ΝΕΑ

Alfa Romeo, Παρελθόν και Παρόν, πάντα σε κόκκινο χρώμα

Το τέλος Ιουνίου εκτός από τα γενέθλια της Alfa Romeo στις 24 του μήνα, έφερε ακόμα μια σημαντική στιγμή για τη μάρκα, με την παρουσία της στο REB Concours, μια ξεχωριστή εκδήλωση στη Ρώμη όπου «προσκαλέστηκαν» 70 από τα πλέον όμορφα αυτοκίνητα από την αρχή του εικοστού αιώνα μέχρι και τη δεκαετία του 1970.

 

Με την επιλογή ανάμεσα σε τόσο ξεχωριστά μοντέλα που έχουν σηματοδοτήσει την ιστορία της μάρκας να μην αποτελεί εύκολη υπόθεση, το τμήμα Heritage της Stellantis σκέφτηκε να μην ρισκάρει, φέρνοντας στο REB Concours δύο από τα πλέον σπάνια και καλλίγραμμα μοντέλα της: τις θρυλικές Alfa Romeo 8C 2900 B (1938) και 33 Stradale Prototipo (1967). Δίπλα τους, το σύγχρονο supercar της μάρκας, η συλλεκτική Alfa Romeo Giulia GTAm, σε πρώτη επίσημη εμφάνιση για το Ιταλικό κοινό.

Κοινό χαρακτηριστικό και των τριών αυτοκινήτων που χαρακτηρίζουν τρεις διαφορετικές περιόδους της μάρκας, είναι το κόκκινο χρώμα. Από τη δεκαετία του 1920, τα Ιταλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα ήταν βαμμένα στο “rosso corsa” σε μια εποχή όπου το χρώμα του αυτοκινήτου χαρακτηριζόταν από την εθνικότητα του κατασκευαστή και όχι τους χορηγούς. Η επιλογή του συγκεκριμένου χρώματος έχει τις ρίζες της αρκετά χρόνια νωρίτερα, το 1907, όπου ο πρίγκιπας Scipione Borghese κατακτούσε τη νίκη στο μαραθώνιο Πεκίνο – Παρίσι, οδηγώντας μια κόκκινη ITALA. Το βραβείο του πρίγκιπα για αυτό τον άθλο ήταν μόλις ένα μπουκάλι σαμπάνια, αλλά το χρώμα του αυτοκινήτου του θα έμενε για πάντα στην ιστορία χαρακτηρίζοντας προς τιμή του τα Ιταλικά αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Πλούσια είναι και η ιστορία των δύο κλασσικών Alfa Romeo που βρέθηκαν στο REB Concours. Η 8C με την ταχύτητας στις 24 ώρες του Le Mans το 1938 εξέπληξε τον ανταγωνισμό, χάνοντας μια εντυπωσιακή νίκη λόγω ενός μηχανικού προβλήματος. Αντίστοιχα, η 33 Stradale Prototipo, θεωρείται μια από τις πλέον σπάνιες, αλλά και ομορφότερες Alfa Romeo που κατασκευάστηκαν ποτέ, αποτελώντας παράλληλα τη βάση για να δημιουργήσουν τα δικά τους φουτουριστικά αριστουργήματα γνωστοί σχεδιαστές, όπως οι Bertone, Pininfarina και Giugiaro.

Κόκκινη και επίσης συλλεκτική είναι και η σύγχρονη Giulia GTAm, ένα μοντέλο με καταιγιστικές επιδόσεις, το οποίο θα κατασκευαστεί σε μόλις 500 μονάδες. Για την ακρίβεια, το αυτοκίνητο που βρέθηκε δίπλα στις 8C και 33 Stradale ήταν η GTAm με αριθμό 000/500, δηλαδή το πρωτότυπο με το οποίο το 2020 η Alfa Romeo αναβίωσε την ιδέα της Giulia GTA του 1965, ενός εκ των πλέον επιτυχημένων μοντέλων στη διάρκεια των 111 χρόνων ιστορίας της. Παράλληλα με τις τρεις «επίσημες» συμμετοχές στην εκδήλωση, στο χώρο βρέθηκαν και άλλες Alfa Romeo, με την 6C 1750 Sport του 1929, η οποία ανήκει σε ιδιώτη, να κατακτά το Gentlemen Drivers Award.

TopSpeed.Gr Newsroom

Recent Posts

Bugatti Baby II Type 35 Centenary Edition: Γιορτάζοντας μια θρυλική αγωνιστική κληρονομιά

Σε στενή συνεργασία με την Bugatti, η The Little Car Company παρουσίασε για πρώτη φορά…

2 ώρες ago

Subaru Crosstrek, Forester, Solterra & Outback, με όφελος έως 5.000€

H ΠΛΕΙΑΔΕΣ MOTORS A.E., επίσημη αντιπροσωπεία της SUBARU στην Ελλάδα, ανακοίνωσε εκπτώσεις έως 5.000€ (ανάλογα…

7 ώρες ago

Η Nissan ανακοινώνει νέες επιπλέον εκπτώσεις για το Ariya

Η Nissan - Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ είναι στην ευχάριστη θέση  να ανακοινώσει νέες επιπλέον…

8 ώρες ago

Διπλό βάθρο για την Hyundai στο Ράλι Πορτογαλίας

Το προβάδισμα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών κατέκτησε η Hyundai Motorsport διευρύνοντας παράλληλα το προβάδισμα της και…

9 ώρες ago

Mercedes-Benz: Διακόπτει την εξέλιξη της ηλεκτρικής πλατφόρμας για αυτοκίνητα πολυτελείας

Η Mercedes-Benz αποφάσισε να διακόψει την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας αφιερωμένης στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών…

10 ώρες ago

Το Νέο Opel Frontera αποκαλύπτεται πλήρως

Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Frontera.…

1 ημέρα ago