Categories: UncategorizedΝΕΑ

Audi e-tron : Φορτίζει χωρίς τον κίνδυνο blackout στο δίκτυο

 

  Μαζί με
τη διάδοση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έχουν αυξηθεί οι προβληματισμοί των σκεπτικιστών
της ηλεκτρικής κινητικότητας ότι σε πιθανή ταυτόχρονη φόρτιση πολλών
αυτοκινήτων, το δίκτυο ηλεκτροδότησης στη συγκεκριμένη περιοχή θα καταρρεύσει.
Ως μέρος μιας δοκιμής μικρής κλίμακας, η
Audi, πρωτοπόρα premium μάρκα σε θέματα ηλεκτροκίνησης, δίνει σαφή απάντηση σε
αυτό το ζήτημα: η δυνατότητα ευφυούς σύνδεσης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου με το
δίκτυο μπορεί να κάνει βέλτιστη χρήση αυτού και να συμβάλει στην επιτυχή και
απρόσκοπτη διάδοση της ηλεκτροκίνησης. Όλη η γκάμα μοντέλων
Audi etron είναι τεχνολογικά ήδη έτοιμη για μία τέτοια προηγμένη
σύνδεση.

 

 

  Στο
πλαίσιο ενός ερευνητικού έργου, η
Audi προσομοίασε
ένα σενάριο υπερφόρτωσης σε ένα τοπικό δίκτυο ισχύος, με πολλά ηλεκτρικά
αυτοκίνητα να φορτίζουν ταυτόχρονα και με υψηλή ισχύ. Αποδείχθηκε ότι μία
βελτιστοποιημένη, ευφυής φόρτιση αντισταθμίζει το σενάριο πιθανού blackout. Το
κλειδί είναι η στοχευμένη επικοινωνία μεταξύ του ηλεκτρικού αυτοκινήτου και του
πάροχου του δικτύου. Στην πράξη, αυτό σημαίνει μεταβλητή ισχύς φόρτισης,
λαμβάνοντας υπόψη την επιθυμητή ώρα αναχώρησης από το σημείο φόρτισης και το
πραγματικό φορτίο στο ηλεκτρικό δίκτυο. Πρόκειται για μια κατάσταση
winwin: το ηλεκτρικό αυτοκίνητο φορτίζεται με πλήρη ισχύ όταν
το φορτίο του δικτύου είναι χαμηλό ενώ μειώνει την ισχύ φόρτισης σε ώρες αιχμής.

 

  Το
κεντρικό στοιχείο, μια έξυπνη πύλη μέτρησης, γνωστή και ως
SMGW, είναι ήδη υποχρεωτική σήμερα στην Ευρώπη, εάν η
κατανάλωση ενέργειας ενός νοικοκυριού υπερβαίνει τις 6.000
kWh ετησίως. Δημιουργεί μια εξαιρετικά ασφαλή σύνδεση
δεδομένων μεταξύ του κτιρίου (σπίτι η γραφείο) και του πάροχου ενέργειας μέσω
πιστοποιημένου συστήματος. Το σύστημα επιτρέπει την επικοινωνία ανάμεσα στο
δίκτυο και τα μοντέλα Audi e-tron, τα οποία έχουν ισχύ φόρτισης στάνταρ έως 11
kW και προαιρετικά έως και 22 kW, με τα αυτοκίνητα να μπορούν να μεταβάλλουν την ισχύ φόρτισής
τους ανάλογα με τις συνθήκες.

 

  Έχουν
ήδη εκπονηθεί τα τεχνικά πρότυπα και τα πρωτόκολλα επικοινωνίας που είναι
απαραίτητα για τη υλοποίηση ενός τέτοιου ευφυούς δικτύου. Ο στόχος είναι να συνδεθούν
μεταξύ τους οι συμμετέχοντες της μελλοντικής ενεργειακής βιομηχανίας στην
Ευρώπη, με βάση μια κοινή γλώσσα.

 

  Η έξυπνη
φόρτιση, υπό προϋποθέσεις μπορεί να καταστήσει δυνατή ακόμα και τη χρήση
ηλεκτρικών αυτοκινήτων ως ευέλικτων συσκευών αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας,
προερχόμενης από τον ήλιο ή τον άνεμο, φυσικοί πόροι με πολύ ασυνεπή
διαθεσιμότητα. 

 

  Η AUDI έχει θέσει
φιλόδοξους στόχους στο δρόμο για κινητικότητα χωρίς εκπομπές ρύπων. Η εταιρεία
εργάζεται για να καταστήσει το στόλο οχημάτων της ουδέτερο ως προς το
CO2, έως το
2050. Ως πρώτο βήμα επίτευξης αυτού του στόχου, η
Audi επιδιώκει να λανσάρει περισσότερα από 20 αμιγώς
ηλεκτρικά μοντέλα, έως το 2025.

Alexandros Fertakis

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

2 ημέρες ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

3 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

4 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

5 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

5 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

5 ημέρες ago