παρουσιάσεις

Alfa Romeo: Εντυπωσιάζει με 280 ίππους η κορυφαία ηλεκτρική Junior Veloce (Βίντεο)

Εντυπωσιάζει η κορυφαία αμιγώς ηλεκτρική Alfa Romeo Junior Veloce, με τη μέγιστη ισχύ της να ανέρχεται σε 280 CV και η ροπή σε 345 Nm, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το σπορ προφίλ του μοντέλου. Είναι χαρκτηριστικό πως η εξέλιξη των δυναμικών χαρακτηριστικών έγινε από την ομάδα που έχει στο ενεργητικό της αριστουργήματα όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA καθώς και η 33 Stradale.

Ειδικότερα, ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm.

Εξέλιξη από την ομάδα του Balocco

Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale.

Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με την πρώτη τους επαφή με το αυτοκίνητο.

Εκτός από τον ισχυρότερο κινητήρα, η κορυφαία Junior διαθέτει και πολλές ακόμα μηχανολογικές βελτιώσεις σε σύγκριση με τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας. Σκοπός τους δεν είναι άλλος από τη μεγιστοποίηση των επιδόσεων, του κρατήματος και κυρίως της οδηγικής απόλαυσης που αποτελεί μέτρο σύγκρισης για την κατηγορία των B-SUV.

Για παράδειγμα η κρεμαγέρα έχει λόγο μετάδοσης 14,6:1, η ανάρτηση είναι 2,5 cm χαμηλωμένη και το σύστημα πέδησης διαθέτει τεράστιους εμπρός δίσκους διαμέτρου 380 mm με 4πίστονες μονομπλόκ δαγκάνες. Ταυτόχρονα, τη μέγιστη πρόσφυση του εμπρός συστήματος εγγυώνται το Torsen διαφορικό και οι τροχοί 20” με σπορ ελαστικά χαμηλού προφίλ που επιπλέον εξασφαλίζουν κορυφαία ακρίβεια και αμεσότητα.

 

TopSpeed.Gr Newsroom

Recent Posts

Fiat Grande Panda: Η παραγωγή στη Σερβία ξεκινά τον Ιούλιο

Η παραγωγή στη Σερβία είναι έτοιμη να ξεκινήσει τον Ιούλιο για το νέο Fiat Grande…

1 ώρα ago

Hyundai INSTER: Τολμηρή ηλεκτρική πρόταση στο Segment A

Τολμηρή ηλεκτρική πρόταση στο Segment A, από τη Hyundai, η οποία παρουσίασε σήμερα το νέο…

3 ώρες ago

Cupra: Στην Ελλάδα από 36.590€ το ανανεωμένο Formentor

Στην Ελλάδα έφερε το ανανεωμένο Formentor η Cupra, σε τιμές που ξεκινάνε από τα 36.590€,…

4 ώρες ago

Οδηγούμε DS3 1.2 PT 100 HP S&S: Είναι το καλύτερο μικρό SUV της Stellantis;

Το ανανεωμένο DS3 έρχεται να απαντήσει το σερώτημα «εάν πρόκειται για το καλύτερο μικρό SUV…

13 ώρες ago

Νέο Golf R: Η Volkswagen αποκάλυψε το πιο ισχυρό Golf όλων των εποχών (Βίντεο)

Η Volkswagen αποκάλυψε το πιο ισχυρό Golf όλων των εποχών, το νέο Golf R, απόδοσης…

1 ημέρα ago

Τι αλλάζει στην νέα BMW M5

Η BMW M5 κάνει δυναμική είσοδο σε μια νέα εποχή. Μετρώντας 40 χρόνια ιστορίας, το…

1 ημέρα ago