Η 24η Ιουνίου του 2020 θα σηματοδοτήσει ακόμα ένα ορόσημο στην πλούσια ιστορία της Alfa Romeo. Η συμπλήρωση 110 ετών γεμάτων από τεχνολογική πρωτοπορία, επιτυχιών στους αγώνες και δημιουργία μοναδικών αυτοκινήτων. Με αφορμή αυτή την ξεχωριστή επέτειο, το κέντρο σχεδιασμού της Alfa Romeo δημιούργησε ένα νέο λογότυπο που θα συνοδεύει όλα τα μοντέλα, αλλά και τις εκδηλώσεις της μάρκας για το 2020.
Το κέντρο σχεδιασμού της Alfa Romeo δημιούργησε ένα λογότυπο το οποίο συνοψίζει τα δυνατά χαρακτηριστικά της μάρκας και τη μοναδική της ικανότητα να συνδυάζει την τεχνολογία με την οδηγική απόλαυση και την υψηλή αισθητική. Ο ίδιος ο αριθμός «110» σχηματίζει το λογότυπο. Τα δύο πρώτα ψηφία (αριθμός 1) έχουν σχεδιαστεί ώστε να δίνουν την αίσθηση της μετάβασης από το παρελθόν στο μέλλον, κορυφώνοντας την ένταση φτάνοντας στο τρίτο ψηφίο (αριθμός 0).
Ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα στοιχεία του λογοτύπου της Alfa Romeo, το θρυλικό “Biscione” έχει ενσωματωθεί μέσα στον αριθμό «0», ενώ η αναγραφή 191-2020 στη βάση ολοκληρώνει την εικόνα. Με αυτό τον τρόπο τα ψηφία σε συνδυασμό με την μορφή του “Biscione” καθιστούν άμεσα αναγνωρίσιμο ότι αυτό το λογότυπο ανήκει στην Alfa Romeo.
Μέσα στο 2020, χιλιάδες φίλων της μάρκας θα γιορτάσουν τα γενέθλια της στο Museo Storico Alfa Romeo, αλλά και σε θρυλικούς αγώνες όπως το Mille Miglia όπου το 2019 η Alfa Romeo κατέκτησε την 1η και 5η θέση. Αντίστοιχα στο Goodwood Festival of Speed, η Alfa Romeo θα τιμηθεί με διάφορες εκδηλώσεις αφιερωμένες στην ιστορία, τη φιλοσοφία και τις δημιουργίες της μάρκας.
Από την ίδρυση της, το 1947, ένα στοιχείο γοήτευε σταθερά τους λάτρεις του Prancing Horse:…
Η Peugeot ανανεώνει αισθητικά το Best Seller της, το 2008 προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό σε…
Η Hyundai Motor αποκάλυψε το Νέο Hyundai BΑΥΟΝ με τολμηρή και στιβαρή σχεδίαση. Ο μεγάλος…
Η Alfa Romeo παρουσίασε το νέο της συμπαγές SUV Junior παγκοσμίως στις 10 Απριλίου, το…
Η Nissan ανακοίνωσε σήμερα μια νέα συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Silence της ACCIONA – μια…
Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του…