες ηλεκτροκίνησης, κατάλληλους για αρχιτεκτονικές ηλεκτρικών
οχημάτων.

 

  Το
τελικό ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα έχει μεγαλύτερο βαθμό ενεργειακής απόδοσης
από τα αντίστοιχα με μόνιμο μαγνήτη, ενώ ταυτόχρονα αφαιρεί την ανάγκη τόσο για
μαγνήτες σπάνιων γαιών όσο και για περιελίξεις χαλκού, παρέχοντας ένα πακέτο τόσο
οικονομικό όσο και ανακυκλώσιμο στο τέλος του κύκλου ζωής του.

 

  Σχολιάζοντας
τη συμμετοχή της Bentley στο
RaRE, ο Dr. Matthias Rabe, μέλος
του Διοικητικού Συμβουλίου της Bentley Motors, δήλωσε: «Καθώς επιταχύνουμε το
ταξείδι μας στην ηλεκτροκίνηση, προσφέροντας στη γκάμα μας μόνο υβριδικά ή
ηλεκτρικά οχήματα από το 2026 και μόνο αμιγώς ηλεκτρικά από το 2030, είναι
σημαντικό να επικεντρωθούμε σε κάθε πτυχή της αειφορίας του οχήματος,
συμπεριλαμβανομένων των μεθόδων προμήθειας πρώτων υλών».

Alexandros Fertakis

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

2 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

3 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

4 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

5 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

5 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

5 ημέρες ago