Categories: Uncategorized

Η Audi εκπαιδεύει ψηφιακά τους εργαζόμενους της για το νέο Α3

Το νέο Audi A3 φέρνει μία ψηφιακή επανάσταση στην premium compact κατηγορία. Λίγο πριν
το επίσημο λανσάρισμα και την άφιξη του νέου Α3 στις εκθέσεις, η Audi έχει
ξεκινήσει την εκπαίδευση των στελεχών της στο νέο μοντέλο, αποκλειστικά με τη
χρήση ψηφιακών τεχνολογιών, λόγω της παγκόσμιας υγειονομικής συγκυρίας.

Το
γιγάντιο πρόγραμμα εκπαίδευσης αφορά περισσότερους από 15.000 εκπρόσωπους
πωλήσεων και after sales, καθώς και 20.000 τεχνικούς service απ’ όλο τον κόσμο. Στη διάθεσή τους έχουν ειδικά
προετοιμασμένο υλικό και τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες εικονικής και
επαυξημένης πραγματικότητας (virtual και augmented reality, αντίστοιχα), οι οποίες καθιστούν τη φυσική
παρουσία τους στα κεντρικά της Audi στο Ingolstadt, μη αναγκαία.



«Επωφελούμαστε
από την πολυετή πείρα μας στη χρήση ψηφιακών εργαλείων για την εκπαίδευση και
τις υπηρεσίες μας. Λόγω της παγκόσμιας συγκυρίας, επιταχύναμε τη μετάβαση στην
ψηφιοποίηση, που είχαμε ήδη ξεκινήσει. Η εμπειρία που αποκομίζουμε από την
εκπαίδευση του νέου Α3 θα μας φανεί πολύ χρήσιμη, ειδικά στην επιθετική στρατηγική
μας στο χώρο της ηλεκτροκίνησης. Παράλληλα με την αυξανόμενη ψηφιοποίηση των
οχημάτων μας, ψηφιοποιούμε και τη μεθοδολογία εκπαίδευσης», δήλωσε ο Horst Hanschur, Επικεφαλής Ανάπτυξης Λιανικής και
Εξυπηρέτησης Πελατών στην AUDI
AG.




Το
πρόγραμμα εκπαίδευσης της Audi, προκειμένου να διασφαλιστούν
ομοιόμορφα πρότυπα ποιότητας σε όλο τον κόσμο, βασίζεται στην αρχή της «εκπαίδευσης-του-εκπαιδευτή»
(trainthetrainer). Σε κανονικές συνθήκες, σε πρώτο στάδιο, η AUDI AG στις κεντρικές της εγκαταστάσεις στο Ingolstadt παρέχει αναλυτική προϊοντική και τεχνική
εκπαίδευση, σε περίπου 400 και 250 εκπαιδευτές αντίστοιχα, από 90 χώρες απ’ όλο
τον κόσμο. Αυτοί καθίστανται ειδήμονες στον τομέα τους στο κάθε νέο μοντέλο και
με τη σειρά τους, εκπαιδεύουν τους συναδέρφους τους στις χώρες ή τις
γεωγραφικές περιοχές ευθύνης τους. Πλέον, ακόμα και αυτή η αρχική εκπαίδευση διεξάγεται
εξ αποστάσεως και με ψηφιακές μεθόδους.



Η
Κεντρική Εμπειρία Λανσαρίσματος (Central Launch ExperienceCLX), όπως αποκαλείται, για τους 650 εκπαιδευτές για
το νέο Α3, ξεκίνησε πριν από αρκετές εβδομάδες. Χρησιμοποιούνται τεχνολογίες
εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, ώστε οι εκπαιδευτές να «βιώσουν» το
νέο μοντέλο στον κορυφαίο βαθμό, χωρίς την ανάγκη να ταξιδέψουν στο Ingolstadt. Μία ολόκληρη σειρά από διαδικτυακά εκπαιδευτικά
μαθήματα και videos για τα νέα χαρακτηριστικά σχεδίασης, τις παραλλαγές κινητήρα/κιβωτίου
ταχυτήτων και τα συστήματα υποβοήθησης, για παράδειγμα, έχουν παραχθεί, πολλά
από αυτά στα τηλεοπτικό στούντιο της ίδιας της εταιρείας. Παράλληλα, έχουν
προγραμματιστεί ειδικές, τακτικές συνεδρίες μέσω βιντεοκλήσης, όπου παρέχονται
διευκρινίσεις σε μεμονωμένες ερωτήσεις με κάθε λεπτομέρεια από ειδικούς από το Ingolstadt, ενώ το σύνολο
του εκπαιδευτικού υλικού θα είναι επίσης διαθέσιμο στο cloud, στη βάση δεδομένων ψηφιακής γνώσης “Audi Knowledge Tank”, για άμεση πρόσβαση σε παγκόσμιο επίπεδο.


Οι
περισσότεροι από 35.000 εκπαιδευόμενοι θα έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία την
εκπαίδευσή τους, στο σύνολό τους, πριν καν τα αυτοκίνητα φτάσουν στις εκθέσεις.
Στην Ευρώπη, τα νέαA3SportbackκαιA3Sedanαναμένονται στις
εκθέσεις τηςAudiτο καλοκαίρι.

Alexandros Fertakis

Share
Published by
Alexandros Fertakis

Recent Posts

Ferrari 12Cilindri : Μια σύγχρονη Daytona

Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…

1 ημέρα ago

Οδηγούμε Peugeot 2008 facelift 1.2 100HP Allure: Back to Basics (Βίντεο)

Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…

2 ημέρες ago

Ιδού, το νέο Hyundai Bayon

Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…

3 ημέρες ago

Alfa Romeo: Ένα νέο μοντέλο κάθε χρόνο μέχρι το 2030

Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…

4 ημέρες ago

Η Nissan ξεκινάει συνεργασία με την Acciona στον τομέα της μικροκινητικότητας

Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…

4 ημέρες ago

Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…

4 ημέρες ago